moet er niet aan denken....er moet ook gewoon gewerkt worden, ben af en toe blij dak naar bed kanquote:
Wat was het slechtste programma?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vanavond Life & Cooking gekeken. Tv recensent Frits Bom gaf zijn bevindingen van de drie beste en de drie slechtste tv programma's. DGK kwam 2e als slechtste programma uit de bus. Hij wilden er niet eens commentaar op geven.
Ze heeft al gezegd, dat ze niets draagt onder dat jurkjequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian en Amanda......nog even en ze hebben sex zonder dekens, hij neemt haar zo midden in de Chill.
o godenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef Dark het volgende:
Naad - Lieke is vet boos op mij, ik vind het zo leuk! Ik negeer haar dood en lach me stuk!
Neuken helpt bij het makkelijk in slaap komen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
moet er niet aan denken....er moet ook gewoon gewerkt worden, ben af en toe blij dak naar bed kan
Ja zodat het merk er net bovenuit piept, dat doen toch alle jochies van een jaar of 16quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Draagt ie nou een onderbroek onder zn zwemshort?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Draagt ie nou een onderbroek onder zn zwemshort?![]()
ja maar dan moet ik eerst mijn bed verchonen en douchen dus dan weer klaarwakkerquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Neuken helpt bij het makkelijk in slaap komen.
Geyle beestachtige nuecqsex for teh win.![]()
Boetes, jacuzzieverbod, mogelijkheden zat, maar neeeeeeeeeee, ze laten ze maar aanprutsen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
Valt ook niet op hoor dat ze in het bubbelbad steeds gaan omdat ze dan weten dat ze slechte audio hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |