Mutsjequote:Op maandag 29 oktober 2007 13:19 schreef MNR het volgende:
Had het echt niet verwacht en maakte me nog wel zorgen.
Hey! Jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo.
Dat ging nog best aardig en die interpretatie was ook boven mijn verwachting.
Een 8, dan mag ik best een 4 halen voor dat tentamen halen volgens mij.
Het moest van litpho!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef Q. het volgende:
NSFW! Maar goed dat net niemand keek. Doe dat eens niet!
L, heb je nog een leuke, creatieve opdracht voor McD?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef MNR het volgende:
Wil even heel bescheiden melden dat ik een 8 had voor mijn mondeling Java
Gefeliciteerd beiden!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo.
Dat ging nog best aardig en die interpretatie was ook boven mijn verwachting.
Een 8, dan mag ik best een 4 halen voor dat tentamen halen volgens mij.
Vertel hem dat hij hier van jou nooit meer hoeft te komen!quote:
Succesquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:33 schreef mcDavid het volgende:
anyway, het heeft me een goed uur soggen opgeleverd. Toch maar eens aan de slag nu!
Dat deed ik!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:52 schreef Litpho het volgende:
Je moet wel de voorgeschreven ergonomische afstand blijven bewaren natuurlijk.
Sweet! Veel hoger wordt het meestal ook niet voor een mondelingquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef MNR het volgende:
Wil even heel bescheiden melden dat ik een 8 had voor mijn mondeling Java
5? Voor 1 tentamen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:59 schreef liefie_ het volgende:
Jeetje mn tentamen duurde gewoon 5 uur!
En ik had nog niet alles af!
Jaquote:
Tentamens van 5 uur begint wel veel op mishandeling te lijken jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
JaEn na een uur zat ik er al doorheen!
En tegen het eind werd alles wat is opschreef onzinniger... Pff ik kan me echt niet zo lang concentreren! En ik had nog wel 2 uur nodig gehad om alles af te krijgen
Op dit moment voel ik me weer prima maar op het werk voelde ik me vandaag toch echt minder. Volgens mij heb ik nog lichte koorts.quote:Ben je al helemaal beter?
Da's balen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja
En na een uur zat ik er al doorheen!
En tegen het eind werd alles wat is opschreef onzinniger... Pff ik kan me echt niet zo lang concentreren! En ik had nog wel 2 uur nodig gehad om alles af te krijgen
Ben je al helemaal beter?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef DaMart het volgende:
TD en MNR, gefeliciteerd met de behaalde resultaten
Blijf dan thuis sufferd! Je moet wel goed voor jezelf zorgen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tentamens van 5 uur begint wel veel op mishandeling te lijken ja. Ik zou het ook niet trekken waarschijnlijk
. Nou ja, hopen dat je het gehaald hebt
![]()
[..]
Op dit moment voel ik me weer prima maar op het werk voelde ik me vandaag toch echt minder. Volgens mij heb ik nog lichte koorts.
Ik heb altijd nogal moeite om vast te stellen of ik echt ziek benquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Blijf dan thuis sufferd! Je moet wel goed voor jezelf zorgen!
Komt allemaal goed!quote:En ik weet zeker dat ik een boel van mn ingevulde antwoorden goed had dus dat helpt
En anders is er altijd nog de her.. En dat is gelukkig geen tentamen maar een essay dus dat kan alleen maar beter zijn
Hoop ik dan
Ah, ok!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Eens Met Bovenstaande User.
Het wordt een trend, ik zeg het je!
En dat net op de dag dat het weer begint te regenen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:19 schreef CherryLips het volgende:
woohoo m'n nieuwe laarzen zijn binnen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:53 schreef TwistedDarling het volgende:
jezus, 5 uur. Arme liefie_
Anekdote van de dag:
Buschauffeur: Dames en heren na de volgende halte rijden we rechtstreeks door naar het station, haal uw vervoersbwijs alvast te voorschijn want er zal een controle plaatsvinden als we bij het station aan zijn gekomen.
Bus stopt bij de halte. Jochies stappen uit. Bus gaat verder.
Buschauffeur: Zo dames en heren, nu de zwartrijders de bus uit zijn mag u uw vervoersbewijs gewoon weer opruimen.
Alle passagiers: Whehehe![]()
![]()
Kaplaarzen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:19 schreef CherryLips het volgende:
woohoo m'n nieuwe laarzen zijn binnen.
Ik wil ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef nixxx het volgende:
ik heb nieuwe schoenenen een nieuwe broek.. en overhemd.. en.. en... en..
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef nixxx het volgende:
ik heb nieuwe schoenen [afbeelding] en een nieuwe broek.. en overhemd.. en.. en... en.. [afbeelding]
Krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Maar niet kopen. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |