Neuh, maar die scheids loopt niet echt een goeie wedstrijd te fluiten hoor, die nelisse is zo een achterbakse gluiperd en die van dijk is ook een stakker hadden beide al geel moeten hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax dus herhaal je dan je opmerking?
geweldigquote:
Als kutrecht wint dan komt het allemaal door Grandel.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:25 schreef SCH het volgende:
Ik zie Utrecht dit nog wel winnen. Ze zijn niet sterk maar Ajax straalt weinig vertrouwen uit en maakt veel van die foutjes en als je in de eerste helft niet scoort dan roep je het over jezelf af.
Ik zie Utrecht ook nog wel winnen hoor, want er zijn al behoorlijk grote kansen gemist. En dan valt 'ie aan de andere kant wel op miraculeuze wijze binnen natuurlijk. Maar je moet het met me eens zijn dat het dan niet aan het spel(beeld) ligt, want Utrecht heeft - op een blunder van Gentenaar na - gewoon zeer weinig te vertellen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:25 schreef SCH het volgende:
Ik zie Utrecht dit nog wel winnen. Ze zijn niet sterk maar Ajax straalt weinig vertrouwen uit en maakt veel van die foutjes en als je in de eerste helft niet scoort dan roep je het over jezelf af.
Hij heeft het ook totaal niet nodig als je hem vandaag soms ziet voetballenquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
geweldiglaten ze elke wedstrijd maar van die spandoeken maken. ik haat die schwalbes
Nee, hier niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:34 schreef Devrim_ het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met het geluid? (Tele2)
Ja het ligt aan mij..Problemen met HD Audio driversquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, hier niet. [afbeelding]
Wat is er met Luque aan de hand eigenlijk?
Dat kun je iemand ook niet afleren. Dat zit in je.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:35 schreef detulp050 het volgende:
Ja, het is nu vrij zacht.
Suarez
Geweldige voetballer, maar bij Ajax kunnen ze hem blijkbaar niets afleren.
Lijkt me een prima uitslag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef SCH het volgende:
Gelijkspelletje zou wel prima zijn eigenlijkWat jij venom?
Boeiend..Ajax is nuquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Salcido, Marcellis, Zonneveld, Simons, Bakkal, Perez, Lazovic, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Addo, Fagner en Van der Leegte.
en anders ga je je schoen opetenquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
Het gaat 0-1 worden, ik voel dat Suárez gaat scoren in minuut 73!
Bij FC Groningen hebben ze het anders aardig bij hem weten te onderdrukken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat kun je iemand ook niet afleren. Dat zit in je.
Waarom wéér geen Aissati?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Salcido, Marcellis, Zonneveld, Simons, Bakkal, Perez, Lazovic, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Addo, Fagner en Van der Leegte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |