quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op : DGK[COS#2739] Tapas en bullshit.
Zegt voldoende lijkt me.
Er moet toch een manier zijn om tot dat wicht door te dringen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Dark het volgende:
Naad vindt zichzelf heel leuk en ze is blij dat andere mensen dat ook zien!
Ze zegt wat over het sexleven van Huub en Lieke, maar 3x per week, wanneer heeft ze zelf voor het laatst sex gehadquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef jassy het volgende:
Elke dag neuken normaal ?!?!?!?!?!?!?!?!
Nadia is echt een goor wijf![]()
![]()
![]()
ja een stemming waar de stemming weer even dooroplaaid!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze mogen geen film kijken omdat de tvtijd 'op' is... Ik hoop op iets leuks
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Dark het volgende:
Naad vindt zichzelf heel leuk en ze is blij dat andere mensen dat ook zien!
Wat is er in jezusnaam mis met elke dag neuken!?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef jassy het volgende:
![]()
![]()
Ze liggen in de chill, maar smerig zijn ze wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ligt hij daar te roken op bed? Bah, smerig![]()
Goor is het juiste woord niet eerder gestoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef jassy het volgende:
![]()
![]()
Welnee, dat komt omdat wij allemaal jaloers zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wordt een koude douche als ze de fora zometeen gaat lezen!
Ze heeft al gezegd dat ze die niet gaat lezen. Die mensen zijn stomquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wordt een koude douche als ze de fora zometeen gaat lezen!
Kan Dennis niet zo'n halsband om krijgen? Elke keer als hij begint te kwelen een flinke elektrische opdonderquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Er moet toch een manier zijn om tot dat wicht door te dringen.
Wat mankeren die 2 nixen, dat zij niet door hebben, dat zij niet zo populair zijn.?
Helemaal niks maar is het een criterium voor een goede relatie?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat is er in jezusnaam mis met elke dag neuken!?
Ik merk dat ik gewoon agressief word. EEn nog meert baal ik dat HJL dat zomaar laten gebeuren. Ik zou dat gore wijf keihard pakken.... net zolang tot ze jankend de poort uitloopt. Daarna zou ik nix lekker laten zitten totdat ie ook jankend de poort uitloopt. 20.000 euro voor de goede doelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:41 schreef milk-shake het volgende:
Ik kan die naad gewoon niet meer luchten of zien...................en kan ook echt niks positiefs bij haar zien. Ze is zoooooooo vals, en heeft het zo achter haar ellebogen...........Jaap vind haar een spook zonder make-up ...![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan Dennis niet zo'n halsband om krijgen? Elke keer als hij begint te kwelen een flinke elektrische opdonder![]()
![]()
Nope.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal niks maar is het een criterium voor een goede relatie?
Scherp Donny.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ze zegt wat over het sexleven van Huub en Lieke, maar 3x per week, wanneer heeft ze zelf voor het laatst sex gehad![]()
Tuurlijk... ze neemt nu afstand in de hoop dat Huub en Lieke breken... het is zo'n dom achterlijk wijf.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
Naad.Lieke heeft echt wel iets met Luc er is iets.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Er moet toch een manier zijn om tot dat wicht door te dringen.
Wat mankeren die 2 nixen, dat zij niet door hebben, dat zij niet zo populair zijn.?
Ik hoop dat je vriendin daar ook zo over denkt.quote:
Wat mij betreft mag er 380 op... dan is het na de eerste stoot gebeurt met die loser.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan Dennis niet zo'n halsband om krijgen? Elke keer als hij begint te kwelen een flinke elektrische opdonder![]()
![]()
moet er niet aan denken....er moet ook gewoon gewerkt worden, ben af en toe blij dak naar bed kanquote:
Wat was het slechtste programma?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vanavond Life & Cooking gekeken. Tv recensent Frits Bom gaf zijn bevindingen van de drie beste en de drie slechtste tv programma's. DGK kwam 2e als slechtste programma uit de bus. Hij wilden er niet eens commentaar op geven.
Ze heeft al gezegd, dat ze niets draagt onder dat jurkjequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian en Amanda......nog even en ze hebben sex zonder dekens, hij neemt haar zo midden in de Chill.
o godenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef Dark het volgende:
Naad - Lieke is vet boos op mij, ik vind het zo leuk! Ik negeer haar dood en lach me stuk!
Neuken helpt bij het makkelijk in slaap komen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
moet er niet aan denken....er moet ook gewoon gewerkt worden, ben af en toe blij dak naar bed kan
Ja zodat het merk er net bovenuit piept, dat doen toch alle jochies van een jaar of 16quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Draagt ie nou een onderbroek onder zn zwemshort?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Draagt ie nou een onderbroek onder zn zwemshort?![]()
ja maar dan moet ik eerst mijn bed verchonen en douchen dus dan weer klaarwakkerquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Neuken helpt bij het makkelijk in slaap komen.
Geyle beestachtige nuecqsex for teh win.![]()
Boetes, jacuzzieverbod, mogelijkheden zat, maar neeeeeeeeeee, ze laten ze maar aanprutsen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
Valt ook niet op hoor dat ze in het bubbelbad steeds gaan omdat ze dan weten dat ze slechte audio hebben.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dan mag Nadia wel zorgen dat ze snel die jacuzzi uit isquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:02 schreef Nomrc2 het volgende:
newsflash !!!!!
het gaat er allemaal uitknallen bij nix
Ik wil het niet eens volgenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is weer geen ruk te volgen van klef en bef>Bubbels op 100dB en zenders te ver weg.
Is wel zoquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja die Nadia is rete irritant....quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat heeft dat ventje dat nu het bubbelbadje in gaat toch een raar hoog stemmetje![]()
Ik heb er absoluut geen problemen mee als je dit soort caps achterwege laat hoor ...quote:
Ik ook niet maar het is schandalig dat ze overal mee wegkomen, zelfs de bubbels mogen aanblijven.quote:
Ik begrijp je, maar ik wil hier posten over wat ik voor domme praat heb gehoord heb van dat 'stel' en niet gissen...quote:
proestquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:02 schreef Nomrc2 het volgende:
newsflash !!!!!
het gaat er allemaal uitknallen bij nix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |