Met dank aan Max en Elisabethquote:Op woensdag 28 november 2007 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Hey... we staan in de It's Pop van deze week
quote:I feel inspired. I should seize this opportunity to write some good lyrics.
Ik ben lid van Tribe Holland. Al heel lang maar gebruik het nooitquote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef Meiske78 het volgende:
Leonos en kweek89, jullie zijn geen lid van de Amsterdam tribe, of wel?
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef BlackRebel het volgende:
dan wordt het toch wel eens tijd, Tribe Amsterdam is veel gezelliger... dus stuur maar eens een berichtje naar John Bartel, die nodigt je wel effe uit...
(tenminste als je kans wil maken bij Lya, gok ik zo)
Kan nietquote:Op woensdag 28 november 2007 13:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet jij of ik geld over kan maken naar m'n band?
Ik heb nu 11 covers in m'n repetoire en ik ben bezig om er 1 te schrijven. Binnenkort ff voljammen en dan m'n eerste show![]()
nope, dat kan niet... die tourbus moet nog even wachten, vrees ikquote:Op woensdag 28 november 2007 13:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet jij of ik geld over kan maken naar m'n band?
Ik heb nu 11 covers in m'n repetoire en ik ben bezig om er 1 te schrijven. Binnenkort ff voljammen en dan m'n eerste show![]()
quote:What should we call our baby? (Part 2)
We asked for your help and boy did we get it! The amount of suggestions greatly exceeded all our expectations, and we are truly grateful for the 2000+ suggestions we received. Read More »
It took some time to work through the huge pile of names, but now it’s time to take things to the next level.
In order to get there we would like to know how you feel about the suggestions, so on Friday all VIP’s will receive a link to a survey where some of the best suggestions will be listed. You don’t have to cast your vote right away, but don’t wait too long since the survey ends after one week.
Zet het ergens veilig op een goede bank en zorg dat je weinig op zak hebquote:Op woensdag 28 november 2007 13:33 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer. Maar ik heb 66k in cash, dus daarmee kan ik nog wel ff vooruit! Ik ben 2x bestolen i het Vondelpark, dus daar kom ik niet meer
[..]
Geen rente, maar dat maakt mij niet uit. Leuk dat Rebel mede-eigenaar is van die bankquote:Placed 60 000 ¤ in my account in Bank of Amsterdam.
I opened a bank account at Bank of Amsterdam.
Ik heb last van oorsuizenquote:Affected by: Tinnitus
Ik had ook nog geen annual reports bij mijn locales, dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan geen dividends uitkeren van m'n bedrijf, hoewel het nu Nieuwjaarsdag is in Popo
Inmiddels wel trouwensquote:Op woensdag 28 november 2007 14:34 schreef Meiske78 het volgende:
Ik had ook nog geen annual reports bij mijn locales, dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben.
Komt omdat je geen oordoppen draagtquote:Op woensdag 28 november 2007 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie een goede bank?
[..]
Geen rente, maar dat maakt mij niet uit. Leuk dat Rebel mede-eigenaar is van die bank
[..]
Ik heb last van oorsuizen![]()
quote:23:09 OMG! Ice rock is really not afraid to test the boundaries of the decibel scale. This is LOUD!
quote:The company have already distributed earnings to its share holders this year.
Welkomquote:Op woensdag 28 november 2007 15:32 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb me ook net geregistreerd bij dat spelletje.
Mijn naam is: Ruud Blokker
zal ook maar is een berichtjesturen dan:)quote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef Meiske78 het volgende:
Leonos en kweek89, jullie zijn geen lid van de Amsterdam tribe, of wel?
quote:At 8:39 pm on Thursday the world's first Popomundo baby was born in real life. The proud and happy parents Chad Park and Krisje van Scherpenzeel delivered a beautiful baby boy named Sam! The little miracle weighed in at 3600 grams and was 50 centimetres long. Read More »
Chad and Krisje met through Popomundo. We are quite thrilled and happy that this little game of ours has contributed to a new life!
On behalf of the entire Popomundo community we want to express our warmest congratulations to the three of them!
quote:For more information about this survey please read the community news.
What name do you fancy the most?
starmondo
poptrek
popmondia
popmundia
popsim
populife
daysofpop
popmonde
stagedust
rockomundo
fameway
Krisje speelt geen Popo meer, ze is dood ingame... heef tmij heel erg geholpen in het beginquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef DeHovenier het volgende:Vergeet datingssites, speel gewoon Popomundo!
[..]
quote:hey robbie,
ik zie dat je een nieuwe band bent begonnen. ik weet dat je hier nog niet lang mee bezig bent, maar toch zou ik je willen vragen om Hot MinutoS, met jou ervaring omhoog te helpen! je bent erg goed geskilled en we kunnen je erg goed gebruiken! ben je in voor een nieuw avontuur en wil je ons helpen? laat het me dan weten!
groetjes,
Per
Ik had nog geen ja of nee gezegdquote:Subject: datingshow, pt 2
Je staat nu als 1 van de 4 kandidaten ingeschrevenIk hoop dat je het niet erg vind
![]()
Zoveel word er nietg etoured daar, ze hebben een hele maand rust en doen het niet supersnel enzo.. en boeiend, ik kan er ook zo weer wegquote:
Doe je mee met die datingshow?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Leonos het volgende:
Dat vind ik dus matig. Ik als band vertrouw op mijn mensen en ze weten wat ik van ze vraag.
Als er mensen weer na een maand mee kappen zit de band weer met een probleem. Ik vind altijd dat als je ergens mee begint dat je het ook waardig moet afsluiten.
Tuurlijk, na een tour ofzo... mjah, ik was The Cowards zat... en hey, zo gaat het ook in het echte levenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Leonos het volgende:
Dat vind ik dus matig. Ik als band vertrouw op mijn mensen en ze weten wat ik van ze vraag.
Als er mensen weer na een maand mee kappen zit de band weer met een probleem. Ik vind altijd dat als je ergens mee begint dat je het ook waardig moet afsluiten.
Ik was jou toevallig ook zatquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tuurlijk, na een tour ofzo... mjah, ik was The Cowards zat... en hey, zo gaat het ook in het echte leven
Sletjeeeeeeeee (K)quote:
Dat mag je niet vragen he...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doe je mee met die datingshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |