Jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:20 schreef CookyMonsterXD het volgende:
Geconondoleert, Friezestraatweg in Groningen?
Tja, Dat is groningen hé, Anders hebben junkies niets meer om te verkopen voor 10,-quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:22 schreef Varr het volgende:
[..]
Ja
En ik woon bij het raam, je verwacht toch niet dat in die paar uurtjes slaap iemand dat dingen helemaal gaat losdraaien.
Die fiets naast mij is idd zijn wiel kwijt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:22 schreef FloggingMolly het volgende:
Voorwiel en frame vastzetten. Anders kunnen ze alsnog van 2 fietsen 1 maken.
Ik heb nog meer dingen te doen op een dag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
je moet ook altijd buien je wiel ook je frame vastzetten.
Heb je ook een beveilingingsslot?
Je weet hoe meer sloten hoe minder kans op diefstal.
Ik heb altijd mijn voorwiel en frame vast ergens en mijn achterwiel zit gewoon met een beveiligingsslot.
Allebei mijn wielen geblokkeeerd.
Misschien kan je nog een deal makenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef Varr het volgende:
[..]
Die fiets naast mij is idd zijn wiel kwijt.
Dan heeft hij nog geluk.![]()
STERF JATTER
zoals een andere fiets kopen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef Varr het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dingen te doen op een dag.
oke, ik hap...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Mijn fiets was gisternacht ook gejat. Heb hem inmiddels wel terug, maar toch
.
Stoer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:44 schreef pomtiedom het volgende:
Ach, ik deed een keer mijn fiets onafgesloten ergens neerzetten waarbij ik van te voren al wist dat hij gestolen zou worden....boeiend...
Of je doet het netzoals hemquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:54 schreef Leib het volgende:
slaap in het vervolg bij je fiets
laat je fiets bij jou slapen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:54 schreef Leib het volgende:
slaap in het vervolg bij je fiets
Mag het nog een keer in goed Nederlands?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:44 schreef pomtiedom het volgende:
Ach, ik deed een keer mijn fiets onafgesloten ergens neerzetten waarbij ik van te voren al wist dat hij gestolen zou worden....boeiend...
Of je zoekt goed op CS en dan heb je 10 fietsen gratisquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
voor 25 euro kan je hem terugkopen op het CS
Valt mee, is bewaakte Fietsenstalling He, valt op als je zo rond zit te lopen daaro.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of je zoekt goed op CS en dan heb je 10 fietsen gratis
Ah oke, sorry station Deventer gewend, goedkoop kutstation, daar kan je dr zo een paar weghalenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
Valt mee, is bewaakte Fietsenstalling He, valt op als je zo rond zit te lopen daaro.![]()
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef Leoff het volgende:
TS z'n fiets:
[afbeelding,link]
[afbeelding]
Heel grappig, maar wel exact hetzelfde, maar dan met een geel slot. Niet prettig om 's ochtends aan te treffen, zo van WTF WAAR IS DE REST STERF AAN EEN ZIEKTE KK JOODquote:
maar wat hé, ivar, wát als het géén jood was?!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef Varr het volgende:
[..]
Heel grappig, maar wel exact hetzelfde, maar dan met een geel slot. Niet prettig om 's ochtends aan te treffen, zo van WTF WAAR IS DE REST STERF AAN EEN ZIEKTE KK JOOD
Marokkanen zijn Moslim jewaidsquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef Varr het volgende:
[..]
Heel grappig, maar wel exact hetzelfde, maar dan met een geel slot. Niet prettig om 's ochtends aan te treffen, zo van WTF WAAR IS DE REST STERF AAN EEN ZIEKTE KK JOOD
Ik vind dit niet zo leuk en aardig, sterker nog je kwetst mijn vertrouwen in de medemensch!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:52 schreef Ephemera het volgende:
even een kleine kick want ik wil mijn gal ook spuien
Dat is allemaal leuk en aardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |