helemaal geen probleemquote:Op woensdag 21 november 2007 22:56 schreef Sautor het volgende:
Gezondheid krijg je vooral omhoog met exercise at the gym. Dit doe je door dit in te stellen bij priorities. Mood krijg je omhoog met shoppen, partyen (gaat ten koste van je health). Verder helpt nummers schrijven aan een positieve mood, terwijl een skill leren juist een negatief effect heeft. Als ik jou was zou ik je carrieremissie op skillen / nummers schrijven zetten en spare time op exercisen. Binnenkort is het nieuwjaar, en als je dan vuurwerk afsteekt krijg je een moodboost. Dus eerst je health nu omhoog proberen te krijgen, mood kan je ff laten zitten...
Sorry voor de engelse termen, maar ik speel de engelse variant, maar je zal vast wel kunnen vertalen zelf![]()
ik speel nog helemaal nietsquote:Op woensdag 21 november 2007 23:30 schreef Leonos het volgende:
Komt goed, na een tijdje zwem je in het geld
Duurd wel een paar maandjes.
Speel je in een modern rock band? Dan kan je wel bijmij en Tarick (nickname vergeten hiero) komen spelen in Budapest. Laat maar horen
quote:Break up?
2007-11-23 01:00
I am tired of this.. tired of touring, tired of all... I wanna go home!!! I wanna do something new... Make a new start, do a new thing. ATM everything is boring, so I dediced to quit the band and go to Amsterdam.
Sorry guys, It's not that you aren't good enough, it's just me... Love ya! Hugs!
Maxi
quote:I gave 50 shares in RoMax Inc. to Robbie Romijn.
I have withdrawn my candidacy for President of RoMax Inc..
Maximiliaan Zaunbrecher has resigned as President of RoMax Inc..
I grew tired of The Cowards and left it.
Ja, dat soort dingen gebeuren in een band he... beetje real life stuff enzo... ik had er gewoon genoeg van.. onboeiend Popo.. zie maar wat jullie doen. Zoek een nieuwe drummer of kap er ook mee of weet ik hetquote:
Ik ben niet zo'n veraderquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:24 schreef kweek89 het volgende:
Helaas helaas, ik hoor dat onze Jos goed kan drummen
Bij deze bestaan de The Cowards niet meer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:49 schreef DeHovenier het volgende:
Wat mij betreft: ik wil wel in m'n eentje doorgaan en een solocarriere beginnen, en als ik dat niet leuk vind stop ik met het spel
Lotte speelt niet actief, is zelden online.. heb haar een pb gestuurd, ze mag van mij best stoppen, geeft ze de kinders maar aan mijquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben ook uit de band gestapt. Zometeen vlieg ik naar Amsterdam, en dan zie ik wel
Wat ga jij doen Sautor?
Lotte zit nog in de band, waarom heb je haar niet meegenomen Max?
Heb een nieuwe band opgericht, en zie wel wat daar mee gaat gebeuren. Eerst vlieg ik naar Amsterdam, en dan zie ik wel.quote:
Dat hadden we nog niet door...quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lotte speelt niet actief, is zelden online.. heb haar een pb gestuurd, ze mag van mij best stoppen, geeft ze de kinders maar aan mij
ben geen VIPquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:28 schreef Leonos het volgende:
Je kan wel wat aandelen krijgen in mijn bedrijf voor 4 miljoen
quote:17 963 ¤ was stolen from me in Vondelpark! The crime rate in Amsterdam is appalling!
Je kan ook gewoon 2 instrumenten doen hoorquote:Op zondag 25 november 2007 20:31 schreef DeHovenier het volgende:
Wat voor bedrijfjes ga je allemaal doen?
Ik begin denk ik een eenmansband, moet ik alleen nog leren zingen
Ik heb hier nog een leadsinger in de aanbieding, laten we een bandje oprichtenquote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef maniack28 het volgende:
Ja dat probleem heb ik ook
Ik heb een vegetarisch restaurant en een recycleshop geopend
Ik heb een bankaccount bij de gemeente van Parijs lopen, die kan niet failliet, en een limit van een miljard ofzo...quote:Op zondag 25 november 2007 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga geen bedrijf beginnen enz, teveel werk
[..]
Ik moest maar eens een bankaccount gaan openen
Zo lig je te chillen in het Vondelpark, zo ben je ineens bezig om een Music Video te directorenquote:Ended filming scene for savaşsa.
Tenzij de bank failliet gaat ja, dan kun je naar het grootste deel van je centen fluiten. Ik gebruikte mijn company als een persoonlijke spaarbank, maar sinds je nog maar een keer per jaar dividenten uit kan keren, is dat geen handige optie meer. Nu heb ik mijn centjes gewoon over een aantal banken verdeeld (En nog steeds een hoop in mijn bedrijfje zitten), zodat het risico gespreid is.quote:Op zondag 25 november 2007 22:12 schreef kweek89 het volgende:
haha dat doe ik meestal, grote bedragen ff op de bankzetten
wordt je toch alleen maar rijker van!
Nee, je kunt overal ter wereld van iedere bank je geld opnemen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
Moet je dan eerst naar Parijs als je geld wil opnemen dan?
Nee dusquote:Op maandag 26 november 2007 15:30 schreef Sautor het volgende:
Misschien dat Amsterdam ook een gemeentebank heeft, moet je ff kijken bij de locales van gemeente A'dam.
Ik gebruikte mijn company ook als spaarbank idd, maar nu kan dat niet meerquote:Op maandag 26 november 2007 14:14 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Tenzij de bank failliet gaat ja, dan kun je naar het grootste deel van je centen fluiten. Ik gebruikte mijn company als een persoonlijke spaarbank, maar sinds je nog maar een keer per jaar dividenten uit kan keren, is dat geen handige optie meer. Nu heb ik mijn centjes gewoon over een aantal banken verdeeld (En nog steeds een hoop in mijn bedrijfje zitten), zodat het risico gespreid is.
Nu klopt het weerquote:Shareholders Shares
R. Romijn 100
You are supporting Robbie Romijn for Company President.
Vote here!
Ik kan wel weer even vooruit volgens mij.quote:15:32 Bought large monitor speaker for 4 000 ¤.
15:31 Bought plasmascreen for 10 000 ¤.
15:31 Bought projector with canvas for 2 000 ¤.
15:31 Bought some stage hightech for a total amount of 4 000 ¤.
15:31 Bought some stage fx for a total amount of 16 000 ¤.
15:31 Bought some stage fx for a total amount of 20 000 ¤.
15:31 Bought some subwoofers for a total amount of 12 000 ¤.
15:30 Bought some subwoofers for a total amount of 2 000 ¤.
15:30 Bought some subwoofers for a total amount of 7 800 ¤.
15:30 Bought backdrop with band logo - supersize for 6 000 ¤.
15:30 Bought backdrop with band logo for 1 000 ¤.
15:30 Bought supersize rack 7500w for 18 000 ¤.
15:29 Bought some lights for a total amount of 30 000 ¤.
15:29 Bought small rack 2500w for 4 000 ¤.
15:29 Bought medium rack 5000w for 10 000 ¤.
15:29 Bought some loudspeakers for a total amount of 12 800 ¤.
15:29 Bought smoke machine 500w for 4 000 ¤.
15:28 Bought some control systems for a total amount of 32 000 ¤.
15:28 Bought some control systems for a total amount of 2 000 ¤.
15:28 Bought advanced sound mixing table for 6 000 ¤.
15:27 Bought backdrop with band logo for 500 ¤.
Met dank aan Max en Elisabethquote:Op woensdag 28 november 2007 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Hey... we staan in de It's Pop van deze week
quote:I feel inspired. I should seize this opportunity to write some good lyrics.
Ik ben lid van Tribe Holland. Al heel lang maar gebruik het nooitquote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef Meiske78 het volgende:
Leonos en kweek89, jullie zijn geen lid van de Amsterdam tribe, of wel?
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef BlackRebel het volgende:
dan wordt het toch wel eens tijd, Tribe Amsterdam is veel gezelliger... dus stuur maar eens een berichtje naar John Bartel, die nodigt je wel effe uit...
(tenminste als je kans wil maken bij Lya, gok ik zo)
Kan nietquote:Op woensdag 28 november 2007 13:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet jij of ik geld over kan maken naar m'n band?
Ik heb nu 11 covers in m'n repetoire en ik ben bezig om er 1 te schrijven. Binnenkort ff voljammen en dan m'n eerste show![]()
nope, dat kan niet... die tourbus moet nog even wachten, vrees ikquote:Op woensdag 28 november 2007 13:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet jij of ik geld over kan maken naar m'n band?
Ik heb nu 11 covers in m'n repetoire en ik ben bezig om er 1 te schrijven. Binnenkort ff voljammen en dan m'n eerste show![]()
quote:What should we call our baby? (Part 2)
We asked for your help and boy did we get it! The amount of suggestions greatly exceeded all our expectations, and we are truly grateful for the 2000+ suggestions we received. Read More »
It took some time to work through the huge pile of names, but now it’s time to take things to the next level.
In order to get there we would like to know how you feel about the suggestions, so on Friday all VIP’s will receive a link to a survey where some of the best suggestions will be listed. You don’t have to cast your vote right away, but don’t wait too long since the survey ends after one week.
Zet het ergens veilig op een goede bank en zorg dat je weinig op zak hebquote:Op woensdag 28 november 2007 13:33 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer. Maar ik heb 66k in cash, dus daarmee kan ik nog wel ff vooruit! Ik ben 2x bestolen i het Vondelpark, dus daar kom ik niet meer
[..]
Geen rente, maar dat maakt mij niet uit. Leuk dat Rebel mede-eigenaar is van die bankquote:Placed 60 000 ¤ in my account in Bank of Amsterdam.
I opened a bank account at Bank of Amsterdam.
Ik heb last van oorsuizenquote:Affected by: Tinnitus
Ik had ook nog geen annual reports bij mijn locales, dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan geen dividends uitkeren van m'n bedrijf, hoewel het nu Nieuwjaarsdag is in Popo
Inmiddels wel trouwensquote:Op woensdag 28 november 2007 14:34 schreef Meiske78 het volgende:
Ik had ook nog geen annual reports bij mijn locales, dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben.
Komt omdat je geen oordoppen draagtquote:Op woensdag 28 november 2007 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie een goede bank?
[..]
Geen rente, maar dat maakt mij niet uit. Leuk dat Rebel mede-eigenaar is van die bank
[..]
Ik heb last van oorsuizen![]()
quote:23:09 OMG! Ice rock is really not afraid to test the boundaries of the decibel scale. This is LOUD!
quote:The company have already distributed earnings to its share holders this year.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |