ja, daar heb ik mee ingelogd..quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:05 schreef Hanstin het volgende:
noobje hebt toch een account aangemaakt met die product code....
weetje zeker dat hij niet gewoon om je account vraagt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, daar heb ik mee ingelogd..
Dus ik die dvd erin stoppen, vraagt hij er weer om.
gastquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:21 schreef RickoKun het volgende:
mag ik mij achter Elixabete scharen of ben ik dan een verrader?
Dat je dat wil, met die stinkmossel van haar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:21 schreef RickoKun het volgende:
ik heb ook geen nieuw account aan gemaaktquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
maak geen nieuwe account aan josti.
Log in met de account waarmee je HL2 hebt installed
stoom alleen dan in het engelsquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is steam??
Eerste hit op Google...quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is steam??
Mijn steam is Spaans.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:51 schreef Biefstuk het volgende:
Elixabete, steam maakt een heel hoop spellingsfoutjes. Je moet even je spellingscontrole nederlands nakijken
Thnx, gelijk geinstalleerd!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Eerste hit op Google...
http://www.steampowered.com/
begint ze weerquote:
Je moet wel eerst spellen kopen voordat je kan spelenquote:
Wie zegt dat hij dat niet doet dan? Stuk bief.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je moet wel eerst spellen kopen voordat je kan spelen
ik ookquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Heeft iemand hl2dm?
Je wil haar gewoon in de kont pakkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:21 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:24 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Dat je dat wil, met die stinkmossel van haar.
hehe grapjas, fotosoepert!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:35 schreef Timooon het volgende:
Pimpen met steam-accounts? Tof man.
[ afbeelding ]
touchéquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:08 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik bedoel maar merendeel van die spellen speel je niet of zelden.
En er dan mee lopen pochen!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:17 schreef Edwinuss het volgende:
dus het komt erop neer, als ik naar mijn Games ga dat mijn spellen waar ik een code voor heb daar zouden moeten staan?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, Steam, ik heb nieuwe onderdelen voor mijn pc dus wou eens Half life 2 spelen.
Ik heb hem al eens eerder gespeeld, dus ik steam installeren. Half life 2 dvd erin, word gevraagd om de product code. Die vul ik netjes in.
krijg ik een melding dat hij eerder is gebruikt, en nu kan ik em niet installeren
Steam is onlogisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |