Jaap is niet ontmaskerd, hij deed niets fouts. H en L lopen beiden bij Jaap te zeiken over elkaar. Wat moet hij dan doen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Krijg de indruk, dat Jaap een beetje baalt dat hij ontmaskerd is![]()
volgens mij kunnen de tv kijkers ook stemmenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je weet nooit, we kunnen niet alleen maar van dat handje vol mensen die op internet zitten uit gaan. Het is maar een sugestie![]()
Dat boek heeft hij van Lieke, ze heeft het een week of 2 geleden gelezen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef arneaux het volgende:
Luc leest Kluun.
Alsjeblieft niet, met haar kut accent.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda, ga eens even naar Kelly kijken, dan krijg je misschien een indruk hoe haar er uit moet zien:
[ afbeelding ]
Mag ze blijven![]()
De mensen die via tv SMSen zijn niet allemaal van die fanatieke Huub fans, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die de streams niet kijken kunnen toch ook smsen? Of wat bedoel je nou precies?
Niet dat soort uitspraken doen als je het niet helemaal gevolgd hebt..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is niet ontmaskerd, hij deed niets fouts. H en L lopen beiden bij Jaap te zeiken over elkaar. Wat moet hij dan doen?
Das natuurlijk onzin want Luc mag niet meestemmen. Toch?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ze er zo'n kut gevoel door had gekregen, Lying bitch... dan was ze haar back up kwijt en fuckbuddy als Luc weggaat.
Wat jij wil..........quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is niet ontmaskerd, hij deed niets fouts. H en L lopen beiden bij Jaap te zeiken over elkaar. Wat moet hij dan doen?
Wat voor accent is dat dan? Ik vond er niks storends aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, met haar kut accent.
Ja? Dus? Je smst toch allemaal naar hetzelfde nummer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
De mensen die via tv SMSen zijn niet allemaal van die fanatieke Huub fans, dat bedoelde ik.
Hé , daar ben je weer. En die kale dan, of is dat Rogier....ik haal al die gasten door elkaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:14 schreef RSie het volgende:
Hehehe,... lachen om te zien dat ik al die vrienden van Dennix persoonlijk ken.
die Bolle das Sytse,.. officieel nog niet uit de kast, maar er zijn genoeg twijfels rondom zijn persoon.
Rogier is zeker geen homo, is een vrij bekende gast in Alphen.(meeste jongeren kennen hem wel aangezien het een stamgast is in de 3 kroegjes/disco's die alphen rijk is)
Dat zeg ik ook niet... back up alleen Dennis...quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das natuurlijk onzin want Luc mag niet meestemmen. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |