Dat ligt er maar net aan hoe goed ik de interpretatie heb gedaan.quote:
Als je er vrijwel zeker van bent dat je het niet gaat halen, probeer dan die 5,5 binnen te slepen. Ben je bang dat je de stof niet over kunt brengen ("dat ligt er maar net aan... heb gedaan") probeer dan vooral rustig te blijven en niet te hoge eisen voor jezelf te stellen, kun je veel helderder denken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat ligt er maar net aan hoe goed ik de interpretatie heb gedaan.
Maar bij een 5,5 mag ik iig herkansen als dat cijfer niet hoog genoeg is.
In het ergste geval moet je het nog een keer overdoen. Dan weet je in ieder geval wat je kunt verwachten de volgende keer...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe goed ik de interpretatie heb gedaan.
Maar bij een 5,5 mag ik iig herkansen als dat cijfer niet hoog genoeg is.
Het is te vroeg. Ik las die laatste zin als "Voor Evert"quote:
Ik ben daar wel zeker van.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van dat ik er een voldoende voor ga halen.
Hoe groter de organisatie hoe beperkter het zicht op de activiteiten en daarnaast zijn er veel meer mensen die ergens wat van (denken te moeten) vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de grootte van de organisatie, dat heeft vooral te maken met samenhang in de organisatie. Mijn vorige werkgever hoorde tot het MKB, en ook die voldeden met vijftig medewerkers prima aan de criteria voor stroperig. Dit verschijnsel zie je vooral terug in taakgeörienteerde organisaties. Daarmee houd je de 'over de muur' en de 'not invented here' symptomen in stand.
En dus heeft hij rust. In tegenstelling tot jij. Q.E.D.quote:
Alsof die kat het zo slecht heeftquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dus heeft hij rust. In tegenstelling tot jij. Q.E.D..
Heerlijk toch! Soms zou ik willen dat ik een kat was, alleen maar om dat luie leventjequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof die kat het zo slecht heeft. Vannacht heeft hij het halve bed geclaimed. Vanmorgen lag hij op zijn rug te maffen en toen ik net weg ging lag hij lui te doen in een heerlijke stoel. Het beest eet, drinkt en slaapt alleen maar
.
Hoelaat ben je in godsnaam begonnen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:25 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik zit al bijna aan de helft van mn werkdag.
6.35.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoelaat ben je in godsnaam begonnen?
Een goede trouwens!
Respect! Ik wordt wakker om 7.15, 3 dagen in de week. En dat vind ik al moeilijk...quote:
Allebei symptomen die prima terug te redeneren zijn naar de samenhang in de organisatie. Als jij als organisatie de producten / resultaten weet die je oplevert, dan kun je daar op hoog niveau een samenhang in bepalen. Dat kun je vervolgens verbijzonderen naar de werkvloer. Ieder niveau zijn eigen mate van detail.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe groter de organisatie hoe beperkter het zicht op de activiteiten en daarnaast zijn er veel meer mensen die ergens wat van (denken te moeten) vinden.
5:30 FTWquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Respect! Ik wordt wakker om 7.15, 3 dagen in de week. En dat vind ik al moeilijk...
Ik verkoop mijn mac mini. Intresse?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
5:30 FTW
Vandaag dan. Morgen ook nog denk ik. Daarna ga ik afbouwen naar 6:30.
Nee, toen moest ik gewoon even aan de zuurstofquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Komt dat van het snelle looptempo van afgelopen woensdag?
Daar doet 'ie het ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:36 schreef mcDavid het volgende:
PAUPER IE!Gebruik dan ook gewoon allemaal Fx. [ afbeelding ]
Dat ligt niet aan IE, maar aan ImageShack vs. Fok!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:36 schreef mcDavid het volgende:
dat doe ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:36 schreef mcDavid het volgende:
Of jij gebruikt een andere uploader dan imageshack. Veel makkelijker voor iedereen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:53 schreef mcDavid het volgende:
joah maar als je network.http.sendRefererHeader op 1 zet heb je daar geen last meer van.
Ja, dat dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:12 schreef mcDavid het volgende:
ja godver ik ga even voor ieder plaatje dat ik gegoogled heb eerst checken of het op imageshack gehost is.
Je moet wel de voorgeschreven ergonomische afstand blijven bewaren natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Húúúúú. Een tiet in mijn scherm.
En dat op het werkquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Húúúúú. Een tiet in mijn scherm.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef MNR het volgende:
Wil even heel bescheiden melden dat ik een 8 had voor mijn mondeling Java [afbeelding]
Yayquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef MNR het volgende:
Wil even heel bescheiden melden dat ik een 8 had voor mijn mondeling Java
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |