Na een uur smoezen komt de speaker met de mededeling dat ze hun zender moeten checken en nieuwe batterijen nodig hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:58 schreef riri het volgende:
Dat voortdurende stiekeme gesmoes tussen die twee....dat is toch niet normal meer....waarom komt daar geen keiharde waarschuwing voor
Spannend.... Ik ben zooooo benieuwd hoe dit gaat aflopen....quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:59 schreef lorence1 het volgende:
nadia wil eruit, maar dennis niet en gaat nu drinken voor haar halen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb ze al, lekker rustig in mijn hoofd nu joh
Nu nog de scheiding er door, mijn man en ik willen niet want we houden veel van elkaar maar we hebben geen 12 x sex per week
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben je gek, negeren, en af en toe een teiltje van Ruud gebruiken dan is het best te doen.![]()
Je hebt egenlijk wel gelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben je gek, negeren, en af en toe een teiltje van Ruud gebruiken dan is het best te doen.![]()
Naad is bezig met het spel en zet overal speerpuntjes uit!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:03 schreef Clank het volgende:
Nadia vertelt (zonder zender!!) even snel aan Brian dat Jaap bezig is met allerlei strategieën over hun. Brian vraagt of hij daar alleen mee bezig is.. Nadia zegt iets van dat Jaap het met Huub en Lieke ook niet zo ziet zitten (??)
Wat ouderwets zegquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nu nog de scheiding er door, mijn man en ik willen niet want we houden veel van elkaar maar we hebben geen 12 x sex per week
Mensen hier pammetjes nodig??? Heb nog wel wat overquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk sta ik op ontploffen...
[ afbeelding ]
beetje late reactie..... maar ik hoop echt niet op exen..... vind ik zo oneerlijk, maakt niet uit of het nu Tamara of Hedda isquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps zou het toch de ex van Huub of de ex van Brain zijn?
Die slappelingen ( Dennixen ) van de FEBO worden gewoon uitgelachen door die twee, ze doen er toch niets aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
dame en heer willen jullie op je zenders letten en niet fluisteren (febo) nadia hihihihihihi![]()
![]()
![]()
![]()
Precies...een beetje Brabander blijft relaxed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt egenlijk wel gelijk.Ik zit me hier druk te maken om niks.
![]()
![]()
Het interesseerde haar toch niks wat mensen denken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:06 schreef Dark het volgende:
Naad wil ook heel graag weer met Dennis, maar ze vraagt zich af hoe de "wereld" dat moet begrijpen?
voor een paar oorlbellen en nieuwe tieten ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:04 schreef Kaleddis het volgende:
Toch vind ik het knap van 1% dat ze urenlang, dagenlang zelfs wekenlang naar dit geneuzel kan luisteren![]()
Nee, dat is nou weer niet eerlijk. Die heeft al een beurt gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
beetje late reactie..... maar ik hoop echt niet op exen..... vind ik zo oneerlijk, maakt niet uit of het nu Tamara of Hedda is
Laat het maar iemand zijn die een pleurishekel aan 1% heeft
Eigenlijk wil ik het ook niet meer lezen, ik word er echt depri van. Zou ik ook last van SAD hebben of toch NDD.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:01 schreef Clank het volgende:
Nadia rent even de chill in.. geeft Luc een kus op de wang.. schooit bij Amanda om een 'kusje' en huppelt weer weg.![]()
Misschien tijd voor Nanny Deb? Die is echt top om kutkindjes weer op het juiste padje te krijgen. (Ook febootjes die het opvoedspoortje een beetje bijster zijn geraakt)quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:05 schreef neehe het volgende:
[..]
Die slappelingen ( Dennixen ) van de FEBO worden gewoon uitgelachen door die twee, ze doen er toch niets aan.
Ze moeten die twee een uur in de hoek laten staan, ze gedragen zich als kleine kinderen, dan moet je ze ook zo behandelen. ( zou wel een mop zijn, en wat een vernedering )![]()
natuurlijk begrijp ik datquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:06 schreef Dark het volgende:
Naad wil ook heel graag weer met Dennis, maar ze vraagt zich af hoe de "wereld" dat moet begrijpen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies...een beetje Brabander blijft relaxed.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grappig als je nu het geluid van de jacuzzi aan hebt staan en Google Earth bekijken met de op Schiphol aankomende en vertrekkende vliegtuigen. Dan hoor je de kisten en kun je precies zien welke kist het is en welke er aan gaat komen.
Kunnen we de rest van de avond het niet meer over die 2 hebben en ook geen caps meer plaatsen van ze. Er zijn hier teveel mensen over de zeik van ze, including me....quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het ook niet meer lezen, ik word er echt depri van. Zou ik ook last van SAD hebben of toch NDD.![]()
quote:
meid.... geen 12x sex, dan zijn jullie een hopeloos stel en gedoemd te mislukken... .houden van telt nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
de febo ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien tijd voor Nanny Deb? Die is echt top om kutkindjes weer op het juiste padje te krijgen. (Ook febootjes die het opvoedspoortje een beetje bijster zijn geraakt)![]()
Wat streams betreft, zeker weten. Maar de kunst is om er iets van te maken .......quote:
Oehquote:
Je moet wel nagaan dat die cap van begin augustus is... drie maanden geforceerd door onze strot gedouwd, en het einde is nog niet in zicht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat nu zijn darkside.........., gezellig mannetje.
![]()
Vind het wel briljant, heb je een linkje? Ben wel bang dat die procenten mijn audio verpestenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat streams betreft, zeker weten. Maar de kunst is om er iets van te maken .......
Ik had zo'n goede hoop voor een oplossing en die boor jij nu de grond in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de febo ?
die zetten een paar streams op de dombo's en gaan lekker een uiltje knappen
ze weten van te voren dat het geneuzel gem 2 uur duurt
dus zetten ze de wekker en gaan lekker pitten
Ok, geen woord meer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen we de rest van de avond het niet meer over die 2 hebben en ook geen caps meer plaatsen van ze. Er zijn hier teveel mensen over de zeik van ze, including me....![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:15 schreef Dark het volgende:
Dennis - We weten allebei waardoor het is gekomen..........DE BERGMANKLIIEK!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb geen beeld en weet wat een COS is maar info over NADA en NIX hoeft voor mij niet meer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Dark het volgende:
Naad - Aman is zo'n goeie vriendin, die wil alleen maar dat ik gelukkig ben, of dat nu met jou is of met Luc. Ik moet eerst met Luc praten.
Dennis - Naar wie moet jij je verantwoorden?
Jeeeeez, niet te geloven en nog laat Flens hem niet gaan dus indirect N ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet wel nagaan dat die cap van begin augustus is... drie maanden geforceerd door onze strot gedouwd, en het einde is nog niet in zicht.
Zo'n kijkcijferkanon stuur je toch niet zomaar weg.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeez, niet te geloven en nog laat Flens hem niet gaan dus indirect N ook niet.
24 uur per dag lurken is volgens mij ook niet goed voor je gezondheid.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef coldstar het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat er hier mensen zijn die zolangzamerhand over de rooie gaan. Bijna 24 uur lang turen naar een paar streams van DGK, kan nooit goed zijn.
Nix wil het dolgraag verkopen, maar Noppes weet niet hoe zij zichzelf aan de "wereld" kan verkopen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef lorence1 het volgende:
dus als ik het begrijp zijn nix en nad bezig weer een stel te worden en nu aan het bespreken hoe ze dat kunnen verkopen aan de rest van de bewoners
Hoezo moeten ze daar toestemming aan de bewoners voor vragen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef lorence1 het volgende:
dus als ik het begrijp zijn nix en nad bezig weer een stel te worden en nu aan het bespreken hoe ze dat kunnen verkopen aan de rest van de bewoners
Zie http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=3446_0_1_0_C Daar staat de uitleg en de link om Google Earth op te starten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:15 schreef KimiK het volgende:
[..]
Vind het wel briljant, heb je een linkje? Ben wel bang dat die procenten mijn audio verpesten![]()
Voel jij je soms aangesproken? Ik lurk geen 24 uur, snurk misschien wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
24 uur per dag lurken is volgens mij ook niet goed voor je gezondheid.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
24 uur per dag lurken is volgens mij ook niet goed voor je gezondheid.![]()
quote:
Ik ook (Peter RULEZ!) tot laterzzzzzquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga voor Peter R. de Vries op 4 streams tegelijk....![]()
Nee hoor, iedereen hier weet dat ik veel stream, snurk/lurk lekker door.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangesproken? Ik lurk geen 24 uur, snurk misschien wel.![]()
Ach, als je de zin en de tijd er voor hebt moet je dat gewoon doen. Mij zal je niet horen. Jij bent degene die zich aangesproken voelde. Terwijl ik het niet eens persoonlijk over je had. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Kijk lekker verderquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier weet dat ik veel stream, snurk/lurk lekker door.![]()
Moet Amanda haar stem niet sparen?
amanda heeft het in haar bol gehaald dat ze goed kan zingen en ze wil een plaatje gaan maken. daar gaat ze deze week haar contactpersoon op aansprekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier weet dat ik veel stream, snurk/lurk lekker door.![]()
Moet Amanda haar stem niet sparen?
Ik zeg topactiequote:Op zondag 28 oktober 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Bron:. VOL , user MutsMonique.![]()
lieve mensen ik zal geen filmpjes maken van het bezoek van dennis ook in overleg met monique ,die doet ook mee . omdat de redactie op de een of andere manier aangestuurd dat dennis moet blijven.
hij heeft al genoeg aandacht gehad dus roep ik mensen op om hier aan mee te doen en geen filmpjes van het bezoek van dennis te plaatsen ik hoop dat jullie het begrijpen en hier aan mee willen werken .
ik hoop op jullie begrip
Thanksquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=3446_0_1_0_C Daar staat de uitleg en de link om Google Earth op te starten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |