Oi Va Voi bedoel je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
Niks tegen KT Tunstall, maar er is natuurlijk maar één KT Band.
Ze heeft absoluut een lekkere stem om naar te luisteren. Het gaat mij vooral om wat ze ermee doet. En wat ik al zei, aardig voor op de achtergrond, maar niet opvallend of bijzonder...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef MNR het volgende:
(het is idd wel veel van hetzelfde, maar dat maakt haar vocals niet minder mooi. Als die meid acoustisch zingt.. mooi! Misschien was het ook de fase waar ik toen in zat)
Nee, dat zou zijn als ik zou suggereren dat er na de Jackson 5 nooit meer iets goeds is opgenomen. Wel blijven oplettenquote:
Nee, de oorspronkelijk backing band van Kate Bush werd nog wel eens als de KT Band (of KT Bush band) neergezet, en tja,quote:
Maar L, ik luister toch altijd heel goed naar wat jij te zeggen hebt? *makes puppy eyes*quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:58 schreef Litpho het volgende:
Nee, dat zou zijn als ik zou suggereren dat er na de Jackson 5 nooit meer iets goeds is opgenomen. Wel blijven opletten.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, de oorspronkelijk backing band van Kate Bush werd nog wel eens als de KT Band (of KT Bush band) neergezet, en tja,. Kate
.
De 'V' bij geslacht in haar paspoort is geheel terecht hoor ik al!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
Het leukste van de afgelopen meeting was trouwens het feit dat Anna opmerkte dat ze de gedraaide muziek best goed vond. Toen ik tegen haar zei dat het echter dezelfde muziek was wat ik altijd luister (met uitzondering van een paar bands) was ze verbaasd. Ze had altijd gezegd dat ze de muziek die ik luister verschrikkelijk vond
.
* smelt *quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar L, ik luister toch altijd heel goed naar wat jij te zeggen hebt? *makes puppy eyes*
Ik heb inmiddels wel wat Casema deja vu's ja...quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:16 schreef Q. het volgende:
Stom Fok!
Ja, dan moet je naar de jaarbeursquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:22 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Weet iemand hier toevallig dat als de UU zegt van: Je hebt een tentamen in de Beatrixhallen in de Jaarbeurs, waar je dan moet zijn?
Ja, de jaarbeurs an sich weet ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dan moet je naar de jaarbeurs. Anna zit er regelmatig met tentamens geloof ik. Het is bij het Beatrixtheater dacht ik. Maar ik kan haar niet vragen want ze is niet thuis
.
bordjes wijzen zichzelf. als het goed is staat het zelfs aangegeven op dat grote bord richting de uitgang van hoog catherijnequote:Op zondag 28 oktober 2007 20:22 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Weet iemand hier toevallig dat als de UU zegt van: Je hebt een tentamen in de Beatrixhallen in de Jaarbeurs, waar je dan moet zijn?
Uhm... dat vind ik eerlijk gezegd een beetje een saai liedjequote:Op zondag 28 oktober 2007 20:11 schreef Litpho het volgende:
*Joni Mitchell - Coyote*
Volgens mij heb je gewoon een gaatje en mag je naar de tandarts om hem even te laten vullenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:28 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben een beetje geschrokken
Er is iets mis met mn gebit
Er is weer een stukje van een tand...
Volgens mij gaan al mn tanden uit mn mond vallen
Het beatrixgebouw is ook van de Jaarbeursquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:29 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
Ja, de jaarbeurs an sich weet ik.
Maar van beatrixhallen heb ik nog nooit gehoord. Op de site van de jaarbeurs hebben ze er ook nog nooit van gehoord blijkbaar.
Maar ze gebruiken ook een zaal in het beatrixtheater.
Maar dan zitten de woorden 'IN de jaarbeurs' me weer dwars. Vandaar.
tweevlaksrestauratie: ¤ 32.20quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:28 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben een beetje geschrokken
Er is iets mis met mn gebit
Er is weer een stukje van een tand...
Volgens mij gaan al mn tanden uit mn mond vallen
Ach, ik heb nog steeds Casema.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel wat Casema deja vu's ja...
Het is fucking onhandig, dan weet je toch niet naar welk gebouw je moet fietsen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het beatrixgebouw is ook van de Jaarbeurs![]()
Nee dat kan nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhm... dat vind ik eerlijk gezegd een beetje een saai liedje![]()
Let's stick to Kate Bush
[..]
Volgens mij heb je gewoon een gaatje en mag je naar de tandarts om hem even te laten vullen
Ik vermoed in de Beatrixhallen van de Jaarbeurs.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:22 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Nou, kun je lekker je eigen muziek gaan draaien dusquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
Het leukste van de afgelopen meeting was trouwens het feit dat Anna opmerkte dat ze de gedraaide muziek best goed vond. Toen ik tegen haar zei dat het echter dezelfde muziek was wat ik altijd luister (met uitzondering van een paar bands) was ze verbaasd. Ze had altijd gezegd dat ze de muziek die ik luister verschrikkelijk vond
.
Oh. Dat was al uitgebreid besproken. Volgende keer eerst even F5'enquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vermoed in de Beatrixhallen van de Jaarbeurs.
met je tong lijkt het altijd duizend keer zo groot als het werkelijk is. misschien is een beetje bijslijpen voldoende.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:40 schreef liefie_ het volgende:
Owja en het zijn geen zichtbare stukjes tand maar wel voelbare stukjes
Kei irritant
Ja het voelt heel eng... Vooral omdat het nu 2 tandjes zijn!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met je tong lijkt het altijd duizend keer zo groot als het werkelijk is. misschien is een beetje bijslijpen voldoende.
Morgen even je tandarts bellen, komt goed. Heb je toevallig ook diegene aangrenzend aan de Spoorlaan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:39 schreef liefie_ het volgende:
Nee dat kan niet
Het is namelijk de rechter van een van de 2 voorste tandjes onder en die rechts er naast
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef CherryLips het volgende:
met je tong lijkt het altijd duizend keer zo groot als het werkelijk is.
Nee ik zit in berkel enschotquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Morgen even je tandarts bellen, komt goed. Heb je toevallig ook diegene aangrenzend aan de Spoorlaan?
Prima. Ik niet. Hejira is een geweldig moodalbum, en Coyote past in de context van dat album perfect.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:35 schreef MNR het volgende:
Uhm... dat vind ik eerlijk gezegd een beetje een saai liedje![]()
Die is ook wel fotowaardig, en met de laadtijden van FOK! heb je ruim de tijd om wat op te zoeken:quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is ook wel fotowaardig, en met de laadtijden van FOK! heb je ruim de tijd om wat op te zoeken:
[ afbeelding ]
Twist! Dat lesbeau topic heeft je besmet!quote:
En dat terwijl ik er al lang niet meer ben geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Twist! Dat lesbeau topic heeft je besmet!
*opschrijft* staartjesquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |