quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:Jezus christus Milagro, leer eerst 's fatsoenlijk te posten. Ik heb je naam niet één keer genoemd, de woorden oud zeer staan niet in die reactie, dus als jij je zó hard op je pik getrapt voelt moet dat wel iets zeggen. En bij deze ook je laatste waarschuwing, zie die maar hoe je 'm wil zien: als je op deze manier blijft reageren, forumwijd, lig je er wél af. Verder ga ik er niet inhoudelijk op in, je getier ligt in de weg van je reactie.
Mohammed , Clumsie, er zijn er maar 2 die hier al de hele tijd flink tegengas geven, swets en ik , dus hoe raar is het dan dat ik me aangesproken voel, zeker als Floripas me direct verwijt dat er sprake is van oud zeer bij mij , en een BE dat ook nog eens doet, letterlijk, woordelijk dus "er speelt wat tussen milagro en Florikut, en milagro heeft niet meer gereageerd, en dus etc etc blabla bullshite"
en flikker ook op met die "zie je wel, je gaat zo te keer, dus je moet wel "schuldig" zijn " , te makkelijk, Clumsy, te makkelijk, als ik tig keer moet lezen dat er sprake is van oud zeer, een hetze, dat het me enkel om Floripas te doen is, dan word ik het wel zat, ja, en kun je die chill pil steken waar de zon niet schijnt.
Ik doe het tenminste openlijk en loop niet te lobby-en via pm's bij je, om zo achter de schermen de ander voor te zijn, dat "er wat speelt, dat er sprake is van oud zeer, een hetze"
jullie zeiken over aannames, maar nemen direct van Florikut aan dat het mij aan HEM te doen is, vragen mij totaal geen uitleg, de hele dag niet, nee, een of ander oncontroleerbaar verhaal over een doodziek kind wordt gewoon geslikt, en milagro praat poep en zint om wraak of zo ?
wraak waarvoor in godsnaam, een hetze tegen wie en waarom dan? om die paar sneren va Floripas in NWS, kom nou toch, zeg.. ik heb er van anderen veeeeeeeel meer gehad ,m aar die liegen niet over zieke kindjes, en dus val ik niet zo over hen heen. gek, hè
oh en over dat forumwijd reageren, ik reageer hier in OUD FB al de hele tijd , hoor en nergens anders, dus waar slaat die waarschuwing in Allahsnaam op, dat ik in BNW terecht kwam komt door Yvonne, hoor, die schopte dat tFB topic daarheen ineens.
ik ben niet degene die her en der zit door te zagen over dit gedoe, hoor, dat is toch echt Floripas, gezien de volkomen met OUD onbekende users hier en in BNW.
oh en dreigen met een ban, oh nee, nou heb je me hoor