Welkomquote:Op woensdag 28 november 2007 15:32 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb me ook net geregistreerd bij dat spelletje.
Mijn naam is: Ruud Blokker
zal ook maar is een berichtjesturen dan:)quote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef Meiske78 het volgende:
Leonos en kweek89, jullie zijn geen lid van de Amsterdam tribe, of wel?
quote:At 8:39 pm on Thursday the world's first Popomundo baby was born in real life. The proud and happy parents Chad Park and Krisje van Scherpenzeel delivered a beautiful baby boy named Sam! The little miracle weighed in at 3600 grams and was 50 centimetres long. Read More »
Chad and Krisje met through Popomundo. We are quite thrilled and happy that this little game of ours has contributed to a new life!
On behalf of the entire Popomundo community we want to express our warmest congratulations to the three of them!
quote:For more information about this survey please read the community news.
What name do you fancy the most?
starmondo
poptrek
popmondia
popmundia
popsim
populife
daysofpop
popmonde
stagedust
rockomundo
fameway
Krisje speelt geen Popo meer, ze is dood ingame... heef tmij heel erg geholpen in het beginquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef DeHovenier het volgende:Vergeet datingssites, speel gewoon Popomundo!
[..]
quote:hey robbie,
ik zie dat je een nieuwe band bent begonnen. ik weet dat je hier nog niet lang mee bezig bent, maar toch zou ik je willen vragen om Hot MinutoS, met jou ervaring omhoog te helpen! je bent erg goed geskilled en we kunnen je erg goed gebruiken! ben je in voor een nieuw avontuur en wil je ons helpen? laat het me dan weten!
groetjes,
Per
Ik had nog geen ja of nee gezegdquote:Subject: datingshow, pt 2
Je staat nu als 1 van de 4 kandidaten ingeschrevenIk hoop dat je het niet erg vind
![]()
Zoveel word er nietg etoured daar, ze hebben een hele maand rust en doen het niet supersnel enzo.. en boeiend, ik kan er ook zo weer wegquote:
Doe je mee met die datingshow?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Leonos het volgende:
Dat vind ik dus matig. Ik als band vertrouw op mijn mensen en ze weten wat ik van ze vraag.
Als er mensen weer na een maand mee kappen zit de band weer met een probleem. Ik vind altijd dat als je ergens mee begint dat je het ook waardig moet afsluiten.
Tuurlijk, na een tour ofzo... mjah, ik was The Cowards zat... en hey, zo gaat het ook in het echte levenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Leonos het volgende:
Dat vind ik dus matig. Ik als band vertrouw op mijn mensen en ze weten wat ik van ze vraag.
Als er mensen weer na een maand mee kappen zit de band weer met een probleem. Ik vind altijd dat als je ergens mee begint dat je het ook waardig moet afsluiten.
Ik was jou toevallig ook zatquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tuurlijk, na een tour ofzo... mjah, ik was The Cowards zat... en hey, zo gaat het ook in het echte leven
Sletjeeeeeeeee (K)quote:
Dat mag je niet vragen he...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doe je mee met die datingshow?
heel hoog.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:00 schreef Meiske78 het volgende:
Over een uurtje mijn afscheidsconcert als ¤ summer ¤
Ik ben benieuwd hoe goed we samen gaan scoren
Wat grappig, geen enkel nummer haalde een sterquote:All in all, this show by The Mad Doctor was mediocre!
Zijn die allemaal volgejammed?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat grappig, geen enkel nummer haalde een ster![]()
Behalve mijn net geschreven nummer, die haalde er wel 1
Mjah en ik heb inmiddels 9 locales, maar dat verandert allemaal zo snel dat het wat mij betreft niet in de OP hoeft.quote:Op zondag 2 december 2007 00:40 schreef DeHovenier het volgende:
Wat moet er veranderd worden in de volgende OP?
Iig dat Meiske78 bij Showroom zit
Ik heb nu ook 5 locales. Maar jullie weten me wel te vindenquote:Op zondag 2 december 2007 22:54 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Mjah en ik heb inmiddels 9 locales, maar dat verandert allemaal zo snel dat het wat mij betreft niet in de OP hoeft.
wahahahahaha..... erg slim robbiequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik had nog geen ja of nee gezegd![]()
Iddquote:Op maandag 3 december 2007 10:34 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
wahahahahaha..... erg slim robbie![]()
quote:I finished my song Because everything goes wrong. It turned out perfect.
Because everything goes wrong is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-12-03. The melody is revolutionary and the lyrics are perfect. The originality of this song is incredible.
Zit je wel in de goede locale?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
M'n mood is nog steeds 28%![]()
Shoppen helpt dus ook niet
Ik speel binnenkort bij jou, maar dat weet je denk ik welquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Leonos het volgende:
Dan weet ik het ook niet, waar speel je je show? Misschien kan ik even komen kijken
Nee?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik speel binnenkort bij jou, maar dat weet je denk ik wel
Dan heeft kweek het gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee?
Glasgow of Budapest? Kijk eigenlijk niet zovaak naar die clubs omdat ik daar me slaafjes voor heb
Aha, zie het nu ja. Je hebt al veel verkocht iigquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dan heeft kweek het gedaan
Maar ik speel iig 10 dec in Budapest, maar het is niet leuk zo in je eentje...
Lolquote:Status: Accepted
Tickets sold: 0
Ticket price: 5 ¤
Ticket limit: 500
Booked since: 2007-12-03
quote:#5700 Modern Rock artist.
quote:Arrangements for performance
Artist: Blue Wintertree
Date: 2007-12-05 20:00 (3 hours left)
Venue: Zero aroma´ Mr [AMS] in Amsterdam
Venue type: Club
Artist Fame: truly abysmal
Artist Genre: Modern Rock
Status: Accepted
Tickets sold: 18
Artist profit: 54 ¤
Ticket price: 6 ¤
Ticket limit: 500
Booked since: 2007-12-04
quote:The company have already distributed earnings to its share holders this year.
Heujquote:Ended show at Zero aroma´ Mr [AMS]. It was decent!
Je kunt nog maar een keer per jaar geld uit je company halen. Kennelijk heb je in de afgelopen 8 weken al eens geld uit je company gehaald, je moet dus wachten tot die 8 weken om zijn en dan kun je weer bij dat geld komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Kan ik nog steeds niet die dividends uitbetalen?
Heeft dat te maken met het feit dat ik geen jaarverslagen krijg? Of dat ik geen locale's heb?
Heb je het nou tegen mij?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:06 schreef maniack28 het volgende:
OMG! Robben is really not afraid to test the boundaries of the decibel scale. This is LOUD!
Oordoppies kopen m8!
En Robben...
JE kan toch ook die van mij gebruiken? Niks mis mee hoor...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:24 schreef Sautor het volgende:
SOmmige zijn van jou... dus daar heb jij wel mazzel mee.
Ik moet dus echt helemaal opnieuw beginnen
Nee klopt, maar volgens mij scoor je met eigen nummer een betere performance. En de nummers van The Cowards zijn niet zo heel erg populair meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
JE kan toch ook die van mij gebruiken? Niks mis mee hoor...
er zijn maar weinig goede klassieke bandsquote:Op donderdag 6 december 2007 21:08 schreef maniack28 het volgende:
Oh dat zou goed kunnen.
Komrad: Bandmates zoeken
Andere richting op gaanquote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef komrad het volgende:
[..]
er zijn maar weinig goede klassieke bands
actief, ikquote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Andere richting op gaanOf zelf recruteren, op forums etc. actief zijn, dan komt het goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |