Redelijk tot goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef toma het volgende:
hoe speelde Siem?
Afellay is 10x vaker gebleseerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Aisatti veel te fragiel. Net als Affelay.
Aissati speelt als hij niet met het 1e meespeelt met het 2e op maandagavond. Dus die speelt wel wedstrijden alleen op een lager niveau.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, Aissati (zo schrijf je z'n naam) speelt gewoon niet zoveel.
Ja maar niemand ziet die dus denkt iedereen dat ie altijd geblesseerd isquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Aissati speelt als hij niet met het 1e meespeelt met het 2e op maandagavond. Dus die speelt wel wedstrijden alleen op een lager niveau.
holy fuck...quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Aisatti is welkom maar ik heb liever Modric. Die jongen neemt Zagreb op sleeptouw en is duidelijk de beste van Zagreb. Aisatti is bankzitter en kan in de toekomst een grote worden maar ik wil volgend jaar in de champions league overwinteren.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef toma het volgende:
Modric is meer een type VdV terwijl Aisatti meer een type Sneijder is.
toch?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef pfaf het volgende:
Aisatti vind ik meer een vd Vaart dan een Sneijder... Modric ken ik niet goed, maar de verhalen zijn goed.
Het is toch te triest voor woorden, jullie willen hem wel, maar je weet Aissati niet eens juist te spellenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Aisatti veel te fragiel. Net als Affelay.
In hoeverre is dat relevant?quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is toch te triest voor woorden, jullie willen hem wel, maar je weet Aissati niet eens juist te spellen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:23 schreef NumberNine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |