abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54229375
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
.
Ah toe, vertel eens even wat jouw mening is.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_54229378
Nou, zal ik er dan maar even een donkerblauw statementje tegenaan gooien? Ja, laat ik dat doen.

Ik heb een teringhekel aan mensen die dramaverhalen verzinnen. OUD is niet het enige subforum dat daar last van heeft, op R&P wil het ook nog wel 's voorkomen. Walgelijk irritant, want het hele vertrouwen van een subforum valt weg op die manier, én men maakt misbruik van de goedheid der mensen, enzo.

Als er dus een reden was geweest vanuit de blauwe kant om te geloven dat Floripas dit om de aandacht, om het rellen of om de grap zou doen, zouden daar écht wel consequenties aan vastzitten. Dat doe je niet als user, en al helemaal niet als blauwe, not on my watch. Maar hoe hard er ook geanalyseerd wordt, en hoe vreemd sommige posts ook gezien mogen worden, ik geloof niet dat het nep is, ook gezien posts achter de schermen. En dat is niet iemand een handje boven het hoofd houden, want daar doe ik niet aan .

Verder wordt dit door sommigen aangepakt om persoonlijke vetes en conspiracytheorieën op uit te werken, wat nogal jammer is, en zelfs een beetje tegen het sneue aanleunt. Take a chillpill, zeg.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 19:42:21 #53
163650 Greys
pi_54229480
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:34 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Tja, volgens mij is dat precies dezelfde reden als zeker weten dat het niet waar is. Hetzij omdat je Floripas denkt te kennen (of gewoon kent), of omdat je haar gewoon "vertrouwt", of omdat je meer weet dankzij PM's, emails of iets anders.
Dan zullen we dus nooit weten of het nou waar was of niet.
Gezien de manier waarop het ging allemaal, is het niet vreemd dat mensen erg aan het verhaal twijfelden of nog steeds doen. Ik twijfel ook nog steeds heel sterk. Vooral omdat daarna dat topic kwam om de OUD-users een veeg uit de pan te geven. Lekker belangrijk zeg, als er zulke heftige zaken aan de gang zijn!
Wat ik wel erg jammer vond was dat er klaarblijkelijk van achter de schermen is geroepen tegen BE "Ja joh, maar Milagro en Floripas liggen wel vaker overhoop". En dat daarom Milagro wel ongelijk zou hebben en Floripas gelijk. Maar dat had hier natuurlijk helemaal niets mee te maken en dat had er dan ook niet bijgetrokken moeten worden i.m.o.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 19:50:05 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54229641
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Eén vraag: waarom zou ik?
Omdat je een irrtante kutuser ben. Stond ook al in mijn crosspost hoor.
quote:
Ik ben nog nooit in OUD geweest.
Overigens zit Boze_Appel dan ook in het complot, want het was zijn idee:
[..]
I rest my case.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 19:51:12 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54229665
Ja, want een babietje dat dood lag te gaan was niet belangrijk, maar mensen die in een slowchat NADAT Het antwoord al gegeven is verder gaan over koetjes en kalfjes. DAT is belangrijk....
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:52:47 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54229700
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Greys het volgende:
Vooral omdat daarna dat topic kwam om de OUD-users een veeg uit de pan te geven.
Dat was niet mijn idee, en ook niet mijn daad. Waarom wrijf je het me toch steeds aan?

Dat mensen niet uitgebreid reageerden na Gronks post in de SC snap ik. Dat mensen verontwaardigd zijn als iemand anders ze erop aanspreekt snap ik ook. Maar dít? Allemachtig.
Komt hier de slechte naam in OUD vandaan? Je zou eens moeten zien hoe mensen elders op het forum over OUD denken. Ik nooit, want ik kwam er nooit, en het leek me vooral een gezellig forum om elkaar een beetje te steunen in het ouderschap. Als ik dit had geweten was ik weggebleven.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:54:27 #57
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54229736
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Omdat je een irrtante kutuser ben.
Dat is geen motief. Als je te lui bent om na te denken over een echt motief voor je samenzweringstheorie'tje moet je 'm ook maar niet posten.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:55:31 #58
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54229759
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, want een babietje dat dood lag te gaan was niet belangrijk, maar mensen die in een slowchat NADAT Het antwoord al gegeven is verder gaan over koetjes en kalfjes. DAT is belangrijk....
Nogmaals, daarvoor moet je bij gronk zijn.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:57:58 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54229814
Wel frappant dat ik bijna geen enkele OUD-Kliek-user (whatever that may be) zie posten..

Maar het is wel 'het grote, enge en vooral boze en kliekerige OUD'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 19:58:05 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54229819
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is geen motief. Als je te lui bent om na te denken over een echt motief voor je samenzweringstheorie'tje moet je 'm ook maar niet posten.
Oe, een badinerende one-liner...

Ik maak zelf wel uit wat ik post hoor. En ik zie niet in waarom dat geen motief zou zijn. Je hebt van die mensen die gewoon zo irritant zijn dat het hun dood nog eens wordt.. En jij bent er zo eentje .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 20:00:25 #61
163650 Greys
pi_54229884
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef E.T. het volgende:
Wel frappant dat ik bijna geen enkele OUD-Kliek-user (whatever that may be) zie posten..

Maar het is wel 'het grote, enge en vooral boze en kliekerige OUD'
En Floripas maar roept 'Weten jullie wel hoe men elders op het forum over OUD denkt' en 'komt hier soms de slechte naam van OUD vandaan????'. Maar verder was het geen poging om OUD in een kwaad daglicht te zetten hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:04:57 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54229987
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef milagro het volgende:
grappig ook dat BE meteen afgaat op de achterderug roddels via pm "dat er iets zou spelen" tussen mij en die pikkepas en dat ik verder ook niets meer heb laten horen en dus enkel die pik dwars wilde zitten.
Niks via de PM.
Ik vraag in het FA topic of iemand hier naar kan kijken en krijg terug van een A en een aantal collega's dat er al een tijdje iets speelt tussen jullie, dat er een aantal aanvaringen zijn geweest. Niets meer en niets minder.
Meer heb ik er ook niet van gemaakt.
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:05:23 #63
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54230001
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

En Floripas maar roept 'Weten jullie wel hoe men elders op het forum over OUD denkt' en 'komt hier soms de slechte naam van OUD vandaan????'. Maar verder was het geen poging om OUD in een kwaad daglicht te zetten hoor!
Sorry hoor, maar als niemand het verhaal in twijfel had getrokken en men niet en bloc in de FB was gaan huilen was er niks aan de hand geweest. Baby ziek, Floripas mee naar de dokter, baby niet ernstig ziek, klaar. Het is geen test, het was geen test, maar een deel van OUD staat er wel lelijk op. Een ander deel ook niet, hoor, ik heb ook medelevende en informatieve berichten gehad.
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:08:04 #64
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54230064
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan zullen we dus nooit weten of het nou waar was of niet.
Ik snap sowieso niet dat er aan getwijfeld wordt.
quote:
Gezien de manier waarop het ging allemaal, is het niet vreemd dat mensen erg aan het verhaal twijfelden of nog steeds doen. Ik twijfel ook nog steeds heel sterk. Vooral omdat daarna dat topic kwam om de OUD-users een veeg uit de pan te geven. Lekker belangrijk zeg, als er zulke heftige zaken aan de gang zijn!
Wat heeft Floripas met dat topic te maken dan? Ze heeft het toch niet geopend?
quote:
Wat ik wel erg jammer vond was dat er klaarblijkelijk van achter de schermen is geroepen tegen BE "Ja joh, maar Milagro en Floripas liggen wel vaker overhoop". En dat daarom Milagro wel ongelijk zou hebben en Floripas gelijk. Maar dat had hier natuurlijk helemaal niets mee te maken en dat had er dan ook niet bijgetrokken moeten worden i.m.o.
Het is wel wat erger dan "ze liggen overhoop" en voor zover ik weet zijn de pogingen van Floripas om eea te lijmen wat groter geweest dan die van milagro. Om maar niet te beginnen over de persoon die de hele ruzie tussen die twee begon; milagro. Dan vind ik het persoonlijk niet zo heel gek dat Floripas het voordeel van de twijfel krijgt. Correct me if I'm wrong hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 20:12:07 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54230122
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als niemand het verhaal in twijfel had getrokken en men niet en bloc in de FB was gaan huilen was er niks aan de hand geweest. Baby ziek, Floripas mee naar de dokter, baby niet ernstig ziek, klaar. Het is geen test, het was geen test, maar een deel van OUD staat er wel lelijk op. Een ander deel ook niet, hoor, ik heb ook medelevende en informatieve berichten gehad.
'een deel van OUD staat er wel lelijk op hoor'.
Je bedoelt dat deel dat door je knuffel kusje kroel vriendje op een aanmatigend toontje ter verantwoording werd geroepen omdat je geen empathisch mee epibrerende reacties kreeg op je vraag omtrent een hypothetische zieke baby.

De enige die er lelijk op staat ben jij met je misselijkmakende nep verhaaltje. Compulsieve leugenaar.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 20:13:11 #66
163650 Greys
pi_54230129
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Men ging 'huilen' in de FB omdat er een veeg-uit-de-pan topic over werd geopend door Gronk. Niet door jou inderdaad, maar je hebt er ook nergens afstand van genomen ofzo, snap je?
Dan is het op zich toch niet zo gek dat er mensen daar beledigd door zijn (en het topic ging nou eenmaal over jou en jouw verhaal) en dat er dan verder over doorgegaan wordt? het was niet even 'baby ziek, baby naar de dokter, niets aan de hand, klaar'. Je postte dat de baby aan het opzwellen was en dat het er superernstig uit zag En tegelijkertijd zat je in een ander topic te kletsen. Je kunt toch op zijn minst wel even toegeven dat dat er vreemd uit zag? Zeker voor OUD-moeders?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:20:21 #67
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54230160
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
En tegelijkertijd zat je in een ander topic te kletsen. Je kunt toch op zijn minst wel even toegeven dat dat er vreemd uit zag? Zeker voor OUD-moeders?
Kijk even naar de posttijden.
pi_54230224
quote:

[..]

Men ging 'huilen' in de FB omdat er een veeg-uit-de-pan topic over werd geopend door Gronk. Niet door jou inderdaad, maar je hebt er ook nergens afstand van genomen ofzo, snap je?

Moet ze dat Ze is toch niet verantwoordelijk voor het maken van een topic door iemand anders
quote:
Dan is het op zich toch niet zo gek dat er mensen daar beledigd door zijn

Eerlijk gezegd is het meer "wie de schoen past, trekke hem aan....." en ja, dit is een blauwe die wél vaker in [OUD] komt....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 20:24:01 #69
163650 Greys
pi_54230237
Nou, niet op de minuut af, maar wel in de tijd dat je je zorgen maakte dan
Maar ik heb in de gaten dat we er toch niet uit gaan komen. Dus zoals ik in het andere topic ook heb gemeld ga ik er niet meer woorden aan vuil maken. Het blijft gewoon een rare gang van zaken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:24:09 #70
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54230244
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, ik vergat nog één ding: uit de OP, online zijn terwijl ik er niet was. Had ik wel aan Gronk gestuurd. die was het ook opgelevallen.
Mijn Opera ververst zichzelf automatisch iedere twee minuten, tenzij ik een reactie aan het typen ben. Dat is een vrij standaard progje. En mijn computer zet zichzelf na een half uur of een uur of zo uit. Ik heb geen idee hoe lang ik daarna online "leek", maar toen ik hier vanmiddag kwam stond de computer uit, dus ik gok een uutje of zo.
Ik ga niet helemaal de computer afsluiten terwijl ik een berg aan spullen bij de voordeur heb, inclusief ziek wurm, omdat ik de ambulance hoor aankomen, sorry internetdetectives.
Dus toen je op stel en sprong naar je vriendin moest om op te passen heb je ook je PC nog even meegesleept? Nou knap hoor. Ik ben razend benieuwd of je het voor elkaar hebt gekregen om ook je IP-adres mee te zeulen naar die vriendin waar je ging oppassen.
Life is what you make it.
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:24:11 #71
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54230245
quote:

[..]

Dat vind ik wel heel vergezocht, om Floripas zo te behandelen omdat ze geen afstand neemt van een topic van een ander.
quote:
Dan is het op zich toch niet zo gek dat er mensen daar beledigd door zijn (en het topic ging nou eenmaal over jou en jouw verhaal) en dat er dan verder over doorgegaan wordt? het was niet even 'baby ziek, baby naar de dokter, niets aan de hand, klaar'. Je postte dat de baby aan het opzwellen was en dat het er superernstig uit zag En tegelijkertijd zat je in een ander topic te kletsen. Je kunt toch op zijn minst wel even toegeven dat dat er vreemd uit zag? Zeker voor OUD-moeders?
Dat is toch lekker hun probleem? Zij vinden het er vreemd uitzien, dus Floripas moet dat toegeven?
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:25:06 #72
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54230258
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dus toen je op stel en sprong naar je vriendin moest om op te passen heb je ook je je PC nog even meegesleept? Nou knap hoor. Ik ben razend benieuwd of je het voor elkaar hebt gekregen om ook je IP-adres mee te zeulen naar die vriendin waar je ging oppassen.
Wauw, jij kan in de logboeken kijken?
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:25:53 #73
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54230278
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:25 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Wauw, jij kan in de logboeken kijken?
Nee, absoluut niet. Zeg ik dat?
Life is what you make it.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 20:27:09 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54230299
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Moet ze dat Ze is toch niet verantwoordelijk voor het maken van een topic door iemand anders
[..]

Nee... wel voor d'r posts in dat topic.
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:29:55 #75
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54230345
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dus toen je op stel en sprong naar je vriendin moest om op te passen heb je ook je PC nog even meegesleept? Nou knap hoor. Ik ben razend benieuwd of je het voor elkaar hebt gekregen om ook je IP-adres mee te zeulen naar die vriendin waar je ging oppassen.
Wat? Ik was gewoon thuis. Ik overwoog nog om nog een keer naar haar huis te gaan om zijn spullen te halen, maar dat heb ik niet gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')