quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:16 schreef Flashwin het volgende:
Behoorlijk triest imo. Je hebt toch heus wel iemand waarmee je kan gaan en gezellig kan praten tijdens het eten.
Anders kan je net zo goed iets thuis laten bezorgen
Het is en blijft gewoon raar! Je zou tbs moeten krijgen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thuis kun je niet andere mensen kijken....vooral de tafeltjes die vol zitten met "verplichte" familie-etentjes zijn een genot voor het oog en de fantasie....
![]()
Persoonlijke uitdaging voor je: de eerste keer dat je een alleen-eter ziet: vraag hem of haar aan je tafel ( ook al doe je het toch niet)quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:51 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Het is en blijft gewoon raar! Je zou tbs moeten krijgen!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:51 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Het is en blijft gewoon raar! Je zou tbs moeten krijgen!
Iemand die weet hoe het werktquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef Paramnesia het volgende:
Ik eet zo vaak alleen in een restaurant. Heerlijk.![]()
Boek erbij pakken. Wijntje bestellen. Als het zomers is buiten gaan zitten in een warme nacht. Tijdens wachten op het eten je gedachten laten dwalen. En als het een kwalitatief goed restaurant is genieten van het eten.
Relaxen en genieten![]()
in je eentje gaan eten en vervolgens naar andere mensen kijken en "fantaseren"??? WTF gast.. jij hebt de hoop al lange tijd geleden opgegeven he?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thuis kun je niet andere mensen kijken....vooral de tafeltjes die vol zitten met "verplichte" familie-etentjes zijn een genot voor het oog en de fantasie....
![]()
Mensen kijken, dat is ook iets heel leuks.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef Varr het volgende:
[..]
Kijk eens hoe de mensen naar je kijken.
Als ik iemand alleen zie zitten in een restaurant vind ik dat altijd erg zielig.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:04 schreef Alicey het volgende:
Sowieso vind ik hoe anderen ergens over denken een zwak excuus om iets te doen of laten.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
in je eentje gaan eten en vervolgens naar andere mensen kijken en "fantaseren"??? WTF gast.. jij hebt de hoop al lange tijd geleden opgegeven he?!
Koken doe ik in een kwartiertje, eten in nog eens zoiets. Een restaurant bezoek ben je (als je het snel doet) toch minstens een uur aan kwijt. Daarom: als ik geen zin heb om te koken, bestel ik wel wat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef Pendri het volgende:
[..]
Als je thuis moet koken moet je diezelfde tijd door zien te komen. Dan ben je bezig, nu heb je even lekker de tijd om iets anders te doen. Heerlijk.
Laat je avond vooral niet verpesten doordat ik zielig zit te genieten van lekker eten en een goed boek.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:31 schreef Varr het volgende:
Naar het restaurant gaan is iets sociaals. Verstoor het dan niet door zielig in je eentje aan een tafel te gaan zitten in mijn gezichtsveld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |