Ga zo vliegenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:02 schreef Sautor het volgende:
Zorg je wel ff dat je in Parijs komt?
Idem!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nergens last van geloof ik....
Dat gaat echt rap als je elke week 3 exp points krijgtquote:Elsbeth Boom is a cool person with great looks.
ik weet het, maar ben doordeweeks bijna niet online en dat helpt absoluut nietquote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Sautor het volgende:
Wij zijn nu idd aan het touren, en foto's maken helpt ook als een trein
Mogen wij de eerste zijn?quote:Op zondag 11 november 2007 18:49 schreef Leonos het volgende:
Ik ook
Als er hier een MR band is wil ik vragen of ze bijmij willen komen spelen in mijn nieuwe clubje. *MR* With Jos
in Budapest
Ik zou het leuk vinden iig
quote:I'm an expert at Composing Crowdpleasers and don't need to study that anymore.
.quote:Learned the skill Stagediving. I hope this will help my career.
I read the book stage diving.
Wij hebben jullie ook verslagen maar had eigenlijk meer verwachtquote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef BlackRebel het volgende:
haha, lekker zootje is die competitie in Porto, diverse gefailde shows en een paar erg tegenvallende shows (onderandere die van ons)... The Cowards hebben ons er al verslagen, nu Showroom nogDit is jullie kans
omdat onze bus al vertrokken was uit Madrid terwijl wij in een 4 uur durende show zaten was Jean niet op tijd in Porto, lekker is dat
Wij gaan er daarentegen juist op vooruit, zijn van splendid naar awesome gegaan, maar dat was zo te zien eenmalig.. FF kijken wat er dus verschiltquote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef BlackRebel het volgende:
haha, lekker zootje is die competitie in Porto, diverse gefailde shows en een paar erg tegenvallende shows (onderandere die van ons)... The Cowards hebben ons er al verslagen, nu Showroom nogDit is jullie kans
omdat onze bus al vertrokken was uit Madrid terwijl wij in een 4 uur durende show zaten was Jean niet op tijd in Porto, lekker is dat
quote:Practice safe sex! Unwanted pregnancies and painfull diseases have ruined many world tours.
quote:Affected by: Pregnancy
Inderdaad, en doordat ze nu Boedapest en Shanghai hebben toegevoegd is mijn wereldtour verlept.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:06 schreef komrad het volgende:
een beetje band plant concerten lang vooraf ivm ¤ en de tourplanning dus als ze al komen zul je wss wel even moeten wachten.
gelukkig heb ik die achievement al binnen. Trouwens volgens mij hebben ze het veranderd: je moet gewoon alle steden een keer bezocht hebben, terwijl het ooit zo geweest is dat je ze allemaal achter elkaar moest doen zonder een dubbelingquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:54 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Inderdaad, en doordat ze nu Boedapest en Shanghai hebben toegevoegd is mijn wereldtour verlept.![]()
moet je wel ff zorgen dat de power omhoog gaat, want met 1000 W kunnen we niet zoveelquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:05 schreef kweek89 het volgende:
ik ben druk randoms aant inviten om bij ons te komen spelen..
miss gaat quality wel omhoog als Showroom en Cowards ff langskomen om te spelen![]()
Grappig dat The Hives nu een nummer hebben uitgebracht met dezelfde titelquote:Tikke! Tikke! Boem! Boem!
quote:I received 235 936 ¤ from The Cowards after my home city Amsterdam had taken their share as taxes.
Stage Equipment vnl. Dat gaat redelijk hard achteruit dus dat moet ook vaak vervangen worden, en verder jams etc. Maar 3.8 mil krijgen we niet 1,2, 3 op hoor. Misschien ooit een videoclip van maken met een groot budget ofzo...quote:Op zondag 18 november 2007 19:18 schreef DeHovenier het volgende:
Maar we hebben nog wel 3,8 miljoen in de bandkas, wat gaan we daarmee doen
en dat Hives liedje is nog erg leuk ook !quote:Op zondag 18 november 2007 17:14 schreef Sautor het volgende:
Grappig dat The Hives nu een nummer hebben uitgebracht met dezelfde titel![]()
Welkom! Maar je kunt beter de naam van je character geven, op je gebruikersnaam kunnen we je niet zoekenquote:Op maandag 19 november 2007 13:16 schreef afraidtech het volgende:
ik doe sinds afgelopen week ook mee. duurt alleen beetje lang of ik heb geen geduld
. weet nog niet goed hoe ik alles het beste kan gaan aanpakken, geld enzo
naam is trouwens: afraid-tech althans zo sta ik ingeschreven
Door tijdsverschil tussen reizen heb ik dus Halloween compleet gemistquote:Op maandag 19 november 2007 12:21 schreef Meiske78 het volgende:
Mijn mood is met 3 mensen laten schrikken inmiddels naar 100% opgekrikt
Trick or treat![]()
quote:Last night we had a great party, smashed the hotel room and then hit the road fast as hell. ROCK'N'ROLL!
quote:Wanted in 1 city. The local police in Ankara are looking for Max.
Wist ik veel dat ik die al hadquote:Doh! I tried learning more about Basic Yoga but it didn't do me any good.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef Sautor het volgende:
Komt omdat wij Halloween al voorbij zijn gereisd met tijdsverschil...
Ik heb je een berichtje gestuurd in gamequote:Op dinsdag 20 november 2007 09:00 schreef afraidtech het volgende:
naam in het spel is Jonas Besemer <--- wrom week ook nie, heb maar liefs al 60 dollar, schiet lekker op zonou ja ik ga lekker door tot ik mijn eerste loon heb
![]()
Is dat niet een beetje kort? Want je moet eerst de studenten enzo leren kennen... Dat kost ook een tijd. Heb zelf ook lesgegeven, maar ben er toen mee gekapt omdat een of andere klootzaak mij een ziekte had gegevenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:42 schreef Leonos het volgende:
Ik ga ook teachen in het weekje dat ik in Amsterdam zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |