abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54282862
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

hmmz ik zal dat eens even testen.. ben toch al kampioen.. alhoewel ik eigenlijk wel het liefst ongeslagen kampioen wordt..
Succes gegarandeerd.

Meestal denken mensen dat wanneer de tegenpartij steeds kansen creeert en zijzelf niet, dat ze nog aanvallender moeten spelen, maar dat zorgt alleen maar voor veel balverlies. Het beste is om zelf zo min mogelijk fouten te maken, de fouten van de tegenstander te bestraffen en naar gelang het talent van je spelers combineren.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_54282885
Dubbel.
pi_54282992
quote:
je bent az dus, hehe, reginiussen haalde ik altijd vorig jaar met fm07.
Welke spelers heb je nog meer gekocht?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54283324
De belangrijkste spelers zijn±
Alex (Vasco de Gama)
Aaron (Valenica)
Tuia
Bruno Mezenga
Lulinha
Malul
Omar Esparza
Aaritalo
Bicfalvi
Marko Marin
Rigione
Barbosa
Nengomashe

Maar de helft van deze spelers heb ik al niet meer, omdat Scheringa op bijna ieder bod ingaat... Financieel gaat het niet al te best namelijk.

Speel jij trouwens ook met az?
pi_54284133
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef druide het volgende:
Alex (Vasco de Gama)
Aaron (Valenica)
Tuia
Bruno Mezenga
Lulinha
Malul
Omar Esparza
Aaritalo
Bicfalvi
Marko Marin
Rigione
Barbosa
Nengomashe

Maar de helft van deze spelers heb ik al niet meer, omdat Scheringa op bijna ieder bod ingaat... Financieel gaat het niet al te best namelijk.

Nope, ik speel met goningen, zit in mn 2e seizoen, 1e seizoen uefa/beker/competitie gewonnen.
Ik ga nu weer voor de titel en iig kwartfinale champions l.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_54285032
Net opnieuw begonnen met Arsenal, omdat ik met Newcastle gewoon echt niet uit kon winnen, lukt het met Arsenal ook niet!

Eerst 3-5-2 gespeeld, dus erg aanvallend, kan ik nog steeds geen doelpunten maken, nu 4-1-2-1-2 aan et spelen, nog steeds geen doelpunten kunnen maken, terwijl ik toch echt met Adriano, Van Persie, Adebayor, Walcott en Eduardo voorin speel, en als AMC heb ik Riquelme aangetrokken, ook niet verkeerd dacht ik zo...Maar zonet weer 2-1 verloren bij Fulham op bezoek, zal wel kloppen ja :S
pi_54285063
3-1 voor Fulham geworden zie ik net...Uit veiligheid voor men laptop maar het spel afgesloten....niet echt motiverend zo :x
pi_54285301
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef Zinton het volgende:
3-1 voor Fulham geworden zie ik net...Uit veiligheid voor men laptop maar het spel afgesloten....niet echt motiverend zo :x
ach dat heb ik ook vaak genoeg, dan heb ik mijn inziens een veel beter elftal, veeeel beter, en toch krijg ik dik aan de broek. Een volledige wisseling van de wacht qua spelers helpt bij mij altijd.
pi_54286030
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:36 schreef druide het volgende:

[..]

Succes gegarandeerd.

Meestal denken mensen dat wanneer de tegenpartij steeds kansen creeert en zijzelf niet, dat ze nog aanvallender moeten spelen, maar dat zorgt alleen maar voor veel balverlies. Het beste is om zelf zo min mogelijk fouten te maken, de fouten van de tegenstander te bestraffen en naar gelang het talent van je spelers combineren.
maar dan heb je pressing ook niet aan ofwel? Want door pressing gaan ze uit positie lopen om druk te kunnen zetten.. en welke passing gebruik je dan? Short of direct?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:40:06 #160
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54286038
Vandaag met Cambuur begonnen, de oefenwedstrijden verliepen wel redelijk zelfs de laatste met 4-1 tegen Roda JC gewonnen!
De voorzitter vond een bod van 625k voor Davy Veltman een niet te missen kans en liet hem voor dit bedrag dan ook vertrekken naar RKC. Ikzelf heb tot op dit moment 4 speler aangetrokken, Mike Romer de keeper heb ik voor erbij gehaald (gratis) en zijn Kenneth Goudmijn en Milko Pieren terug bij Cambuur gekomen om mij voor een seizoen te versterken. Als laatste is ook Ferry de Haan gekomen voor in de verdediging.
Bezig ben ik nog met Richard Witschge en Alex, dat zouden de enige spelers moeten zijn waarvoor ik geld neer zou moeten tellen.
Ben in ieder geval benieuwd wat dit seizoen zal brenngen voor de lokale SC!
Bernie en ik zijn tof.
pi_54286162
Waar ligt de Potential ability van een wonderkind tussen?

Ik heb dean Bouzanis GK ( wonderkind) aangetrokken voor 17 miljoen in de winterstop van liverpool
enige mindere van hem is uitkomen en dan heeft die ook nog eens uitkomen op voorzetten 15. maar had een keeper nodig given is alweer 35.
pi_54286340
In de voorbereiding paar x ontiegelijk op de donder gekregen...

wel 5-1 in de EURO Cup qual's gewonnen,,,

nog zoeken naar de juiste tactiek dus
pi_54286366
Heeft dat niet meer te maken met de huidige ability? Ik dacht altijd dat een jonge speler ( -21?) met een ability van over de 150 een wonderkid is?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_54286623
Wat ik zo raar vind is dat scouts bij spelers van 20+ al snel zeggen dat ze aan hun top zitten..
Ik dacht dat jongens van een jaar of 22 echt nog wel beter kunnen worden
Hajeto!
pi_54286732
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:40 schreef mordradead het volgende:
Vandaag met Cambuur begonnen, de oefenwedstrijden verliepen wel redelijk zelfs de laatste met 4-1 tegen Roda JC gewonnen!
De voorzitter vond een bod van 625k voor Davy Veltman een niet te missen kans en liet hem voor dit bedrag dan ook vertrekken naar RKC. Ikzelf heb tot op dit moment 4 speler aangetrokken, Mike Romer de keeper heb ik voor erbij gehaald (gratis) en zijn Kenneth Goudmijn en Milko Pieren terug bij Cambuur gekomen om mij voor een seizoen te versterken. Als laatste is ook Ferry de Haan gekomen voor in de verdediging.
Bezig ben ik nog met Richard Witschge en Alex, dat zouden de enige spelers moeten zijn waarvoor ik geld neer zou moeten tellen.
Ben in ieder geval benieuwd wat dit seizoen zal brenngen voor de lokale SC!
Ik speel ook met Cambuur, ik heb wel aardig wat transfers gedaan. Ook wat spelers verkocht. Tactic werkt nog niet optimaal, verloor 7-1 van Palermo
pi_54286793
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:01 schreef GeneraalUli het volgende:
Heeft dat niet meer te maken met de huidige ability? Ik dacht altijd dat een jonge speler ( -21?) met een ability van over de 150 een wonderkid is?
Heeft zowel met CA als met PA te maken.
pi_54287213
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heeft zowel met CA als met PA te maken.
Ik las net ergens op een forum weet niet of die persoon gelijk heeft maar dat je een CA van minimaal 120 moet hebben en een PA van minimaal 180...
pi_54287355
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:10 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Ik las net ergens op een forum weet niet of die persoon gelijk heeft maar dat je een CA van minimaal 120 moet hebben en een PA van minimaal 180...
Ik dacht dat de PA maar iets van 160 hoeft te zijn ofzo maar de CA moet rond de 120 zijn idd.
pi_54287762
tvp
Amstelveen de beste
pi_54287805
Heb het spel nu pas, naja zoals altijd mn eerste game met Ajax net gestart.
pi_54288185
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:10 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

PA hoeft niet minimaal 180 te zijn, dat was alleen zo in FM 2006 en ouder. Ik denk dat het rond de 160 moet zijn, zoals Sjimz ook al zei. Verder heeft het ook met reputatie te maken. Een goede jonge speler bij een topclub zal eerder de beschrijving Wonderkind krijgen dan een speler van een kleine club, ook al zijn ze even goed.

Het is nu ook niet meer zo dat een wonderkind sowieso uitgroeit tot wereldtopper.
pi_54288397
Sergio Aguero was geblesseerd en voor hij weer in m'n selectie komt laat ik 'm een paar wedstrijden in de reserves laten voetballen. Zie ik 'n 13-1 overwinning tegen de reserves van Everton staan met 9! keer Aguero

Ik denk dat ie weer klaar is voor 't echte werk, al heeft ie 't daar nog niet laten zien
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54288532
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:05 schreef Nywuob het volgende:

[..]

PA hoeft niet minimaal 180 te zijn, dat was alleen zo in FM 2006 en ouder. Ik denk dat het rond de 160 moet zijn, zoals Sjimz ook al zei. Verder heeft het ook met reputatie te maken. Een goede jonge speler bij een topclub zal eerder de beschrijving Wonderkind krijgen dan een speler van een kleine club, ook al zijn ze even goed.

Het is nu ook niet meer zo dat een wonderkind sowieso uitgroeit tot wereldtopper.
ok dat maakt het duidelijker maar vind het wel laag want veelbelovende spelers hebben toch ook al een PA van 150..?
pi_54288605
argh, ik probeer coach te worden van een spaanse club, heb nu ong 1.5 seizoen bij grunn gespeeld, en bij villareal/espanyol zitten mensen steeds op de wip, maar worden niet ontslagen -_-
pi_54289185
Wat voor zin heeft het om uberhaupt '' interesse " te tonen in een baan? .. het enige wat ik hoor is gezeik van mn bestuur -_-
pi_54293754
Na het kampioenschap ook de beker weten te winnen.. De finale ging tussen mij en Heerenveen.. het werd een krappe 1 - 0.. wat me trouwens wel opvalt is dat naarmate mijn ongeslagen status langer duurt het winnen steeds moeizamer gaat..

Mn supporters zijn erg tevreden over mijn verrichtingen, ze vinden alleen dat het echt niet kan dat ik in de kwartfinale van de Champions League uit bij Barcelona met 1 - 0 verloor..

[ Bericht 36% gewijzigd door Wurdsje op 01-11-2007 00:16:41 ]
pi_54294865
hmmz, die financiële bug speelt mij nu ook parten.. Ik heb voor het 2de seizoen helemaal geen geld om uit te geven. Het geld lijkt weg te stromen.. voor de zomer had ik een balans van 15 miljoen.. na de zomer is daar nog maar 3 van over.. waar het heen is gegaan werkelijk geen idee.. Ik moet eerst verkopen alvorens ik kan gaan kopen.. Gaat leuk worden zo..
pi_54294903
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:11 schreef Wurdsje het volgende:
Na het kampioenschap ook de beker weten te winnen.. De finale ging tussen mij en Heerenveen.. het werd een krappe 1 - 0.. wat me trouwens wel opvalt is dat naarmate mijn ongeslagen status langer duurt het winnen steeds moeizamer gaat..

Mn supporters zijn erg tevreden over mijn verrichtingen, ze vinden alleen dat het echt niet kan dat ik in de kwartfinale van de Champions League uit bij Barcelona met 1 - 0 verloor..
lol. Sja, champions leauge thuis tegen goteborg, 2-0 gewonnen, fans waren boos dat de score niet hoger was uitgevallen.

Ohja, hoogste score tot nu toe, 9-1 tegen psv in de comp. lol
pi_54297468
ik heb FM gister boos afgesloten omdat ik dik achterstond tegen Arsenal. Zie ik dat ik nu 12 wedstrijden opnieuw moet spelen
pi_54297571
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb FM gister boos afgesloten omdat ik dik achterstond tegen Arsenal. Zie ik dat ik nu 12 wedstrijden opnieuw moet spelen
wheheh
pi_54297717
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef magic_dreamer het volgende:
haha ik save altijd sowieso om de 4 wedstrijden..
  donderdag 1 november 2007 @ 10:33:51 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54297772
Speel met Lazio en heb de beschikking over een heerlijke voorhoede, Tommaso Rocchi en Goran Pandev lopen beide één op één, terwijl ook Stefano Mauri kort daarachter geweldig presteert. In de Serie A sta ik derde achter AC Milan en Internazionale, nog altijd zonder nederlaag. Het 3-5-2-systeem met opkomende WB's op de flanken, doet het geweldig. Een aanrader!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 1 november 2007 @ 11:01:01 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54298188
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef druide het volgende:
Alex (Vasco de Gama)
Aaron (Valenica)
Tuia
Bruno Mezenga
Lulinha
Malul
Omar Esparza
Aaritalo
Bicfalvi
Marko Marin
Rigione
Barbosa
Nengomashe

Zeker alle bekende talenten binnen het spel? Is het niet leuker om met AZ te scouten binnen Nederland, jonge spelers met potentie binnen te halen en ze laten uitgroeien tot internationale toppers, zoals AZ nu zelf poogt in de werkelijkheid?

Lijkt mij leuker dan hoe je het nu doet, maar dat is persoonlijk...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54298210
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Speel met Lazio en heb de beschikking over een heerlijke voorhoede, Tommaso Rocchi en Goran Pandev lopen beide één op één, terwijl ook Stefano Mauri kort daarachter geweldig presteert. In de Serie A sta ik derde achter AC Milan en Internazionale, nog altijd zonder nederlaag. Het 3-5-2-systeem met opkomende WB's op de flanken, doet het geweldig. Een aanrader!
heb je er misschien een plaatje van evenals de teaminstellingen?
pi_54298802
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:02 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

heb je er misschien een plaatje van evenals de teaminstellingen?
pcies, heb ook wel interesse
pi_54298925
Nou seizoen 2 lijkt een ramp te gaan worden.. Financieel zit de club praktisch aan de grond en ik heb niet eens spelers gekocht.. Voor de zomer was er 15 miljoen in kans en na de zomer was er op onverklaarbare wijze nog maar 3 van over.. Alsof ze et geld daar door de plee spoelen.... Spelers willen allemaal weg naar een grotere club (Salcido, Farfan), zijn niet blij (Koevermans) of willen hun contract niet verlengen (Aissati, Simons).. Er is dus geen geld voor vervangers en mn concurrentie kan zo even voor 50 miljoen spelers aantrekken..
Daarnaast loopt het zo bejubelde systeem van vorig seizoen dik in de stront..
  donderdag 1 november 2007 @ 11:56:37 #187
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54298942
Doe ik vanavond.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54299005
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Doe ik vanavond.
mijn dank is groot
Hopelijk kan dat systeem mn PSV game redden
pi_54300242
Nu gaat het weer wat beter, thuis en uit gewonnen van Lazio zelfs

Net weer thuis gewonnen van Sunderland maar daarvoor uit niet kunnen winnen bij Portsmouth....

De spelers beginnen het vertrouwen in mij te verliezen, ik heb ook pas voor 11 goals in 13 wedstrijden gezorgd, waaronder 4 in 1 wedstrijd, thuis tegen West Ham...

Heeft iemand een gegarandeerde goalgetter? Ik heb Adriano aangetrokken maar die heeft nog geen 1 keer gescoord

Hoewel die Bendtner er al wel 4 in heeft liggen, Riquelme 5 en van Persie 4...

Iemand nog suggesties? Alles is welkom!
pi_54301281
Zou iemand die net is begonnen eens kunnen kijken wat voor stats deze speler in het begin van het spel heeft?

speelt op dat moment bij Club Monarcas Morelia
Hajeto!
  donderdag 1 november 2007 @ 16:25:13 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54301361
ADO zit ook krap bij kas trouwens. Elke maand dik verlies en ik heb geen idee om uit de schulden te komen. Transfers zijn al helemaal uit den boze en spelers contracten aanbieden ook vrijwel onmogelijk. Iemand tips voor schuldsanering? Sta trouwens wel 10e in de eredivisie na 1,5 seizoen spelen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54301441
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:18 schreef Crack_david het volgende:
Zou iemand die net is begonnen eens kunnen kijken wat voor stats deze speler in het begin van het spel heeft?

[ afbeelding ]

speelt op dat moment bij Club Monarcas Morelia
59 kg
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54301469
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
ADO zit ook krap bij kas trouwens. Elke maand dik verlies en ik heb geen idee om uit de schulden te komen. Transfers zijn al helemaal uit den boze en spelers contracten aanbieden ook vrijwel onmogelijk. Iemand tips voor schuldsanering? Sta trouwens wel 10e in de eredivisie na 1,5 seizoen spelen.
Alle onnodige spelers een vrije transfer regelen.
Al je spelers een verlaagd contract aanbieden.
  donderdag 1 november 2007 @ 16:48:26 #194
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54301608
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alle onnodige spelers een vrije transfer regelen.
Al je spelers een verlaagd contract aanbieden.
Vrije transfer kost ook 15k ofzo per speler. En verlaagd contract? Gewoon een nieuw contract aanbieden dus? Ongeacht de huidige looptijd?
29.10 Novastar HMH
pi_54301683
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:48 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Vrije transfer kost ook 15k ofzo per speler. En verlaagd contract? Gewoon een nieuw contract aanbieden dus? Ongeacht de huidige looptijd?
Ja gewoon een nieuw contract aanbieden en dan flink onder het huidige loon.
Hoe hoog zijn je loonlasten?
  donderdag 1 november 2007 @ 18:02:49 #196
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54302320
Zojuist uit bij AS Roma gewonnen, sta (nog altijd ongeslagen) derde.

Hier mijn geweldige 3-5-2:

pi_54302958
de keeper van heracles (remco pasveer) scoort gewoon even tegen mijn ajax met maarten stekelenburg!

Gewoon van uit een uittrap die over stekelenburg heen stuitert!! Wat een onzing
pi_54303132
Ik sta 8e met Feyenoord, volgens mij doe ik iets nie goed :p
  donderdag 1 november 2007 @ 18:41:31 #199
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54303135
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja gewoon een nieuw contract aanbieden en dan flink onder het huidige loon.
Hoe hoog zijn je loonlasten?
655.803- vorige maand. totale salriskosten.
Verlies: 288.799
29.10 Novastar HMH
pi_54303232
quote:
Op donderdag 1 november 2007 18:41 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

655.803- vorige maand. totale salriskosten.
Verlies: 288.799
Dan zou ik veel contracten proberen te vernieuwen met minder salaris en veel spelers proberen te verkopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')