hij is bezig man. kan toch niet binnen 1 minuutquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij is bezig man. kan toch niet binnen 1 minuut![]()
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:53 schreef Roeni3 het volgende:
We gaan winnen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Houniet het volgende:
ik ga die avatar voor Paultjuhhh vast maken [afbeelding] [afbeelding]
nee hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoorde dat het een buitenspelgoal was? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verkeerd gehoord, Luque stond niet buitenspel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoorde dat het een buitenspelgoal was?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:
Absoluut klink klare onzin, een 100% terechte doelpunt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is niet zoveel te zienquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:01 schreef Garudo het volgende:
Utrecht-Supporters [afbeelding]
Ik luister LdL dus kan niet zien wat er is gebeurd. Dus gifje iemand.
Yep dat werd echt gezegdquote:
Vorige week bij de Arena was ook iets om trots op te zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zijn die Utrechters toch diep en diep triest...vuurwerk gooien op je eigen goalie!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Houniet het volgende:
ik ga die avatar voor Paultjuhhh vast maken![]()
![]()
paultjuhhhquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die [insert terminale ziekte die begint met een K ein eindigt op anker] Van Dijk had rood moeten krijgen.
omvvop (10 months ago) Show Hide Marked as spam 0 (Reply) (Spam)quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:05 schreef w00h00 het volgende:
ik zie het alweer voor me in het vakkie:
http://www.youtube.com/watch?v=BuCPQ7U95N0
schorsen? De uitkering stop zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
KNVB FC Utrecht een flinke boete opleggen aub, en de supporters allemaal schorsen. Echt niet normaal!
Ja dat is natuurlijk net zo erg als je eigen speler te bombarderenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vorige week bij de Arena was ook iets om trots op te zijn![]()
Vermeer is zwartquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens..ik dacht dat Gentenaar een zwarte jongen was.
Heeft Ajax nog een andere keeper ofzo?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Devrim_ het volgende:
Vermeer, die uitgehuurd is aan Willem IIquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Devrim_ het volgende:
Jij bedoelt Vermeerquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Devrim_ het volgende:
Je bedoelt Vermeer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Devrim_ het volgende:
Stenen zijn inderdaad minder ergquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk net zo erg als je eigen speler te bombarderen![]()
Gast op mn werk laatst na de wedstrijd tegen Sparta: "Gelukkig hebben we Nigel nog"quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
De Jong speelt best solide, alleen zn passing laat wat te wensen over.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt het over Vermeer, waarschijnlijk [afbeelding]? Is uitgeleend aan Willem II.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vermeer, die uitgehuurd is aan Willem II
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
omvvop (10 months ago) Show Hide Marked as spam 0 (Reply) (Spam)
Liedje is van Party Animals
Speltip 6:quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Devrim_ het volgende:
Dat was niet tegen de eigen spelers..quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:10 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Stenen zijn inderdaad minder erg![]()
Je vingers blijven nog wel heel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:10 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Stenen zijn inderdaad minder erg![]()
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:13 schreef the_undertaker het volgende:
Je moet je als verdediger toch verschrikkelijk goed kunnen beheersen om die Suarez niet verschrikkelijk doormidden te schoppen.
Dan mag het he.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was niet tegen de eigen spelers..
Je bedoelt erin voor Suarez?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:15 schreef borisz het volgende:
Kennedy eruit voor Suarez
Het is nog niet over....quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Staan we straks weer boven Feyenoord![]()
Nee, maar het is wel minder erg.quote:
Wie is er nu simpel danquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel minder erg.
Ben je simpel ofzo?
Mooie redding trouwens, Ajax moet nog oppassen...
Vroeger zei jij nog wel eens verstandige dingen? is die drugs je echt fataal aan het worden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel minder erg.
Ben je simpel ofzo?
Mooie redding trouwens, Ajax moet nog oppassen...
Het is allebei niet goed te praten, ook stenen gooien niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Vroeger zei jij nog wel eens verstandige dingen? is die drugs je echt fataal aan het worden?![]()
Wek die suggestie dan ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is allebei niet goed te praten, ook stenen gooien niet.
Hij moet nog wat wedstrijd ritme opdoenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:21 schreef Cheiron het volgende:
Bakircioglu moet wel betere voorzetten gaan geven hoor
Schijnt wel goede film te zijn jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef borisz het volgende:
4 minuten viel nog mee
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef BigFire het volgende:
Langs de Lijn luisteren met een lekker blokje kaas en een goed glas wijn![]()
Nou wat klinkt me dat leuk.!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef BigFire het volgende:
Langs de Lijn luisteren met een lekker blokje kaas en een goed glas wijn![]()
Is zo, geen twijfel over zijn voetbaltalent, maar hij komt er nu twee keer goed uit met twee man voor doel. Dan zit het op slot en heb je de winst.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Hij moet nog wat wedstrijd ritme opdoen![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:23 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]voor Paultjuhhh
van Houniet
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn geluk
Mwah die coner kan je nog wel geven hoor, en dat zeg ik als Ajacied.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef SCH het volgende:
Het is gewoon tijd - moet Haverkort dan bij trekken om het publiek rustig te houden?
Eensch, Haverkort was vorige week tijdens FC Groningen - FC Twente ook al de slechtste man op het veld. Slechter dan Hersi? Ja slechter ja.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Wat een dramascheids deze wedstrijd trouwens.
PSV-stylequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef SCH het volgende:
Ik snap dat Ajax supporters blij zijn maar het was toch redelijjk dramatisch vanmiddag. Je kan toch niet echt heel erg tevreden zijn over dit spel???
quote:
quote:
Tuurlijk kan dat, maar niet "om het publiek rustig te houden" zoals die slechte commentator zei.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah die coner kan je nog wel geven hoor, en dat zeg ik als Ajacied.
lucky psv strax ook waarschijnlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef leolinedance het volgende:
Wát een wedstrijd zeg...![]()
Lucky Ajax![]()
Ach ja, dat verdienden ze natuurlijk terug na het *** -Utrecht.quote:
Voor hoe lang?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:23 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]voor Paultjuhhh
van Houniet
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn geluk
Zegt een PSV'erquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef leolinedance het volgende:
Lucky Ajax![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef leolinedance het volgende:
Lucky Ajax![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Nou ja, dan morgen maar even genieten van de 3-0 overwinning van FC Utrecht, valt er dit weekend tenminste nog iets te lachen.
volgens mij het hele seizoenquote:
Verdiend gewonnen, hoe dramatisch het ook was.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef leolinedance het volgende:
Lucky Ajax![]()
Genoeg kansen gecreëerd, Utrecht kwam er weinig aan te pas. Ajax was lekker fel, begon sterk en het was zeker beter dan de wedstrijden tegen Sparta en NEC. De goede lijn qua spel is ingezetquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef SCH het volgende:
Ik snap dat Ajax supporters blij zijn maar het was toch redelijjk dramatisch vanmiddag. Je kan toch niet echt heel erg tevreden zijn over dit spel???
O bedoelde je het zo, nee dan heb je idd gelijk. Maar je moet een wedstrijd affluiten als er voor beide gewoon kans op een doelpunt is. En een corner is dat welquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar niet "om het publiek rustig te houden" zoals die slechte commentator zei.
Er werd vuurwerk gegooid en toen werd hij geraakt. Had wat pijn aan z'n rug.quote:
Nou fijn dat je zo tevreden bent, ik heb die andere wedstdrijden niet allemaal helemaal gezien maar dat was dan vast heel bar en boos.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Genoeg kansen gecreëerd, Utrecht kwam er weinig aan te pas. Ajax was lekker fel, begon sterk en het was zeker beter dan de wedstrijden tegen Sparta en NEC. De goede lijn qua spel is ingezet.
GEWELDIG, HELDquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er werd vuurwerk gegooid en toen werd hij geraakt. Had wat pijn aan z'n rug.
Bij het weglopen draaide hij zich om en deed z'n duim naar beneden. Daarna maakte hij van z'n ene hand een nul en met de andere deed hij 1, richting het publiek. Whehe.
Ja, dat waren ze.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou fijn dat je zo tevreden bent, ik heb die andere wedstdrijden niet allemaal helemaal gezien maar dat was dan vast heel bar en boos.
Tuurlijk tegen Spartaquote:
Ehm, hij deed het pas nadat ie wat naar zich toe gegooid kreeg.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Het was meer dan terecht geweest als Luque nog wat vuurwerk of een ijzeren voorwerp tegen z'n kop had gehad, hij vroeg er om.
Ik ben tevreden met het spel in vergelijking met de vorige wedstrijden. Het kan nog wel veel en veel beter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou fijn dat je zo tevreden bent, ik heb die andere wedstdrijden niet allemaal helemaal gezien maar dat was dan vast heel bar en boos.
dat hele commentaar sloeg ook nergens opquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Joost van Gangelen tegen Huntelaar: ''Het doelpunt kwam uit de lucht vallen hé''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Gangelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, die ajaxieden zijn lieverdjes.......pleur op man! Heb je dat uitvak niet gezien , met die "capuchon over het hoofd pubertjes"!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef Noshiba het volgende:
Triest publiek, beetje doen alsof ze willen rellen al staan ze 1-0 achter en dan je eigen spelers bekogelen
Jammer dat je die actie van Luque niet hebt !quote:
moet jij niet Sparta-psv volgen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, die ajaxieden zijn lieverdjes.......pleur op man! Heb je dat uitvak niet gezien , met die "capuchon over het hoofd pubertjes"!!
Ik heb helaas alleen Luque die klapt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, was wel amusant.
Niemand een gifje op een screencap?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Mooi, laat PSV dan nog in elk geval winnen, Ajax hoeft dit seizoen niet meer aan kop.
Volgens mij moet jij beter kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, die ajaxieden zijn lieverdjes.......pleur op man! Heb je dat uitvak niet gezien , met die "capuchon over het hoofd pubertjes"!!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
tsja, sparta valt weer tegen.
nee niet gezien, hadden capuchon over het hoofd...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij beter kijkenIk heb vanochtend misschien 3 16 jarige of jonger gezien
In zo'n situatie moet je gewoon naar de scheids gaan of weglopen en niet extra gaan provoceren. Als je dan iets gebeurt is het helemaal je eigen schuldquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, hij deed het pas nadat ie wat naar zich toe gegooid kreeg.
Daarvoor deed hij niets, alleen het Ajax vak toejuichen met de rest.
0-1 voor psv na 50 seconde trouwens.
Tis ook zo warm buiten héquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:40 schreef djstoffel het volgende:
[..]
nee niet gezien, hadden capuchon over het hoofd...
wie is de scheids...............quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:39 schreef Prosac het volgende:
belachelijke penalties bij NEC - FCG
Maar er gebeurde hem niets en het was vrij onschuldig. Hij stak niet z'n middelvinger op ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In zo'n situatie moet je gewoon naar de scheids gaan of weglopen en niet extra gaan provoceren. Als je dan iets gebeurt is het helemaal je eigen schuld
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een smerige overtreding van Lindenbergh op Koef
daar lijkt het wel op. Blijkbaar hebben ze het uitvak niet geinformeerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:42 schreef detulp050 het volgende:
Het publiek in Nijmegen houdt een wedstrijdje: 'wie het langst zijn mond dicht kan houden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |