Whehe, ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze doet haar ondertitel eer aan [afbeelding]
Doekje nodig? Of een laken?quote:
whehehe LOLquote:
Zo zie je maar weer dat mensen de wedstijd "je beste vakantiefoto" heel raar gaan interpreteren. (beste vakantiefoto, niet meest-vakantie-gevoel-oproepende-foto )quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:16 schreef _Kaatje_ het volgende:
Moeilijk hoor... Wat een vakantiegevoel oproept vind ik toch persoonlijk. Gelukkig mag ik dat uiten met mijn eigen top 5!
Toch kan er een overlap inzitten, zoals de foto van spuuglokje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mensen de wedstijd "je beste vakantiefoto" heel raar gaan interpreteren. (beste vakantiefoto, niet meest-vakantie-gevoel-oproepende-foto )
Misschien volgende maand een handleiding erbij maken "wat was het onderwerp ook al weer?"
Ik vind het verschil tussen die twee eigenlijk niet zo fundamenteel. En ik vind het dus zeker geen rare interpretatie. Eerder een interpretatie met enig besef van de achterliggende psychologische mechanismen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mensen de wedstijd "je beste vakantiefoto" heel raar gaan interpreteren. (beste vakantiefoto, niet meest-vakantie-gevoel-oproepende-foto )
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:50 schreef pauld het volgende:
het maakt mij helemaal niks uit. Zolang ik maar win.
zegt de man die in zijn jeugd die bij iedere wedstrijd altijd vierde werd... *keeps fingers crossed*
Om toch maar wat zinnigs te zeggen: ik ben het wel met Shark eens. De titel maakt het lastig. Wellicht dat een titel als 'vakantie' het een stuk makkelijker maakt. Daarmee móet je iets gerelateerds aan vakantie uitbeelden, maar dat kan ook met je eigen beste vakantiefoto of met een klein jongetje die blij de school uitrent....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen die twee eigenlijk niet zo fundamenteel. En ik vind het dus zeker geen rare interpretatie. Eerder een interpretatie met enig besef van de achterliggende psychologische mechanismen.
Ik heb het onderwerp toen ingestuurd in de hoop dat er meer FOKkertjes foto's zouden opsturen naar de wedstrijdleiding om mee te doen-want iedereen heeft wel een vakantiefoto waar ie trots op is- en zo meer mensen naar FOT te "lokken".quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen die twee eigenlijk niet zo fundamenteel. En ik vind het dus zeker geen rare interpretatie. Eerder een interpretatie met enig besef van de achterliggende psychologische mechanismen.
Dan is de vraag... Ben je er tevreden met het effect?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb het onderwerp toen ingestuurd in de hoop dat er meer FOKkertjes foto's zouden opsturen naar de wedstrijdleiding om mee te doen-want iedereen heeft wel een vakantiefoto waar ie trots op is- en zo meer mensen naar FOT te "lokken".
Dat is de achterliggende (psychologische) gedachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |