Tja Brian levert zoveel dan zal hij best moe zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
Brian ligt te slapen maar Amanda mag hem niet wakker maken......waar gaat dit over?![]()
Is dit niet het filmpje voor de gouden kooi site.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio en Huub hebben plezier aan de inetshow. Maar Lieke amuseert zich ook geweldig, dit is echt op haar lijf geschreven. Iets wat ze al heel lang wilde doen. Ze straalt gewoon van pret.
[ afbeelding ]
Weet ik niet, kwam juist teruglopen uit de keuken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is dit niet het filmpje voor de gouden kooi site.
Wat een verschil tussen stream1/2 en 3/4. Zo duidelijk het verschil tussen lol en nix.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio en Huub hebben plezier aan de inetshow. Maar Lieke amuseert zich ook geweldig, dit is echt op haar lijf geschreven. Iets wat ze al heel lang wilde doen. Ze straalt gewoon van pret.
[ afbeelding ]
Klopt, dit is voor de videocolumn van Jaap op DGK-site.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, kwam juist teruglopen uit de keuken.
Ze hadden het er net over dat ze het morgenochtend moeten inleveren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
regie, ik denk dat deze scene nog even over moetquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:10 schreef Dark het volgende:
Dennis stikt bijna in een ijsklont......
Naad klopt hem op z'n rug...........jammer!
Bedoel je een Goldstrike of een echt shot.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Let eens op Japio's rug. Even naar de villa gelopen en 'n shotje opgenomen ..... Natte plekken op z'n rug.
[ afbeelding ]
Als hij zo doorgaat wordt het wel een strike, maar of die 'gold' is, betwijfel ik ! Hij begint vast te lopen in z'n eigen vet en komt spoedig conditie te kort om nog 'n paar honderd meter te lopen.quote:
Ik geloof hier dus geen fuck van. Volgens mij doet Jaap aan zelfmutulatie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Je zag zonet ook bloedvlekken in Jaaps broek.... zijn huid scheurt en niemand die zich daar maar druk over maakt....
Heeft hij wel eerder gehad toch ook bij zijn buik toen?
Daar hebben ze zich 'achter' wel druk om gemaakt. Gisteravond hebben ze zelfs een arts gebeld. Maar Japio wil niet meewerken. Zojuist zei Lieke dat hij ook geen medicijnen wil slikken tegen een veel te hoge bloeddruk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Je zag zonet ook bloedvlekken in Jaaps broek.... zijn huid scheurt en niemand die zich daar maar druk over maakt....
Alien-Jaap bedoel je ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus geen fuck van. Volgens mij doet Jaap aan zelfmutulatie.
Daar geloof ik ook veel meer in. Net zoals gisteren met z'n bloedende vinger. Huub zei tegen Jaap dat iedereen kon zien dat het een schaafwond was, maar Japie houd vol dat het gewoon een spontane bloeding is. En hij wil ook iets te graag die aandacht hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus geen fuck van. Volgens mij doet Jaap aan zelfmutulatie.
BSOL, please, Jaap krabt net zo lang aan wat dan ook tot er een druppeltje bloed verschijnt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze zich 'achter' wel druk om gemaakt. Gisteravond hebben ze zelfs een arts gebeld. Maar Japio wil niet meewerken. Zojuist zei Lieke dat hij ook geen medicijnen wil slikken tegen een veel te hoge bloeddruk.
Dat ontken ik niet, ik schreef alleen dat mensen zich wel druk maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, please, Jaap krabt net zo lang aan wat dan ook tot er een druppeltje bloed verschijnt.
Was toch al eerder (Kindje van God toch)quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Lady-night het volgende:
Sinds wanneer mag heilige Brian om 22 uur naar bed?
als hij teveel gezopen heeft ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Lady-night het volgende:
Sinds wanneer mag heilige Brian om 22 uur naar bed?
Het zou typisch iets voor Jaap zijn, maar ook dan is dat iets om je zorgen over te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, please, Jaap krabt net zo lang aan wat dan ook tot er een druppeltje bloed verschijnt.
ze maken zich daar wel druk over hoor.... er is al 2x contact geweest met een dokter.... Jaap moet meer water drinkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Tuurlijk, hij houdt van zijn zusje op een nogal onnatuurlijke manier.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:35 schreef misslady83 het volgende:
Dennis flipt door als zn zusje een vriend heeft
Je kunt ook overdrijven zeg!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:35 schreef misslady83 het volgende:
Ze namen ook een beetje eng afscheid vanmiddagquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven zeg!
Als je nix en zn zus samen ziet word ik een beetje misselijk.
Ok, thanks, ook voor de andere reacties....quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ze maken zich daar wel druk over hoor.... er is al 2x contact geweest met een dokter.... Jaap moet meer water drinken
Maar hij is zo dwars als een kapmes.... lieke vertelde tegen huub, dat hij medicijnen had voor bloeddruk, maar ze gewoon weigert in te nemen.
huub wilde erover beginnen bij japie, maar die kapte het af en zei dat hij aan de opname wilde beginnen
Tuurlijk, Talpa zit volgens mij met de handen in het haar als het om Jaap gaat. Ze schijten in hun broek dat er echt iets met Jaap gebeurd, geweldige screening.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou typisch iets voor Jaap zijn, maar ook dan is dat iets om je zorgen over te maken.![]()
Dan zegt hij vast tegen die vriend:'he pik,morgen ga ik knallen tegen je 100%,zeker weten".(en begint daarna aan de bak chinees die er nog van gisteren stond)quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:35 schreef misslady83 het volgende:
dat vond ik ook! Ik zeg het niet graag en zeker niet snel maar dat is mee telkens opgevallen tussen die 2quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze namen ook een beetje eng afscheid vanmiddag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |