Prima gepakt ook. Als Grandel nou niet eens van die ongelofelijke blunders zou maken, zou het niet eens zo'n dramatische keeper zijnquote:
Die doet het goed. Nog geen hapering gehad sinds ik hem op heb.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Welke stream gebruik jij? Ik die van Tele2 Voetbal, 33547 SopCast
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:43 schreef SCH het volgende:
Wat ziet Stekelenburg er gek uit
Nieuwe coupe héquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:43 schreef SCH het volgende:
Wat ziet Stekelenburg er gek uit
I Kill You!quote:
Tele 2quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Welke stream gebruik jij? Ik die van Tele2 Voetbal, 33547 SopCast
Zit Aron Winter niet in het stadionquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:44 schreef SCH het volgende:
Het lijkt Soomers maar het is net wintertijd geworden
Lentenaar staat op goalquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zit Aron Winter niet in het stadion.
quote:
Ik loop ook iets van een minuut achter... irritant als je die posts leest en het dan pas ziet gebeurenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:47 schreef Cheiron het volgende:
Ja dus, ik loop zover achter.. wat een ei!
Oef. Patje Lodewijks in het zuur.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ] Gabri, misses next match.
Geel was voor het wegschieten van de bal na het fluitje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:48 schreef Cheiron het volgende:
Nou.. beetje makkelijk geel hoor..
Ohja, doe ik vandaag nog!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij ging me nog uitleggen hoe ik mooie gifjes kon maken, kutmod.![]()
Echt? Omdat Gabri nog aangaf dat die Utrechtenaar overdreef enzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Geel was voor het wegschieten van de bal na het fluitje.
Kan ook niet anders, want hij raakt de beste man in het zwart heul niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Geel was voor het wegschieten van de bal na het fluitje.
quote:
quote:
Dat huppeltje zegt eigenlijk al genoeg....quote:
Toepasselijk toch, het is een Neusquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Elke keer als ik Koster in beeld zie, zie ik 'm alleen maar aan z'n grote neus zitten
Nee, één.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:02 schreef Cyberia18 het volgende:
2 wissels bij Ajax? Heb ik iets gemist?
Schwalbeuarez ofzo inddquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef SCH het volgende:
Wat staat er nou op dat spandoek: Suaschwalbe of zoiets?
Geniaalquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef SCH het volgende:
Wat staat er nou op dat spandoek: Suaschwalbe of zoiets?
Wie is die chicka in je fotoboek?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
hup Ajax
Vertonghen had net ook een nutteloos schot zegquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:09 schreef Aanvoerder het volgende:
ff wennen hoor, dat wisselbeleid van Koster als je gekke Henkie gewend bent.
Dat is David Nascimentoquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Nu snap ik waarom Van Hanegem altijd zo sjaggie kijkt: die gast naast hem zit mega irritant met zn mond open kauwgom te kauwen..
meen je datquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:10 schreef Roi het volgende:
Hehe, zit ie daar met z'n Heerenveen sjaaltje!
Dat is een dappere tand danquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Heitinga heeft een tand door zijn dikke lip.
Ogararuquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:16 schreef Lyzio het volgende:
Wie schoot?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:17 schreef Jnk18 het volgende:
Wordt weer zon middag in de "net niet" categorie...
hehe.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:17 schreef Cheiron het volgende:
Grandel is gewoon een onbegrepen genie, een geweldig showman! Dit was natuurlijk gewoon zo bedoeld..
De lat is gewoon een omgedraaide paal.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:19 schreef SCH het volgende:
* SCH legt aan venomsnake in de pauze het verschil tussen lat en paal uit .
Jij heb zeker meebetaald?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
Haverkort doet het prima. Dat gezeik altijd op de SCHeids
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
Haverkort doet het prima. Dat gezeik altijd op de SCHeids
Neuh, maar die scheids loopt niet echt een goeie wedstrijd te fluiten hoor, die nelisse is zo een achterbakse gluiperd en die van dijk is ook een stakker hadden beide al geel moeten hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax dus herhaal je dan je opmerking?
geweldigquote:
Als kutrecht wint dan komt het allemaal door Grandel.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:25 schreef SCH het volgende:
Ik zie Utrecht dit nog wel winnen. Ze zijn niet sterk maar Ajax straalt weinig vertrouwen uit en maakt veel van die foutjes en als je in de eerste helft niet scoort dan roep je het over jezelf af.
Ik zie Utrecht ook nog wel winnen hoor, want er zijn al behoorlijk grote kansen gemist. En dan valt 'ie aan de andere kant wel op miraculeuze wijze binnen natuurlijk. Maar je moet het met me eens zijn dat het dan niet aan het spel(beeld) ligt, want Utrecht heeft - op een blunder van Gentenaar na - gewoon zeer weinig te vertellen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:25 schreef SCH het volgende:
Ik zie Utrecht dit nog wel winnen. Ze zijn niet sterk maar Ajax straalt weinig vertrouwen uit en maakt veel van die foutjes en als je in de eerste helft niet scoort dan roep je het over jezelf af.
Hij heeft het ook totaal niet nodig als je hem vandaag soms ziet voetballenquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
geweldiglaten ze elke wedstrijd maar van die spandoeken maken. ik haat die schwalbes
Nee, hier niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:34 schreef Devrim_ het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met het geluid? (Tele2)
Ja het ligt aan mij..Problemen met HD Audio driversquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, hier niet. [afbeelding]
Wat is er met Luque aan de hand eigenlijk?
Dat kun je iemand ook niet afleren. Dat zit in je.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:35 schreef detulp050 het volgende:
Ja, het is nu vrij zacht.
Suarez
Geweldige voetballer, maar bij Ajax kunnen ze hem blijkbaar niets afleren.
Lijkt me een prima uitslag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef SCH het volgende:
Gelijkspelletje zou wel prima zijn eigenlijkWat jij venom?
Boeiend..Ajax is nuquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Salcido, Marcellis, Zonneveld, Simons, Bakkal, Perez, Lazovic, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Addo, Fagner en Van der Leegte.
en anders ga je je schoen opetenquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
Het gaat 0-1 worden, ik voel dat Suárez gaat scoren in minuut 73!
Bij FC Groningen hebben ze het anders aardig bij hem weten te onderdrukken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat kun je iemand ook niet afleren. Dat zit in je.
Waarom wéér geen Aissati?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Salcido, Marcellis, Zonneveld, Simons, Bakkal, Perez, Lazovic, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Addo, Fagner en Van der Leegte.
dat wordt latje nummer 3 in deze wedstrijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
Het gaat 0-1 worden, ik voel dat Suárez gaat scoren in minuut 73!
Aissati mag niet te veel minuten maken, arbeidsrecht voor kinderen enzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom wéér geen Aissati?
Speel dan 3-5-2 ofzo..Zonneveld als wissel en dat Aissati toch kan spelen..
Ze bakten dr geen reet van, Twente bakte er iets meer van.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:42 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens,
Heeft iemand gister Twente Feyenoord gezien?
Waarom heeft Feyenoord verloren?
Omdat ze eigenlijk helemaal niet zo goed zijn als iedereen denkt. En Twente gewoon goed speelde.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:42 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens,
Om mijn UI maar even eer aan te doen:quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:42 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens,
Zijn aasgieren die op Ajax afkomen voor als ze weer verliezen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:45 schreef denthemen het volgende:
al die kutvogels in het stadion..
Ik gok vliegend..Ze komen op die stinkende FC Utrecht supporters afquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe komen die meeuwen daar altijd?
Op de fietsquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe komen die meeuwen daar altijd?
Die was er in de eerste helft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:48 schreef BigKahuna het volgende:
Waar is de Grandel die ik ken ?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:50 schreef SCH het volgende:
Gentenaars blunder was erger dan die van Grandel
Nee, Lazovic had eraf gemoeten voor Aissati. Nu krijg je weer hetzelfde als tegen Willem II.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom wéér geen Aissati?
Speel dan 3-5-2 ofzo..Zonneveld als wissel en dat Aissati toch kan spelen..
Maar dat was wel een reactie op een lastig schot, itt tot dat gefladder van Gentenaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Die bal op de lat na dat schot was echt een heel grote hoor.
En dan 4-5-1 spelen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, Lazovic had eraf gemoeten voor Aissati. Nu krijg je weer hetzelfde als tegen Willem II.
2011quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:53 schreef notunreal het volgende:
Ik voorspel een 0-0... Wanneer krijgt ajax zijn oude vorm weer terug..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:53 schreef Roeni3 het volgende:
We gaan winnen.
quote:
Opwarmertje voor zijn winnende.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:54 schreef versteegrob het volgende:
OMG Luque!! Wat doe je?
Wat deed 'ie?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:54 schreef versteegrob het volgende:
OMG Luque!! Wat doe je?
ga het ze vragenquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:55 schreef RayMania het volgende:
Kunnen die vogels hun ei niet ergens anders kwijt ofzo?
Jood Leoquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:56 schreef SCH het volgende:
Welke pro ajax commentator is dit eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |