Nee, Robbie had er de beste skills voorquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef maniack28 het volgende:
Denk verkeerde dingetje in setlist, dat moet Sautor doen, praten tegen het publiek!
Cranck up the volume werkt idd altijd wel goed. Maar heb nu een show gedaan met alleen echt goede events, en een show met wat mindere, maar we komen op hetzelfde resultaat uit. Dus ik weet niet of het zozeer wel uitmaakt welke events je erin stoptquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef Meiske78 het volgende:
Bij mij werkt 'crank up the volume' altijd erg goed (mits je in een perfect of revolutionary club staat) en boost the audience mood uiteraard, maar dan moet je daar wel je boost voor willen gebruiken. Die dingen doe ik zo laat mogelijk in de show, dan blijft het effect het beste.
Mijn nummers zijn alleen helaas te weinig, maar ik heb ff andere prioriteiten dan schrijven.
dat gaat nog wel ff durenquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:56 schreef Meiske78 het volgende:
Hoe zit het met jullie charm en looks? Zit die op perfect bij iedereen? Dat schijnt ook een behoorlijke invloed te hebben op de kwaliteit van je shows.
Als we gerepeteerd hebben, neem je dan de beste nieuwe nummers ook weer mee? Schop er aan de onderkant wat af.. 12 songs totaal ofzo... heb pas nog een redelijk goed nummer: The Cowards rock geschreven dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:31 schreef Sautor het volgende:
[..]
Cranck up the volume werkt idd altijd wel goed. Maar heb nu een show gedaan met alleen echt goede events, en een show met wat mindere, maar we komen op hetzelfde resultaat uit. Dus ik weet niet of het zozeer wel uitmaakt welke events je erin stopt
Heb eerst mijn Vocal omhoog gebracht, en nu bezig om Looks, Charm en IQ omhoog te krijgen. IQ voor de events, en het leren van skillls (maakt in principe niet zo heel veel uit, volgens mij ben je op 5 sterren misschien een of twee updates eerder klaar, dat weet ik eigenlijk niet eens) En Looks en Charm idd voor ook de shows. Maar dan denk ik dat je beter Basic Modelilng/Fashion ofzo kan gaan studeren, dat zal iets meer effect hebben lijkt mij...quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:56 schreef Meiske78 het volgende:
Hoe zit het met jullie charm en looks? Zit die op perfect bij iedereen? Dat schijnt ook een behoorlijke invloed te hebben op de kwaliteit van je shows.
Ik doe eens ff gekquote:Op zondag 4 november 2007 12:23 schreef Meiske78 het volgende:
Looks is als je een beetje geld hebt eenvoudig omhoog te schroeven door plastic surgery.
Vocals schijnt alleen invloed te hebben op de social 'sing to' en niet op je performance als zanger.
quote:
Recent diary events
Mmm, I feel so sleepy. Hey, what's that? A scalpel...
Hopelijk ben ik op tijd terug voor de showquote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op zondag 4 november 2007 13:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik op tijd terug voor de show
Had liposuction gedaan, 3 levels in uiterlijkquote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef komrad het volgende:
hoeveel levels levert je dat op Maniack?
Wie nu weerquote:One of our band members was unable to pay the hotel bill and now people here are calling us a bunch of losers.
Ga zo vliegenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:02 schreef Sautor het volgende:
Zorg je wel ff dat je in Parijs komt?
Idem!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nergens last van geloof ik....
Dat gaat echt rap als je elke week 3 exp points krijgtquote:Elsbeth Boom is a cool person with great looks.
ik weet het, maar ben doordeweeks bijna niet online en dat helpt absoluut nietquote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Sautor het volgende:
Wij zijn nu idd aan het touren, en foto's maken helpt ook als een trein
Mogen wij de eerste zijn?quote:Op zondag 11 november 2007 18:49 schreef Leonos het volgende:
Ik ook
Als er hier een MR band is wil ik vragen of ze bijmij willen komen spelen in mijn nieuwe clubje. *MR* With Jos
in Budapest
Ik zou het leuk vinden iig
quote:I'm an expert at Composing Crowdpleasers and don't need to study that anymore.
.quote:Learned the skill Stagediving. I hope this will help my career.
I read the book stage diving.
Wij hebben jullie ook verslagen maar had eigenlijk meer verwachtquote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef BlackRebel het volgende:
haha, lekker zootje is die competitie in Porto, diverse gefailde shows en een paar erg tegenvallende shows (onderandere die van ons)... The Cowards hebben ons er al verslagen, nu Showroom nogDit is jullie kans
omdat onze bus al vertrokken was uit Madrid terwijl wij in een 4 uur durende show zaten was Jean niet op tijd in Porto, lekker is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |