abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54248377
Ik vind het ook net zoiets als in je eentje naar de bios gaan Maar mensen kunnen ook onderweg zijn (lange reis enzo) en dan toch een restaurant kiezen om te eten Nou ja, prima toch Zou het zelf nooit doen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:58:11 #77
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54260056
Ik snap het hele gedoe van "alleen naar een restaurant gaan "niet zo. Wat is het probleem? Dat mensen je aankijken of dat je altijd iemand bij je moet hebben om je handje vast te houden? Ik denk dan de mensen die zich hierover druk maken eerder een probleem hebben dan die mensen die alleen ergens gaan eten. Bedoel ergens niet heengaan omdat je niemand mee kan nemen getuigd van onzekerheid en onvolwassenheid.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_54260105
Ohja. Triest vind ik het absoluut niet. Zolang je niemand overlast bezorgt zoek je zelf maar uit wat je doet. Een beetje raar, dat wel. Maar daar is dan óók weer niets mis mee.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:04:07 #79
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54260168
Ow ben je al geweest??
Ja....
En was het gezellig???
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54260276
Ik ben nog nooit in mijn eentje uit eten geweest, maar ik vind het niet raar. Tenminste, dat ligt aan het type restaurant. Ik ken een Indiaas restaurant waar vaak Indische mensen (studenten, zakenlui) in hun eentje zitten te eten, daar kijk ik echt niet meer van op. Maar om nu in je eentje naar een deftig restaurant te gaan, of juist naar een wokrestaurant... Nee, dat zou ik nooit doen.
pi_54260434
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:58 schreef thloreg het volgende:
Ik snap het hele gedoe van "alleen naar een restaurant gaan "niet zo. Wat is het probleem? Dat mensen je aankijken of dat je altijd iemand bij je moet hebben om je handje vast te houden? Ik denk dan de mensen die zich hierover druk maken eerder een probleem hebben dan die mensen die alleen ergens gaan eten. Bedoel ergens niet heengaan omdat je niemand mee kan nemen getuigd van onzekerheid en onvolwassenheid.
Hear hear.
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_54260547
Gistereravond ben ik naar een restaurant geweest (met z'n vieren ) en daar zat een oudere dame (jaar of 60 schat ik) alleen te eten....ik wilde nog naar haar toegaan en zeggen dat er mensen zijn op een internetforum genaamd FOK! die haar een beetje raar vinden, maar bij nader inzien heb ik haar toch maar lekker laten genieten van haar maaltijd!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:01:13 #83
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_54261189
Waar mensen zich niet druk over kunnen maken, zeg.

Ik vind het echt niet vreemd als iemand alleen naar een restaurant gaat. Of je nou thuis alleen zit te eten, in een snackbar of in een restaurant. Alsof je enkel naar een restaurant toe kunt met iemand anders. Alle andere dingen kun je wel alleen doen, maar eten moet per se met iemand erbij? . Ik doe het zelf af en toe, maar niet vaak, omdat ik zelfgemaakt eten meer kan waarderen dan restaurant eten en over het algemeen iemand heb die voor me kookt. Maar bijvoorbeeld alleen naar de bioscoop gaan of op het terras zitten doe ik vaak zat, niets mis mee.

En dat heeft ook niets te maken met een gebrek aan vrienden of een partner. Je kunt er ook voor kiezen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:05:09 #84
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54261254
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:26 schreef Kingstown het volgende:
Gistereravond ben ik naar een restaurant geweest (met z'n vieren ) en daar zat een oudere dame (jaar of 60 schat ik) alleen te eten....ik wilde nog naar haar toegaan en zeggen dat er mensen zijn op een internetforum genaamd FOK! die haar een beetje raar vinden, maar bij nader inzien heb ik haar toch maar lekker laten genieten van haar maaltijd!
Ga je toch allemaal aan een apart tafeltje zitten, dat is toch hetgeen jij wil.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:18:59 #85
83951 rashudo
project 2501
pi_54261486
Ik vind het bij de burger king al eng om in m'n eentje te zitten..
Their eyes opaque.
pi_54261537
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef Varr het volgende:

[..]

Kijk eens hoe de mensen naar je kijken.

Als ik iemand alleen zie zitten in een restaurant vind ik dat altijd erg zielig.
Ik heb het ook. Terwijl het nergens op slaat natuurlijk.
"Aaaah wat sneu, zit je daar in je eentje"
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:58:04 #87
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_54274546
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:47 schreef thaleia het volgende:
Toch eet ik wel regelmatig in m'n eentje in een restaurant, als ik tussen werk en vergadering/cursus/andere avondactiviteit niet thuis kom, omdat ik in een andere stad ben ofzo, en gewoon lekker wil eten. Ik wil op zo'n dag van hard werken graag effe lekker eten en geen smerige snelle snack.
Dit is voor mij inderdaad de voornaamste reden om alleen te eten. Ik heb me nooit onbehaaglijk gevoeld in een restaurant, nooit bij stil gestaan eigenlijk dat mensen dat raar zouden vinden. Het zegt toch wat over je zelfvertrouwen als je niet alleen naar een restaurant durft.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_54274722
Als je een notitieblok meeneemt en dan na elk gerecht half stiekem wat opschrijft, dan denken mensen dat je een reviewer ben

Ik ging vroeger ook wel in m'n eentje naar de bios, maar restaurant... moet kunnen
pi_54274802
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:12 schreef Aeterna het volgende:
Het lijkt mij niks raars. Stel je komt laat van je werk en je wilt eens lekker eten maar je moet weer ergens anders heen en komt niet langs je huis?
Ja, precies, dan ga je even langs een restaurant en gaat daar lekker eten. Gewoon snel(als het een beetje snel gebracht wordt) en lekker eten.

Dat andere mensen dat raar vinden... tsja.
Oh ja, dat had ik ook een keer. Was er een enorme file op de weg en toen ging ik maar naar een restaurant om wat te eten zodat de files wat opgelost zijn.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:11:51 #90
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_54274843
Ach gut, omdat anderen kunnen denken dat je heul eenzaam en zielig bent?
Wat een onzekere bende, maakt je eigenlijk alsnog zielig.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_54274982
Mannen die alleen eten in een restaurant
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:24:08 #92
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54275118
*sethgaaikema* Als m'n vrouw kookt ga ik altijd alleen in een restaurant zitten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:27:25 #93
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54275212
Maar ik snap die 'wat een stakker' reacties niet zo. Ik zit nooit alleen in een restaurant, maar kan me best indenken dat dat ooit gaat gebeuren. En mensen die zeggen 'dan ga je toch naar de snackbar' zitten waarschijnlijk in een iets andere fase in hun leven.

Ik heb overigens wel eens in m'n eentje in een Mensa gegeten, en dat is nog een stuk tragischer eigenlijk. Maar dat mag dan weer wél.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54275281
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:05 schreef snarfbreda het volgende:

[..]

Ga je toch allemaal aan een apart tafeltje zitten, dat is toch hetgeen jij wil.
ik krijg de indruk dat jij het type bent wat er een elftal nodig voor nodig heeft:{w

hier eet men regelmatig allen in een restaurant, vooral tussen de middag. even geen collegae om je heen, een lekker glas wijn, lekker eten en rust
pi_54275694
Als ik geld genoeg zou hebben zou ik ook alleen eten in een restaurant...lijkt me heerlijk..zonder man en moeilijke conversatie...genieten van de rust en lekker eten
pi_54276488
Ik heb vaak zin in lekker eten. Maar krijg niet altijd iemand mee. Nooit aan gedacht om alleen te gaan eten, denk ook niet dat ik dan zou gaan. Maar ik vind het helemaal niet sneu als je daar wel voor zou kiezen. Trek je niets van de buiten wereld aan, doe wat je goed voelt.
Ik kan mij alleen wel een aantal restaurants voorstellen waar ik mij niet op mijn gemak zou voelen alleen. Maar daar hebben ze meestal ook niet zo'n lekker eten
  woensdag 31 oktober 2007 @ 02:44:48 #97
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54276689
Mensen die alleen eten in een restaurant zijn zielig want die hebben blijkbaar geen vrienden
En mensen die vinden van niet zijn mensen die alleen in restaurants eten
zzz
pi_54276723
Wat is het probleem? Ben zelf nooit alleen in een restaurant gaan eten, maar het gaat toch om de smaakbeleving? Ieder zijn ding toch .
Secrets never die. Only people.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 03:08:47 #99
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54276758
"smaakbeleving"
Vergeet je het "mondgevoel" en de "papil-intensiteit" niet ?

Wat is er nou leuk aan om in je eentje anderhalf uur lang naar je bord te gaan zitten staren ?
Neem dan wat vrienden mee, dan wordt het tenminste nog gezellig.
zzz
pi_54276776
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 03:08 schreef L.Denninger het volgende:
"smaakbeleving"
Vergeet je het "mondgevoel" en de "papil-intensiteit" niet ?

Wat is er nou leuk aan om in je eentje anderhalf uur lang naar je bord te gaan zitten staren ?
Neem dan wat vrienden mee, dan wordt het tenminste nog gezellig.
Ik eet liever alleen een goed maaltje weg dan dat ik met nietszeggende mensen 'zo'n leuke avond heb'.

Nogmaals, ik ben nooit alleen uit eten geweest.

Beetje nutteloze discussie dus.
Secrets never die. Only people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')