ja, daar heb ik mee ingelogd..quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:05 schreef Hanstin het volgende:
noobje hebt toch een account aangemaakt met die product code....
weetje zeker dat hij niet gewoon om je account vraagt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, daar heb ik mee ingelogd..
Dus ik die dvd erin stoppen, vraagt hij er weer om.
gastquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:21 schreef RickoKun het volgende:
mag ik mij achter Elixabete scharen of ben ik dan een verrader?
Dat je dat wil, met die stinkmossel van haar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:21 schreef RickoKun het volgende:
mag ik mij achter Elixabete scharen of ben ik dan een verrader?
ik heb ook geen nieuw account aan gemaaktquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
maak geen nieuwe account aan josti.
Log in met de account waarmee je HL2 hebt installed
stoom alleen dan in het engelsquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is steam??
Eerste hit op Google...quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is steam??
Mijn steam is Spaans.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:51 schreef Biefstuk het volgende:
Elixabete, steam maakt een heel hoop spellingsfoutjes. Je moet even je spellingscontrole nederlands nakijken
Thnx, gelijk geinstalleerd!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Eerste hit op Google...
http://www.steampowered.com/
begint ze weerquote:
Je moet wel eerst spellen kopen voordat je kan spelenquote:
Wie zegt dat hij dat niet doet dan? Stuk bief.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je moet wel eerst spellen kopen voordat je kan spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |