abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:36:07 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54229346
Zoek vrienden ofzo?
Huilen dan.
pi_54229371
Ik zie eten in een restaurant wel als een sociale gebeurtenis. Betekent niet dat ik het gek vind als andere mensen alleen eten. Maar ik vind het toch wel een beetje zielig, ook al vindt diegene het prima in zijn eentje.
pi_54229436
Als ik in het buitenland ben voor werk ( zoals nu ) eet ik altijd alleen. Ik word ook wel gevraagd om aan te schuiven ( vooral Engelsen hebben daar een handje van ), maar daar bedank ik vriendelijk voor en de conversatie ontwikkelt zich meestal toch wel.
Meestal heb ik wat werk bij me om de tijd te doden, mocht dat nodig zijn, of als ik geen zin heb in overpeinzingen.
Gek genoeg doe ik dit thuis in NL nooit .. op die ene keer dat ik me tegoed doe aan een Whopper dubbelbacon-dubbelcheese na dan
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_54229558
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:16 schreef Flashwin het volgende:
Behoorlijk triest imo. Je hebt toch heus wel iemand waarmee je kan gaan en gezellig kan praten tijdens het eten.

Anders kan je net zo goed iets thuis laten bezorgen

Thuis kun je niet andere mensen kijken.... vooral de tafeltjes die vol zitten met "verplichte" familie-etentjes zijn een genot voor het oog en de fantasie....
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:51:27 #55
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54229671
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Thuis kun je niet andere mensen kijken.... vooral de tafeltjes die vol zitten met "verplichte" familie-etentjes zijn een genot voor het oog en de fantasie....
Het is en blijft gewoon raar! Je zou tbs moeten krijgen!
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54229735
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:51 schreef snarfbreda het volgende:

[..]

Persoonlijke uitdaging voor je: de eerste keer dat je een alleen-eter ziet: vraag hem of haar aan je tafel ( ook al doe je het toch niet)
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_54229745
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:51 schreef snarfbreda het volgende:

[..]

Zolang ik dan zonder begeleiding uit eten mag gaan vind ik het prima!
pi_54230054
ik snap echt niet wat er raar aan is.
als ik wil eten, en ik wil graag lekker eten, dan ga ik naar een restaurant met een boek en eet ik lekker en heb ik het naar mijn zin.
wat kan er op die manier zielig aan zijn?
bovendien is het, zoals ik al zei, praktisch.
pi_54230119
nee ik zou het ook zo doen
maar ik woon nog thuis dus er wordt gewoon elke avond
voor mij gekookt
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:18:55 #60
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54230150
stelletje alleeneters
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:27:54 #61
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_54230313
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef Paramnesia het volgende:
Ik eet zo vaak alleen in een restaurant. Heerlijk.

Boek erbij pakken. Wijntje bestellen. Als het zomers is buiten gaan zitten in een warme nacht. Tijdens wachten op het eten je gedachten laten dwalen. En als het een kwalitatief goed restaurant is genieten van het eten.

Relaxen en genieten
Iemand die weet hoe het werkt

Eet vaak genoeg alleen in een restaurant, absoluut heerlijk.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:42:49 #62
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54230560
Stakker meet-topic...
pi_54230607
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

in je eentje gaan eten en vervolgens naar andere mensen kijken en "fantaseren"??? WTF gast.. jij hebt de hoop al lange tijd geleden opgegeven he? !
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54230657
Ik ga nooit zomaar 'voor de fun' in m'n eentje in een restaurant eten. Dat vind ik niet leuk, dan kook ik liever relaxed thuis iets lekkers. En als ik zin heb om uit eten te gaan vraag ik iemand mee, en als er niemand kan stel ik de behoefte wel even uit tot een moment dat er wel iemand kan.

Toch eet ik wel regelmatig in m'n eentje in een restaurant, als ik tussen werk en vergadering/cursus/andere avondactiviteit niet thuis kom, omdat ik in een andere stad ben ofzo, en gewoon lekker wil eten. Ik wil op zo'n dag van hard werken graag effe lekker eten en geen smerige snelle snack.
pi_54231618
Alleen uit eten. O.o Lijkt me inderdaad saai. Het gezelligste is altijd juist gezellige gesprekken enzo, met vrienden of familie. Maar goed, dat zal wel zijn wat iedereen zelf normaal vindt.
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:00:23 #66
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54232337
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef Varr het volgende:

[..]

Kijk eens hoe de mensen naar je kijken.

Als ik iemand alleen zie zitten in een restaurant vind ik dat altijd erg zielig.
Mensen kijken, dat is ook iets heel leuks.

De mensen die er zitten zijn doorgaans, op degenen die alleen zitten na, te druk om te kijken naar anderen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:04:28 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54232422
Sowieso vind ik hoe anderen ergens over denken een zwak excuus om iets te doen of laten.
pi_54232494
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:04 schreef Alicey het volgende:
Sowieso vind ik hoe anderen ergens over denken een zwak excuus om iets te doen of laten.
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:12:17 #69
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54232593
Eigenlijk vind ik het nog veel vreemder om met slecht eten op een ongezellige plek genoegen te nemen omdat het in je ogen not done is om alleen een restaurant te betreden.
pi_54232675
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:44 schreef Flashwin het volgende:

[..]

in je eentje gaan eten en vervolgens naar andere mensen kijken en "fantaseren"??? WTF gast.. jij hebt de hoop al lange tijd geleden opgegeven he? !

Met anderen uit eten gaan kan ook leuk zijn, maar dan moet je "verplicht" sociaal doen en daar heb ik niet altijd even veel zin in....mijn eigen brein ratelt toch wel door en je fantasie de vrije loop geven kan erg prettig zijn!
pi_54235424
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef Pendri het volgende:

[..]

Als je thuis moet koken moet je diezelfde tijd door zien te komen. Dan ben je bezig, nu heb je even lekker de tijd om iets anders te doen. Heerlijk.
Koken doe ik in een kwartiertje, eten in nog eens zoiets. Een restaurant bezoek ben je (als je het snel doet) toch minstens een uur aan kwijt. Daarom: als ik geen zin heb om te koken, bestel ik wel wat.
pi_54236206
Laatst zat er een vrouw alleen aan een tafeltje met waarschijnlijk een goed boek. Nou prima dat je je zo kan vermaken, maar ik vind het er een beetje vreemd uitzien.

Net zoiets als dat je alleen naar een bioscoop gaat.

Het wijkt af, dus is het raar.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_54236308
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:31 schreef Varr het volgende:
Naar het restaurant gaan is iets sociaals. Verstoor het dan niet door zielig in je eentje aan een tafel te gaan zitten in mijn gezichtsveld.
Laat je avond vooral niet verpesten doordat ik zielig zit te genieten van lekker eten en een goed boek.

Ik ga meestal sociaal uit eten maar als ik echt voor het eten zelf ga kan ik er als Einzelgänger net zo goed van genieten.
Als ik sushi wil eten of visgerechten in het algemeen moet ik meestal wel alleen gaan.
  maandag 29 oktober 2007 @ 01:20:01 #74
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54236447
Je kunt een laptop tegenover je zetten met een chatbot !
zzz
pi_54242915
Het lijkt mij niks raars. Stel je komt laat van je werk en je wilt eens lekker eten maar je moet weer ergens anders heen en komt niet langs je huis?
Ja, precies, dan ga je even langs een restaurant en gaat daar lekker eten. Gewoon snel(als het een beetje snel gebracht wordt) en lekker eten.

Dat andere mensen dat raar vinden... tsja.
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')