abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:15:38 #251
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54241841
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Ergens had ik het wel verwacht, maar nu ik mijn nest uitkwam en dit lees is het toch bijzonder jammer. Zeker wanneer je kijkt naar de verdedigers die we op dit moment hebben
Dit vind ik altijd zo grappig he, wel janken dat de spelers die ze hebben zO slecht zijn, maar als iemand ze wil overnemen absurd hoge bedragen voor hun geweldige toppers willen zien
pi_54241864
Of we geven Chelsea de mogelijkheid om eerste keus voor Huntelaar te zijn
pi_54241877
Sowieso geen slecht woord over Jaap.
Al is het maar voor alles wat hij beketend heeft voor het NL elftal en voor Ajax vorig jaar.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54241928
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:15 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo grappig he, wel janken dat de spelers die ze hebben zO slecht zijn, maar als iemand ze wil overnemen absurd hoge bedragen voor hun geweldige toppers willen zien
Denk dat ie er meer op doelt dat we dun zitten in de verdedigers.
pi_54241965
quote:
Belangrijke extra info Ajax - SC Heerenveen
In verband met de geringe belangstelling voor deze wedstrijd, heeft Ajax moeten besluiten om een aantal sectoren van het stadion te sluiten. Supporters die een kaartje voor deze sectoren hebben gekocht, zullen worden verplaatst naar een vergelijkbare- of betere plaats. Clubcardhouders, die een kaartje hebben gekocht voor deze wedstrijd, ontvangen z.s.m. thuis bericht. Heb je een kaartje gekocht in de vrije verkoop, dan kun je je op de wedstrijddag (vanaf 18.45 uur) melden bij de ingang die op het gekochte ticket staat vermeld. Van de aanwezige stewards krijg je dan ter plaatse een vervangende kaart (plaatsen naast elkaar is geen probleem).

- Indien je een kaartje hebt gekocht voor de vakken 424 t/m 430, 401 of 402 zul je worden verplaatst naar de vakken 411 t/m 415.
- Indien je een kaartje hebt gekocht voor de vakken 418 t/m 423 of 403 t/m 408 zul je worden verplaatst naar de vakken 117 t/m 124.
Best ernstig eigenlijk.
pi_54241981
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef Pritt het volgende:
Sowieso geen slecht woord over Jaap.
Al is het maar voor alles wat hij beketend heeft voor het NL elftal en voor Ajax vorig jaar.
Klopt. Respect dat hij hier naar toe is gekomen. Denk wel dat Ajax nu een hele slechte indruk maakt bij spelers. Stam werd gehaald als reden dat Ajax weer mee wil doen in de top. Dat is nog steeds niet gehaald en denk dus ook dat grotere spelers minder snel naar Ajax toe zullen komen.
pi_54242038
Jongens laat jullie toch niet steeds zo door loekie op de kast jagen.
Hij zit zich waarschijnlijk kapot te lachen met zijn puisten kop.

Verder jammer van Stam. Ondanks dat het dit seizoen wat minder was, was hij nog altijd de beste verdediger en hadden die jonge jongens nog veel van hem kunne leren.
pi_54242085

ff nagenieten
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54242093
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt. Respect dat hij hier naar toe is gekomen. Denk wel dat Ajax nu een hele slechte indruk maakt bij spelers. Stam werd gehaald als reden dat Ajax weer mee wil doen in de top. Dat is nog steeds niet gehaald en denk dus ook dat grotere spelers minder snel naar Ajax toe zullen komen.
Echte toppers inderdaad niet maar talenten en (sub)toppers op een dood spoor nog wel denk ik. Je ziet het met Gabri, Davids en hopelijk Luque. Ze waren overbodig bij hun club maar doen het zeer aardig bij Ajax.
pi_54242118
Jaap......
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54242127
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mwah, spelers komen echt niet naar Ajax omdat een Stam er zit. Ajax zelf heeft gewoon nog veel aantrekkingskracht tot spelers. Neemt niet weg dat er wel weer een keer resultaten moeten komen om goede spelers te blijven kunnen aantrekken.
pi_54242147
quote:
LIVE...persconferentie Ajax

AT5 zendt de persconferentie van Ajax' technisch directeur Martin van Geel n.a.v. het onmiddellijke vertrek van Jaap Stam maandag om 13.15 uur live uit. Ook te volgen via de Live Stream
Stream
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54242159
Zelfs op feyenoord fansites hebben ze het over Stam: http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=12565

Blijkt maar weer: stiekem is iedereen Ajacied.
pi_54242174
Stam
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54242192
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:32 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Mwah, spelers komen echt niet naar Ajax omdat een Stam er zit.
Dat zeg ik ook niet, pannenkoek.
quote:
Ajax zelf heeft gewoon nog veel aantrekkingskracht tot spelers. Neemt niet weg dat er wel weer een keer resultaten moeten komen om goede spelers te blijven kunnen aantrekken.
Dat bedoel ik dus. Een keer gaan spelers wel beseffen dat er bij Ajax weinig te halen valt.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 oktober 2007 @ 12:38:10 #266
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54242210
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik zie bij Paultjuuh nog steeds de FOK! is traag avatar , daar heb je 't toch over. Gebruik de nieuwe lay-out.
Dan heb jij fok verkeerd ingesteld
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54242261
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:34 schreef Nashje het volgende:
Zelfs op feyenoord fansites hebben ze het over Stam: http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=12565

Blijkt maar weer: stiekem is iedereen Ajacied.
Dat jij op zulke sites kijkt. Volgens mij ben jij stiekem voor Feyenoord.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:41:33 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54242286
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:08 schreef Steve_I. het volgende:
even heel wat anders:
[..]

wat een pannenkoek
Denk overigens dat ze bij ajax z'n lachverbod nu ook wel ff zullen gehoorzamen
God wat mis ik hem niet zeg. Ik vond gisteren Koster echt een verademing bij de persconferentie, eindelijk weer een trainer die rustig, zonder opgefokt gedrag, de pers te woord stond, over de wedstrijd, in normale termen.

Op dat gebied is het iig zeker een verbetering .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:42:47 #269
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_54242314
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:46 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik wacht liever op de persconferentie dan dat ik aanneem dat het een gebrek aan motivatie is. Ajax ontbindt dat contract echt niet zomaar hoor. Er speelt wel meer dan alleen motivatie.
Valt wel weinig te ontbinden als een speler zijn contract inleverd zeker bij iemand als Stam kan je hem echt niet aan zijn contract houden
Desondanks Japie Stam gespeeld bij de mooiste club van Italië Lazio
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_54242326
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:15 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Daar doelde ik niet op dipshit. Nashje had het wel door
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:44:30 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54242350
Waarom zou je "iemand als Stam" niet aan zijn contract kunnen houden? Omdat ie zo eng kan kijken? .

Of het zin heeft is een 2de, maar als Ajax wil heeft ie geen poot om op te staan natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:46:47 #272
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54242387
Jaap
Jawel, je keek.
pi_54242434
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Stream
Help me even, is dat hetzelfde als TV Noord-Holland?
pi_54242440
Zijn vader is overleden , daarom speelde hij het weekend niet... wellicht heeft zijn stoppen ook daarmee te maken
Ajax!!
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:49:16 #275
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_54242442
Wellicht dat er een clausule in zijn contract zit dat hij kan stoppen als het fysiek niet meer gaat. Zou het mij voor kunnen stellen. Wat ontzettend kut zeg. Wel goed voor vd Wiel, die gaat nu bergen aan speeltijd krijgen!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')