Ik ook (Peter RULEZ!) tot laterzzzzzquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga voor Peter R. de Vries op 4 streams tegelijk....![]()
Nee hoor, iedereen hier weet dat ik veel stream, snurk/lurk lekker door.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangesproken? Ik lurk geen 24 uur, snurk misschien wel.![]()
Ach, als je de zin en de tijd er voor hebt moet je dat gewoon doen. Mij zal je niet horen. Jij bent degene die zich aangesproken voelde. Terwijl ik het niet eens persoonlijk over je had. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Kijk lekker verderquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier weet dat ik veel stream, snurk/lurk lekker door.![]()
Moet Amanda haar stem niet sparen?
amanda heeft het in haar bol gehaald dat ze goed kan zingen en ze wil een plaatje gaan maken. daar gaat ze deze week haar contactpersoon op aansprekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier weet dat ik veel stream, snurk/lurk lekker door.![]()
Moet Amanda haar stem niet sparen?
Ik zeg topactiequote:Op zondag 28 oktober 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Bron:. VOL , user MutsMonique.![]()
lieve mensen ik zal geen filmpjes maken van het bezoek van dennis ook in overleg met monique ,die doet ook mee . omdat de redactie op de een of andere manier aangestuurd dat dennis moet blijven.
hij heeft al genoeg aandacht gehad dus roep ik mensen op om hier aan mee te doen en geen filmpjes van het bezoek van dennis te plaatsen ik hoop dat jullie het begrijpen en hier aan mee willen werken .
ik hoop op jullie begrip
Thanksquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=3446_0_1_0_C Daar staat de uitleg en de link om Google Earth op te starten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |