Hear hear.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:58 schreef thloreg het volgende:
Ik snap het hele gedoe van "alleen naar een restaurant gaan "niet zo. Wat is het probleem? Dat mensen je aankijken of dat je altijd iemand bij je moet hebben om je handje vast te houden? Ik denk dan de mensen die zich hierover druk maken eerder een probleem hebben dan die mensen die alleen ergens gaan eten. Bedoel ergens niet heengaan omdat je niemand mee kan nemen getuigd van onzekerheid en onvolwassenheid.
Ga je toch allemaal aan een apart tafeltje zitten, dat is toch hetgeen jij wil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:26 schreef Kingstown het volgende:
Gistereravond ben ik naar een restaurant geweest (met z'n vieren) en daar zat een oudere dame (jaar of 60 schat ik) alleen te eten....ik wilde nog naar haar toegaan en zeggen dat er mensen zijn op een internetforum genaamd FOK! die haar een beetje raar vinden, maar bij nader inzien heb ik haar toch maar lekker laten genieten van haar maaltijd!
![]()
Ik heb het ook. Terwijl het nergens op slaat natuurlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef Varr het volgende:
[..]
Kijk eens hoe de mensen naar je kijken.
Als ik iemand alleen zie zitten in een restaurant vind ik dat altijd erg zielig.
Dit is voor mij inderdaad de voornaamste reden om alleen te eten. Ik heb me nooit onbehaaglijk gevoeld in een restaurant, nooit bij stil gestaan eigenlijk dat mensen dat raar zouden vinden. Het zegt toch wat over je zelfvertrouwen als je niet alleen naar een restaurant durft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:47 schreef thaleia het volgende:
Toch eet ik wel regelmatig in m'n eentje in een restaurant, als ik tussen werk en vergadering/cursus/andere avondactiviteit niet thuis kom, omdat ik in een andere stad ben ofzo, en gewoon lekker wil eten. Ik wil op zo'n dag van hard werken graag effe lekker eten en geen smerige snelle snack.
Oh ja, dat had ik ook een keer. Was er een enorme file op de weg en toen ging ik maar naar een restaurant om wat te eten zodat de files wat opgelost zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:12 schreef Aeterna het volgende:
Het lijkt mij niks raars. Stel je komt laat van je werk en je wilt eens lekker eten maar je moet weer ergens anders heen en komt niet langs je huis?
Ja, precies, dan ga je even langs een restaurant en gaat daar lekker eten. Gewoon snel(als het een beetje snel gebracht wordt) en lekker eten.
Dat andere mensen dat raar vinden... tsja.
ik krijg de indruk dat jij het type bent wat er een elftal nodig voor nodig heeft:{wquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:05 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Ga je toch allemaal aan een apart tafeltje zitten, dat is toch hetgeen jij wil.![]()
Ik eet liever alleen een goed maaltje weg dan dat ik met nietszeggende mensen 'zo'n leuke avond heb'.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:08 schreef L.Denninger het volgende:
"smaakbeleving"
Vergeet je het "mondgevoel" en de "papil-intensiteit" niet ?
Wat is er nou leuk aan om in je eentje anderhalf uur lang naar je bord te gaan zitten staren ?
Neem dan wat vrienden mee, dan wordt het tenminste nog gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |