quote:
Door gepruts in de verdediging van Groningen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kan NEK opeens zo vaak scoren?![]()
Godver, Marcellis de veroorzaker?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef Elusive het volgende:
sparta 1-4, penal
bahbahquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef Elusive het volgende:
sparta 1-4, penal
Bakkalquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Godver, Marcellis de veroorzaker?
quote:
Dat zal gaan helpenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Metaj gaat er in komen?
heb zonneveld ook in mn team.............goede keuze, vanwege zn vrije trappen en het feit dat psv vaak de nul houdt. vandaag helaas niet door die domme overtreding..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:08 schreef leroytje het volgende:
NEEEE PSV mag geen goal tegen!!.
Zonneveld krijgt dan -1 en geen nul gehouden.
Eigenlijk best raar!
Zonneveld scoort, en houd in de 1e helft de nul, dus hij krijgt 2+3+5+2 =11 punten, maar dan wordt ie gewisseld.
Psv krijgt in de 2de helft een goal tegen, waarom zou Zonnenveld van ook 3 punten minder krijgen??
Is toch niet logisch, want hij staat niet eens in het veld
Of de training van Jans werkt niet (meer).quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef rubbereend het volgende:NEC van 2 naar 6 doelpunten
de training van Jack de Gier werkt
Omdat dat de regels zijn!quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:08 schreef leroytje het volgende:
NEEEE PSV mag geen goal tegen!!.
Zonneveld krijgt dan -1 en geen nul gehouden.
Eigenlijk best raar!
Zonneveld scoort, en houd in de 1e helft de nul, dus hij krijgt 2+3+5+2 =11 punten, maar dan wordt ie gewisseld.
Psv krijgt in de 2de helft een goal tegen, waarom zou Zonnenveld van ook 3 punten minder krijgen??
Is toch niet logisch, want hij staat niet eens in het veld
k heb Salcidoquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb zonneveld ook in mn team.............goede keuze, vanwege zn vrije trappen en het feit dat psv vaak de nul houdt. vandaag helaas niet door die domme overtreding..
Is hij nu lekker laat mee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Metaj gaat er in komen?
maar dan zou je ook punten moeten krijgen als iemand helemaal niet opgesteld is.. want tjah als je aftrek krijgt nadat hij gewisseld is moet je ook maar punten krijgen als hij er helemaal niet in staatquote:
"Alkmaars minuutje"quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
Hopelijk krijgt AZ weer in de laatste minuut een domper te verwerken.
Bij deze.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zei het eerder dus ik wil gequote worden![]()
Ik eerst ookquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
NEC
Brood
Eredivisietoto
Unibet account
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
NEC
Brood
Eredivisietoto
Unibet account
Eens.quote:
Helemaal mee eens!quote:Brood
Geen idee.quote:Eredivisietoto
Zelfde als Twente krijgt, de ene week een knappe overwinning behalen en de week erop zwaar onderuit tegen een laaggeklasseerd team.quote:
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Is PSV afgelopen?
Met 5-1 ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zelfde als Twente krijgt, de ene week een knappe overwinning behalen en de week erop zwaar onderuit tegen een laaggeklasseerd team.
Hoop ik.![]()
Onze held?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Groningen is eigenlijks sinds het vertrek van onze held Suarez al niets meer![]()
![]()
ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zelfde als Twente krijgt, de ene week een knappe overwinning behalen en de week erop zwaar onderuit tegen een laaggeklasseerd team.
Hoop ik.![]()
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vitesse is weer ouderwets de 4e club van Nederland.
Ja dat rekenen kunnen we wel aan jou overlaten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:28 schreef SCH het volgende:
5 punten verschil tussen nummer 4 en nummer 11
vorige week stond Groningen 4e, nu 9e..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vitesse is weer ouderwets de 4e club van Nederland.
vooruit voor 1x danquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mag ik ook weer een keer genieten.
Tja.... AZ speelt dit seizoen alles behalve slecht, maar ongelukkig. Laatste 2 wedstrijden waren gewoon typisch voor een ploeg waar het al niet meezit. Maar de pech piekt gewoon bij de treffer van Alves in de laatste seconden, want veel erger kan het niet. Dan een goed resultaat in Rusland dat vertrouwen geeft en een ommekeer is logisch.quote:
Ja, kan ik die hier gewoon neer pleuren?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:26 schreef WooZ het volgende:
heeft iemand toevallig een streampje van psv ergens?
Zeker afgelopen week Ajax - Heerenveen niet gezien?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef denthemen het volgende:
Come on Heerenveen
Wéér een halfvol uitvak btw
ja of pmmenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, kan ik die hier gewoon neer pleuren?
Ja daar was het uitvak ook niet echt vol volgens mijquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker afgelopen week Ajax - Heerenveen niet gezien?
Volgens mij ook geen thuissupporters,quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja daar was het uitvak ook niet echt vol volgens mij
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, kan ik die hier gewoon neer pleuren?
wij hebben altijd en overal een uitverkocht uitvakquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker afgelopen week Ajax - Heerenveen niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Heb ik. Kan alleen het goede streampje niet vinden. Loopt het streampje wel goed of een x aantal minuten achter?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef -SG- het volgende:
Heb je wel sopcast voor nodig
dat is jong-a-pinquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan het dat ik nu aziatische zooi zie?
Lazovich kan niet eens kansen missen johquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:38 schreef denthemen het volgende:
had 0-1 moeten zijn, egovic
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:39 schreef -SG- het volgende:
Heeft er iemand anders een beter streampje misschien?
Als je een stadion van 30.000 man niet eens vol weet te krijgen met een CL wedstrijd dan heb je geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ook geen thuissupporters,
Wanneer was het niet vol dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een stadion van 30.000 man niet eens vol weet te krijgen met een CL wedstrijd dan heb je geen recht van spreken
Praat toch geen poep jongen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een stadion van 30.000 man niet eens vol weet te krijgen met een CL wedstrijd dan heb je geen recht van spreken
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef WooZ het volgende:
tyfus en op radio 1 zendt de vpro gregoriaanse spreekkoren uit
Planet, 4,50 schooiertsquote:
Ik pak even vorig seizoen erbijquote:
Ja zo kunnen we wel ff doorgaan tot wel bij ajax aankomen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik pak even vorig seizoen erbij
Laatste keer dat die CL speelde moeten we wel erg ver terug gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we wel ff doorgaan tot wel bij ajax aankomen.
Ik ga even terug naar de laatste keer dat wij CL speelde (quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we wel ff doorgaan tot wel bij ajax aankomen.
Voor jou heb ik even de wedstrijd vorig jaar Uefa cup (!) erbij gepakt, uit verliezen met 3-0 (!) kansloos zijn dus voor de thuiswedstrijd, en toch 35.000 mensenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatste keer dat die CL speelde moeten we wel erg ver terug gaan.
Was dat die wedstrijd dat iedereen gratis naar binnen mocht vanwege de zoveelste wanvertoning van Ajax Europees?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou heb ik even de wedstrijd vorig jaar Uefa cup (!) erbij gepakt, uit verliezen met 3-0 (!) kansloos zijn dus voor de thuiswedstrijd, en toch 35.000 mensen
De feiten zijn gewoon tegen jullie, niet erg, dat wist iedereen al.. Maar ga ons dan niet met elkaar vergelijken
Vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was dat die wedstrijd dat iedereen gratis naar binnen mocht vanwege de zoveelste wanvertoning van Ajax Europees?
Nee dat was dit jaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was dat die wedstrijd dat iedereen gratis naar binnen mocht vanwege de zoveelste wanvertoning van Ajax Europees?
Bijna alves net!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef sjimz het volgende:
Bijna Sibon!
Die gratis toegang is niet alleen van dit seizoen.quote:
Gomes is ongelofelijke goede keeperquote:
Lieve jongen,quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gratis toegang is niet alleen van dit seizoen.
Het is al goed, dan ga ik ff kwijlen op mijn CL kaartjes.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lieve jongen,
Het is mijn club, ik heb hier zelfs nog ergens de kaarten liggen waarvoor ik me scheel heb moeten betalen, ik denk dat ik het als Ajax fan toch écht beter zal weten
1-1!!!!!!
Het begint bij ons te wennen hehequote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is al goed, dan ga ik ff kwijlen op mijn CL kaartjes.![]()
roorda zit op de bank.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:11 schreef One_conundrum het volgende:
kon niet zien wie de vrije trap nam. ik denk roorda of sulejmani aan de spelers in de 16 te zien
Rollertje van Van Gaal zeker..quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rollertje van Van Gaal zeker..
Alvesquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:!!!!
BIJNA Alves. Damn, wat een kans.
Zelfs ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rollertje van Van Gaal zeker..
Ja, Jaliens maakte de 2-0.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:21 schreef FredAFCA het volgende:
AZ al 2-0?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:21 schreef FredAFCA het volgende:
AZ al 2-0?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:21 schreef FredAFCA het volgende:
AZ al 2-0?
Thnxquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:23 schreef -J-D- het volgende:
SG: NEC
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:22 schreef mcyodogg het volgende:
Verder vind ik tegengoals krijgen uit standaardsituaties altijd zo matig.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:23 schreef De_Postbode het volgende:
![]()
Nek verder al gevaarlijk geweest?
Dat vind ik geen normale nekquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dat is NEK
[ afbeelding ] Dat is NEC
Groningenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:26 schreef detulp050 het volgende:
NEC of NEK, het blijft KUT
Ja, Groningen was gewoon veel slechter vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |