Toen ik dat vroeg werd ik verwezen naar de PM van iemand andersquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Is dit hele gedoe niet een beetje opgeblazen?
En is het niet een béétje hypocriet dat bans niet op het forum worden besproken, maar clumsy-clown dit wel doet?
Staat daar niet een ban op, het hacken van iemand anders pm?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Toen ik dat vroeg werd ik verwezen naar de PM van iemand anders![]()
Open maar een mooie constructieve.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef YPPY het volgende:
Welk topic in FB kunnen we gebruiken? Er zijn er zoveel gesloten, durf nu niks meer te openen.
Tis niet blind. Tis doorposten na de zoveelste waarschuwing dat het af is. Lois en BE hoeven morgen geen baggertopic als FB, dus káp dan gewoon. In ieder ander FB-topic gaat het hetzelfde, en bij verder gaan wordt het een ban, en als dat gebeurt is het weer mond snoeren en censuur en gedoe. Gewoon káppen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:24 schreef E.T. het volgende:
beetje blind om je heen wissen werkt niet echt in je voordeel
wat flauw zeg,... dus hoe voelt dat nou, die macht?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis niet blind. Tis doorposten na de zoveelste waarschuwing dat het af is. Lois en BE hoeven morgen geen baggertopic als FB, dus káp dan gewoon. In ieder ander FB-topic gaat het hetzelfde, en bij verder gaan wordt het een ban, en als dat gebeurt is het weer mond snoeren en censuur en gedoe. Gewoon káppen.
En nee, ik hoef hier geen reactie op.
Ja dahag, mamma yvonne gaat slapen, het is mooi geweest zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:47 schreef Re het volgende:
[..]
wat flauw zeg,... dus hoe voelt dat nou, die macht?
't is gewoon feedback op een gebeurtenis in OUD, ik denk dat jouw OUD modjes dat ook wel zien hoor...
oh, roep mamma yvonne er eens bij voordat je doorslaat...
Jah. duh... dat is fok, zondag of niet. Een beetje discussie mag toch wel... mijn mening is al herzien, maar wat wordt er overdreven gereageerd zeg, met kanonnen op een mug, even wat machtsvertoon en het gepeupel is weer stil?. Vind je het gek dat men daar tegen ageert en er wat dieper op wil ingaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahag, mamma yvonne gaat slapen, het is mooi geweest zo.
Zondag is voorbij, het is weer maandag, over tot de orde van de dag.
De zwangeren moeten op hun rust letten en de mamma's moeten morgen weer fit zijn voor hun kroost.
En verder was het gezeik om he-le-maal niks.
Ik sluit me hier bij aan.quote:
Inderdaad. Ik denk niet dat er nog iets over gepost mag worden. Vind de gang van zaken op z'n minst twijfelachtig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan.
Ik had wel in een FB topic willen reageren maar die zijn allen gesloten.
Het lijkt wel een dictatuur.![]()
Idem....quote:
gedelete ook nog trouwens...quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het plaatje daarvan staat tegenwoordig op een beveiligd gedeelte van rtl.nlquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:00 schreef Lois het volgende:
Fok is dan ook geen democratiequote:Op maandag 29 oktober 2007 07:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
dat wordt toch ook nergens beweerd, dus wat is je probleem?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fok is dan ook geen democratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |