quote:Op woensdag 28 november 2007 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik zeker niet in bed liggen. Dan F5 ik me suf natuurlijk!
Of ik trek ergens een oude kloon vandaan en ga mee doen? >:)
Ach, zo op het einde van het jaar worden we wat nostalgischquote:
En net als de ballonrokjes en de beenwarmers komt ook die rage vanzelf weer terugquote:
Ik heb ze nog verkocht die dingen. Je kon het uurwerkje uit die clip drukken. Ik ben alleen het merk kwijt. Ik dacht flikflak (ja van die kinderhorloges) maar kan niks vinden op googlequote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh oh... mag ik even ivm nostalgie?
Heb je haar weer met d'r MCW.Maar daar hebben al die meiden van die clip-on horloges aan hun kleren hangen. Dat was echt zo'n 'och jee jaaaaaaaaaa, die dingen'.
Manlief hier is te jong voor zulke dingen, maar zijn er hier mensen die ze kennen? Ik had een roze, die kon je ook met een touwtje om je nek hangen volgens mij.
Anyway... rel on!
Dat waren geen cliponsquote:Op woensdag 28 november 2007 13:06 schreef snoopy het volgende:
Die waren toch van Swatch?
wat hijquote:Op woensdag 28 november 2007 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ze nog verkocht die dingen. Je kon het uurwerkje uit die clip drukken. Ik ben alleen het merk kwijt. Ik dacht flikflak (ja van die kinderhorloges) maar kan niks vinden op google
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef m@x het volgende:
Nee, jij mag niet meedoen. Jij bent te onvoorspelbaar door al die hormonen.
Elders oppert er iemand dat die dingen "Le Clip" moeten heten?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ze nog verkocht die dingen. Je kon het uurwerkje uit die clip drukken. Ik ben alleen het merk kwijt. Ik dacht flikflak (ja van die kinderhorloges) maar kan niks vinden op google
Ja!!quote:Op woensdag 28 november 2007 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Elders oppert er iemand dat die dingen "Le Clip" moeten heten?Zegt jou dat wat?
Heb jij zo'n groen blaadje getrouwd dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh oh... mag ik even ivm nostalgie?
Heb je haar weer met d'r MCW.Maar daar hebben al die meiden van die clip-on horloges aan hun kleren hangen. Dat was echt zo'n 'och jee jaaaaaaaaaa, die dingen'.
Manlief hier is te jong voor zulke dingen, maar zijn er hier mensen die ze kennen? Ik had een roze, die kon je ook met een touwtje om je nek hangen volgens mij.
Anyway... rel on!
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Elders oppert er iemand dat die dingen "Le Clip" moeten heten?Zegt jou dat wat?
Okay, eens kijken of het jou wel lukt danquote:Op woensdag 28 november 2007 13:32 schreef lcicle het volgende:
[..]
En ik hád nog wel zo'n goede rel opening bedacht..
kom op zeg! '77 is best nog wel behoorlijk fris groen hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Thanks!
Oh, en stinkie is niet zo heel groen hoor, 1977, maar ik gok dan maar dat hij er niet echt het type voor was.![]()
Ik had het alleen nog maar bedacht..quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik had het alleen nog maar bedacht..Maar ik heb nog wel een sappige roddel
Ik hoopte inderdaad op al die aandacht.. maar het valt verdorie vies tegen!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:59 schreef Moonah het volgende:
Pas maar op, je PMbox loopt nu binnen no-time vol hoor!
Anders gooien wij er een paar goeie roddels inquote:
*mailbox checktquote:Op woensdag 28 november 2007 15:13 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik hoopte inderdaad op al die aandacht.. maar het valt verdorie vies tegen!
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:13 schreef Five_Horizons het volgende:
"" *niet onder de indruk is........
Da's waar!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
tsssk, je hebt nu het feedback-topic al niet meer in de hand
Ik zeg even wijselijk niksquote:Op woensdag 28 november 2007 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg... hier zitten opvoedERS, die hoeven niet meer opgevoed te worden!
Je kent me iets beter dan dat: ik impliceer niks....ik zég hetquote:Op woensdag 28 november 2007 16:49 schreef m@x het volgende:
Lees je dat BE. Hij impliceert dat jullie ons niet opgevoed hebben
Waarom is mijn topic dicht, bokkenlul??@!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zeg even wijselijk niks
Omdat aardbeiquote:Op woensdag 28 november 2007 16:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarom is mijn topic dicht, bokkenlul??@!!!!![]()
Nieuwe baby Beef. (iets meer info)
Ja, de crew wil van me afquote:jij in oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |