abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:55:39 #201
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55943345
Het gesprek gisteren was goed. Het heeft enorm veel impact gehad, dus ik wil het graag eerst nog even wat laten bezinken.

Bluezz, in mijn beleving wordt Danyel wel ouder ja. Hij zou dan nu ruim 3 zijn, maar wel met een volwassen geest. Dat laatste is misschien wat raar, maar op de momenten dat ik in gedachten met hem communiceer, voelt het wel alsof ik met een volwassene praat.

Cat22, wat beschrijf je dat mooi. Ik kan me er helemaal in vinden.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:33:48 #202
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55946289
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:30 schreef phluphy het volgende:

[..]

Jamie pakt de hand vand Max
Max pakt de hand van Mink
Mink pakt de hand van Pepijn
Pepijn pakt de hand van Stan
Stan pakt de hand van Esmee
Esmee pakt de hand van Danyel
Danyel pakt de hand van Thijs
Thijs pakt de hand van Estee
Estee pakt de hand van Ayden

(En om het kringetje weer rond te maken pakt Ayden de hand van Jamie)

Hakt dit er eventjes in
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:34:37 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55946319
En Bluezz, ook hier word Thijs ouder naar mijn idee, ik zie hem ook soms in gedachten naar de Chresh rennen met zijn rugzakje op zijn rug....
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:55:05 #204
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55950054
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Lois het volgende:
Ik zag net een mooi gedichtje, jullie vast al bekend:

"Als tranen een trap konden bouwen,
en herinneringen een brug,
Dan klommen we omhoog naar de hemel,
en namen je gewoon mee terug"
Ik ken het gedichtje en elke keer als ik die lees moet ik huilen.

Lieve ouders van engeltjes, ik moet veel aan jullie denken. Ik kan niet een beginnen met voorstellen dat wat bij mij al zoveel tranen teweeg brengt het bij jullie doet. Lieverds.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55953539
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef _Bar_ het volgende:
En Bluezz, ook hier word Thijs ouder naar mijn idee, ik zie hem ook soms in gedachten naar de Chresh rennen met zijn rugzakje op zijn rug....
Wat schattig toch??
Geeft je dat een goed gevoel of werpt het je meteen weer 10 stappen terug?

Met brieven opzoeken van iets anders (heb mijn heel belangrijke dingen in 1 persoonlijke doos zitten) kwam ik gisteren de envelop met gedichtje en de 2 foto's van Jamie tegen (daar ligt ze in een kistje, foto's heeft mijn vader destijds genomen omdat ik er niet bij kon zijn) het lijkt net of ze daar gewoon slaapt..... moest gewoon nogmaals het hele verhaal van Tan rondom Ayden gelezen en de foto's bekijken, het is zooo onwezenlijk in het begin Tan, zo onbegrijpelijk dat ie nog niet eens de kans heeft gehad om te mogen vechten

Onze engeltjes zullen goed voor Ayden zorgen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:22:45 #206
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55966023
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat schattig toch??
Geeft je dat een goed gevoel of werpt het je meteen weer 10 stappen terug?
Nee ik kan daar juist wel van genieten, niet altijd even goed, maar de meeste tijd wel
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:59:42 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55966435
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:55 schreef phluphy het volgende:
Het gesprek gisteren was goed. Het heeft enorm veel impact gehad, dus ik wil het graag eerst nog even wat laten bezinken.
.
Sterkte hierin Pluphy
pi_55967593
Lieve meiden, ik lees nu het hele verhaal pas (ben onwijs druk geweest) en ik wil jullie even heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd..alle herinneringen die boven moeten komen...
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier als eerste reageer, maar ik dacht gelijk aan jullie ..

Nogmaals alle kracht toegwenst !

Stout
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:53:59 #209
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55970901
Stout, eigenlijk zou je Lief moeten heten.

Nog even terugkomend op het gesprek wat Jeroen had met de arts, ik ga eerst even met de modjes bespreken of, en wat, ik hier in het topic zal/wil/mag plaatsen. In verband met privacy van de arts en zo.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:06:31 #210
108648 cattie
lieve moeder
pi_55972527
Phluphy, wat fijn dat het gesprek met de arts goed was.

Iedereen hier een dikke knuffel en kus.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:34:32 #211
103793 kozakken
Living the life
pi_55974356
Fluf, die impact kan ik me zo goed voorstellen.
Wel fijn dat het gesprek 'goed' was.
pi_55977913
hihi dankje Phluphy, Stout is zo geboren in de loop der jaren en toen ik me hier inschreef had ik er geen idee van dat ik zolang zou rondhangen.....
  maandag 14 januari 2008 @ 17:04:39 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56027286
Een verhaal wat ik online tegen kwam:

Het droomventje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 januari 2008 @ 18:46:04 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56029550
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:04 schreef _Bar_ het volgende:
Een verhaal wat ik online tegen kwam:

[ afbeelding ]
Het droomventje
Ow bar
die melodie die onder dat gedichtje staat, dat betekent zo ontzettend veel voor me. Thnx voor dat mooie linkje

Een voor iedereen hier
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 14 januari 2008 @ 20:54:09 #215
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56033012
Jeetje Bar. Ik heb 'm gelijk uit moeten zetten, dat melodietje staat ook op één van Danyel's cd'tjes, die we altijd draaiden aan zijn ziekenhuisbedje. Ik heb al die cd'tjes nog, maar heb me er nog niet toe durven zetten om ze nog eens te luisteren. Ik kwam er nu achter dat het daar inderdaad nog steeds te vroeg voor is.

Door de gebeurtenissen rondom Ayden vorige week ben ik aardig van slag geweest. Toch zat er iets positiefs aan, want ik voelde me een paar dagen heel dichtbij Danyel. Net alsof door het herbeleven, onze band nog meer aangesterkt is.

Over 2,5 week gaan we verhuizen. Het voelt echt als een hele grote stap naar een heel nieuw leven.
We sluiten weer een episode af, en keren de rug toe aan de plek die we destijds bewust hebben gekozen om er tot rust te kunnen komen. Letterlijk in een isolement wonen om zoveel mogelijk alleen te zijn met jezelf en je gedachten. Het heeft ons goed gedaan, maar nu wordt het tijd om verder te gaan.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 21:33:39 #216
103793 kozakken
Living the life
pi_56034084
Wat een mooie gedachte Pluf. Dat het nu tijd is om de rust weer om te zetten in beweging.
Toch?

spannend en eng tegelijkertijd?

-hoe voel je je nu over vorige week en het gesprek wat J. gehad heeft? als je geen antwoord wilt geven is het prima hoor. 'k heb er eigenlijk ook helemaal geen bemoeienis mee -
  maandag 14 januari 2008 @ 22:06:28 #217
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56035034
Eng vind ik het eigenlijk niet, kozakken. Ik weet zo zeker dat dit juist is, dat ik niet bang ben voor een tegenvaller.

Ik wil nog wel over het gesprek vertellen, maar het lukt me nog steeds niet om alles op een rijtje te krijgen. Het is nog zo'n chaotisch geheel in mijn hoofd, emotionele aspecten en zakelijke aspecten buitelen door elkaar. Ik neem er nu bewust even afstand van, dat is wel vaker te juiste tactiek gebleken.

Hm, dit komt vast dramatischer over dan ik het eigenlijk voel. Vergeef me.

[ Bericht 0% gewijzigd door phluphy op 14-01-2008 22:16:58 ]
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 22:11:57 #218
103793 kozakken
Living the life
pi_56035191
Ehm... ik denk dat je gewoon redelijk helder vertelt hoe je het nu ervaart.

Fijn dat het zo goed voelt! (Ik herken het gevoel in ieder geval met ons eigen huis. Dat was ook meteen goed. Daarom is 't bij ons ook zo snel gegaan. Eerste stap over de drempel was gewoon )
  maandag 14 januari 2008 @ 22:27:44 #219
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_56035715
weet je dat dit topic toch eigenlijk wel elke week een keer open staat en dat ik heel graag iets wil schrijven maar niet goed weet wat .
nu eigenlijk ook niet hoor.
maar dat ik toch wil laten weten dat ik echt enorme bewondering heb hoe sterk ik jullie vind.
ja ik kan het niet zo goed opschrijven zoals ik het zeggen wil.
maar jullie snappen het wel.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:41:27 #220
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56036242
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef phluphy het volgende:
Jeetje Bar. Ik heb 'm gelijk uit moeten zetten, dat melodietje staat ook op één van Danyel's cd'tjes, die we altijd draaiden aan zijn ziekenhuisbedje. Ik heb al die cd'tjes nog, maar heb me er nog niet toe durven zetten om ze nog eens te luisteren. Ik kwam er nu achter dat het daar inderdaad nog steeds te vroeg voor is.

Door de gebeurtenissen rondom Ayden vorige week ben ik aardig van slag geweest. Toch zat er iets positiefs aan, want ik voelde me een paar dagen heel dichtbij Danyel. Net alsof door het herbeleven, onze band nog meer aangesterkt is.

Over 2,5 week gaan we verhuizen. Het voelt echt als een hele grote stap naar een heel nieuw leven.
We sluiten weer een episode af, en keren de rug toe aan de plek die we destijds bewust hebben gekozen om er tot rust te kunnen komen. Letterlijk in een isolement wonen om zoveel mogelijk alleen te zijn met jezelf en je gedachten. Het heeft ons goed gedaan, maar nu wordt het tijd om verder te gaan.
Ach lieve Pluphy als ik dit geweten had had ik nooit hier zomaar neergezet
  maandag 14 januari 2008 @ 22:50:12 #221
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56036481
babyfeet, ja ik snap het, ik vind het fijn dat je het geschreven hebt. En dapper.

Bar, dat geeft niks hoor. Ik herkende 'm vrijwel meteen en was razendsnel met wegklikken.
Dat soort dingen zijn toch niet te vermijden. Voel je a.u.b. niet schuldig!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 22:55:48 #222
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56036663
voor jou lieve meid

Zo had ik het vanavond eventjes te moeilijk, ik was klaar met knutselen van de carnaval toen ons jongste lid begon te huilen (meiske is van augustus 2007)
Ik mijn handen netjes gewassen en de kleine meid in mijn armen gepakt, heerlijk wiegend dicht tegen me aan, en toen was het fles tijd en mams vond het wel makkelijk omdat ik haar toch al vast had, dat ik het wel even kon doen...
Dus meiske zat heerlijk te genieten van haar melk, dicht tegen me aan en toen kwamen daar ineens de traantjes, en nog meer traantjes, even van geluk even van gemis
En nu is het gelukkig weer voorbij
  maandag 14 januari 2008 @ 23:05:03 #223
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56036932
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef _Bar_ het volgende:
voor jou lieve meid

Zo had ik het vanavond eventjes te moeilijk, ik was klaar met knutselen van de carnaval toen ons jongste lid begon te huilen (meiske is van augustus 2007)
Ik mijn handen netjes gewassen en de kleine meid in mijn armen gepakt, heerlijk wiegend dicht tegen me aan, en toen was het fles tijd en mams vond het wel makkelijk omdat ik haar toch al vast had, dat ik het wel even kon doen...
Dus meiske zat heerlijk te genieten van haar melk, dicht tegen me aan en toen kwamen daar ineens de traantjes, en nog meer traantjes, even van geluk even van gemis
En nu is het gelukkig weer voorbij
Ik vind het knap dat je dat kan, echt waar. Van alle moeilijke dingen waar ik mee te maken krijg, vind ik een confrontatie met kinderen in de leefijd 0-2 het moeilijkst. Ik heb er nooit meer één aangekeken, moet ik bekennen. Ik draai me om als ik er één zie of hoor, loop desnoods de winkel uit. De enige uitzonderingen zijn Danyel's lotgenootjes, die mijd ik niet, maar zoek ze het liefst ook niet te veel op.

En jij pakt ze vast, geeft ze de fles, hebt ze op schoot. Jij kunt ze ruiken, aanraken, voelen.
Ik vind het geweldig knap dat je dat doet, terwijl het je dus wel degelijk ook verdriet doet.
Ik begrijp dat je naast het gevoel van gemis, toch ook een fijn gevoel erbij krijgt? Op dit moment kan ik me daar nog niks bij voorstellen, maar wie weet, ooit!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 23:08:45 #224
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56037031
Komt misschien idd ooit wel weer terug Pluphy het is ook niet niks

Het is voor mij ook niet altijd even gemakkelijk hoor, maar kan er idd wel van genieten, maar het gemis zit er altijd wel, wat het vaak ook niet altijd even gemakkelijk maakt.
Ik weet nog wel de eerste kennismaking met Isa bezorgde me ook ergens tranen, maar nu kan ik alleen maar genieten als ze hier is of ik daar.
pi_56037048
Ach Bar, dat is toch ook logisch, maar wat goed dat je het toch gewoon doet!!
En wat kan muziek toch veel doen idd fluf

Zo kon ik het liedje "isn't she lovely" van stevie wonder heel lang niet meer normaal horen, ik ging kapot van pijn van binnen (liedje is tijdens of na de crematie -waar ik dus niet bij was- gedraaid) en zette het dan maar weer uit.
En ineens een jaartje of 2,3 geleden hoorde ik het in een kroeg, waar ik heel gezellig zat in een goed gesprek met mijn vriendin.
Tranen over mijn wangen, maar vanaf toen is het geen probleem meer, al zal het liedje natuurlijk de rest van mijn leven onlosmakelijk met Jamie verbonden blijven
  maandag 14 januari 2008 @ 23:14:43 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56037185
Wat ik soms ook doe is mijn pijn en verdriet soms bewust opzoeken
Toen ik het nieuws las van Ayden, heb ik kort daarna, gelijk de muziek opgezocht wat er afgespeeld werd tijdens de begrafenis van Thijs, gewoon Bam het verdriet het gemis boven op me laten vallen.
Het nieuws deed me zelf al heel veel, had het ijskoud, was versteend, en tranen bleven bungelen, en mede door het mezelf nog even heftiger te maken door het juist op te zoeken, bezorgde me later een soort van"rust"
En kon het weer beetje afsluiten,
Wat niet wilt zeggen dat het niks met me deed of doet, want merk wel dat ik emotioneler ben dan de afgelopen maanden.
Alles is gewoon terug naar boven gekomen...
Komt wel weer goed, maar nu moet het weer even op zijn plaats vallen
pi_56037298
Ben hier nog niet zo lang en begon net een beetje met alle verhalen terug te lezen.
Onvoorstelbaar wat een verdriet hier sommigen hebben moeten meemaken. En hoe onvoorstelbaar dapper het is dat jullie die verhalen hier wil delen en hoe jullie ermee omgaan.
Niemand wil zoiets meemaken, als je kind sterft, gaat er bij jezelf ook een beetje iets dood denk ik.
Je leven zal nooit meer helemaal hetzelfde zijn. En hoe cliche ''het wordt minder'' nooit vergeet je iets wat deel van jezelf is geweest. Hoe mooi is de liefde van ouders naar je kind toe....
Vind het ook zo mooi om te lezen dat zoveel mensen steun bieden hier en dat je daar daadwerkelijk wat aan kan hebben.
En ik weet zeker dat jullie verhalen andere mensen ook helpen. Je beseft je des te meer hoe gelukkig je mag zijn als alles goed gaat.
En hoe klein de verschillen soms kunnen zijn. Ik realiseer me ook dat ik dingen misschien wel anders zou moeten doen of er meer bij zou moeten stil staan.
Het is allemaal ''ver van mijn bed-show'' ik ken niemand echt in mijn omgeving die iets soortgelijks heeft meegemaakt, maar dankzij jullie besef ik ''dat die dingen écht gebeuren''
En ik vraag me wel eens af of ik zelf verder zou kunnen als een van mn kinderen iets zou overkomen.
Jullie zijn geweldige ouders en dankejwel voor het opschrijven van jullie verhalen
  maandag 14 januari 2008 @ 23:18:55 #228
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56037320
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Ach Bar, dat is toch ook logisch, maar wat goed dat je het toch gewoon doet!!
En wat kan muziek toch veel doen idd fluf

Zo kon ik het liedje "isn't she lovely" van stevie wonder heel lang niet meer normaal horen, ik ging kapot van pijn van binnen (liedje is tijdens of na de crematie -waar ik dus niet bij was- gedraaid) en zette het dan maar weer uit.
En ineens een jaartje of 2,3 geleden hoorde ik het in een kroeg, waar ik heel gezellig zat in een goed gesprek met mijn vriendin.
Tranen over mijn wangen, maar vanaf toen is het geen probleem meer, al zal het liedje natuurlijk de rest van mijn leven onlosmakelijk met Jamie verbonden blijven
Dat krijg je geheid met zo'n liedje dan, Bluezz. Dat snijdt dan echt door je ziel.
Wat een toepasselijk liedje trouwens.

Wat ook stom is, ik "ontdekte" opeens dat een bekend liedje, van Janet Jackson (Together Again) een ontzettend mooie tekst heeft. Zo toepasselijk. Stom is dat, vroeger nooit echt op gelet, maar die tekst is werkelijk zo passend.

Het leuke eraan vind ik, dat het zo'n ontzettend vrolijk liedje is! Het geeft een heel blij gevoel.

Hier kun je het horen, je zult het meteen herkennen.
En dit is de tekst:

There are times
When I look above
And beyond
There are times when I feel your love
Around me baby
Ill never forget my baby
(Ill never forget you)

There are times when I look above and beyond
There are times when I feel your love around me baby
Ill never forget my baby

When I feel that I dont belong
Draw my strength
From the words when you said
Hey its about you baby
Look deeper inside you baby

Dream about us together again
What I want us together again baby
I know well be together again cuz

Everywhere I go
Every smile I see
I know you are there
Smilin back at me
Dancin in moonlight
I know you are free
Cuz I can see your star
Shinin down on me

Good times well share again
Makes me wanna dance
Say it loud and proud
All my loves for you

Always been a true angel to me
Now above
I cant wait for you to wrap your wings around me baby
Oooh wrap them around me baby

Sometimes hear you whisperin
No more pain
No worries will you ever see now baby
Im so happy for my baby

Dit laatste twee alinea's.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 23:21:51 #229
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56037412
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:14 schreef _Bar_ het volgende:
Toen ik het nieuws las van Ayden, heb ik kort daarna, gelijk de muziek opgezocht wat er afgespeeld werd tijdens de begrafenis van Thijs, gewoon Bam het verdriet het gemis boven op me laten vallen.
Het nieuws deed me zelf al heel veel, had het ijskoud, was versteend, en tranen bleven bungelen, en mede door het mezelf nog even heftiger te maken door het juist op te zoeken, bezorgde me later een soort van"rust"
Wat niet wilt zeggen dat het niks met me deed of doet, want merk wel dat ik emotioneler ben dan de afgelopen maanden.
Idem hier. Heel bewust een paar dagen eraan toegegeven.
(Eén stapje terug, dan weer twee vooruit).
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 23:23:17 #230
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56037446
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ben hier nog niet zo lang en begon net een beetje met alle verhalen terug te lezen.
Onvoorstelbaar wat een verdriet hier sommigen hebben moeten meemaken. En hoe onvoorstelbaar dapper het is dat jullie die verhalen hier wil delen en hoe jullie ermee omgaan.
Niemand wil zoiets meemaken, als je kind sterft, gaat er bij jezelf ook een beetje iets dood denk ik.
Je leven zal nooit meer helemaal hetzelfde zijn. En hoe cliche ''het wordt minder'' nooit vergeet je iets wat deel van jezelf is geweest. Hoe mooi is de liefde van ouders naar je kind toe....
Vind het ook zo mooi om te lezen dat zoveel mensen steun bieden hier en dat je daar daadwerkelijk wat aan kan hebben.
En ik weet zeker dat jullie verhalen andere mensen ook helpen. Je beseft je des te meer hoe gelukkig je mag zijn als alles goed gaat.
En hoe klein de verschillen soms kunnen zijn. Ik realiseer me ook dat ik dingen misschien wel anders zou moeten doen of er meer bij zou moeten stil staan.
Het is allemaal ''ver van mijn bed-show'' ik ken niemand echt in mijn omgeving die iets soortgelijks heeft meegemaakt, maar dankzij jullie besef ik ''dat die dingen écht gebeuren''
En ik vraag me wel eens af of ik zelf verder zou kunnen als een van mn kinderen iets zou overkomen.
Jullie zijn geweldige ouders en dankejwel voor het opschrijven van jullie verhalen
Dank je wel dat je de moeite nam dit op te schrijven.
Zo snijdt het mes toch weer een beetje aan twee kanten.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 23:27:51 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56037583
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dat krijg je geheid met zo'n liedje dan, Bluezz. Dat snijdt dan echt door je ziel.

Wat ook stom is, ik "ontdekte" opeens dat een bekend liedje, van Janet Jackson (Together Again) een ontzettend mooie tekst heeft. Zo toepasselijk. Stom is dat, vroeger nooit echt op gelet, maar die tekst is werkelijk zo passend.

Het leuke eraan vind ik, dat het zo'n ontzettend vrolijk liedje is! Het geeft een heel blij gevoel.

En dit is de tekst:

There are times
When I look above
And beyond
Around me baby
Ill never forget my baby
(Ill never forget you)

Ill never forget my baby

Draw my strength
Hey its about you baby

Everywhere I go
Every smile I see
I know you are there
Smilin back at me
Dancin in moonlight
I know you are free
Cuz I can see your star
Shinin down on me

Makes me wanna dance
Say it loud and proud
All my loves for you

Now above

No more pain
Im so happy for my baby

prachtig Pluphy, heb het ook eventjes in m'n hyves gegooid...
  maandag 14 januari 2008 @ 23:29:00 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56037624
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ontzettend moedig van je, om het zo neer te zetten, maar zoals Pluphy al aangaf ook dank je wel
pi_56037952
Ik vind jullie juist zo ontzettend moedig!!
En ik denk dat heel veel mensen (sommige geven het ook al aan) hier vooral lezen en eigenlijk niet weten wat ze hier neer moeten zetten. En moet ook zeggen dat dat zo moeilijk is om te verwoorden. Daarom vind ik het ook knap dat jullie de woorden vinden om alles te beschrijven.
Voor mensen die het niet meemaken is het eigenlijk met geen woord uit te leggen hoe je ergens begrijpt wat jullie doormaken maar ook weer helemaal niet eigenlijk. Omdat nooit hetelfde is wat jullie moeten hebben doormaken. Ik moet nog heel veel lezen maar voor nu is het even genoeg. Het gekke is wel dat het je gewoon niet loslaat. Van te voren had ik dit nooit allemaal willen lezen maar het is goed te beseffen dat het er is.
pi_56038873
Dankjewel TDB
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:54:54 #235
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56074141
De nieuwe datum voor de zitting is bekend: 24 januari.
Heel snel en onverwacht opeens. Ik ben wel blij dat het nog vóór de verhuzing zal zijn.
De verhuizing leidt ons een beetje af van de zitting, en andersom.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:12:10 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56074526
Jeetje, dat is snel ineens!
Idd wel prettig dat er wat afleiding is in de vorm van de verhuizing.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:26:20 #237
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56076595
Yep, en om het helemaal compleet te maken heb ik er ook nog even een (2e) sollicitatiegesprek tussen gepland. Nou ja, een lunchafspraak om de arbeidsvoorwaarden te bespreken. Komt wel goed.
De stresstijd begint met een gezellig dagje naar Snoopy. Daarna kan ik de hele wereld aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door phluphy op 16-01-2008 17:08:34 ]
... ♥ ik mis je ♥
pi_56076692
, ik wilde net vragen of je nog wel komt!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:07:35 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56077629
Hey wat goed, een 2e gesprek!
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:00:08 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56089038
Spannend allemaal dus Pluphy
pi_56089961
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef phluphy het volgende:

[..]

En dit is de tekst:

There are times
When I look above
And beyond
Around me baby
Ill never forget my baby
(Ill never forget you)

Ill never forget my baby

Draw my strength
Hey its about you baby

Everywhere I go
Every smile I see
I know you are there
Smilin back at me
Dancin in moonlight
I know you are free
Cuz I can see your star
Shinin down on me

Makes me wanna dance
Say it loud and proud
All my loves for you

Now above

No more pain
Im so happy for my baby

Heey wat "grappig" dat je met dit liedje aankomt!
Ik weet nog dat het een poosje na Max zn dood uitkwam en dat ik, doordat het vrolijk klinkt, het nummer graag hoorde. Ik putte er echt troost uit en zette hem ook altijd hard als het op tv langskwam. Gewoon een heel fijn nummer.
The waves you made will always be
pi_56090063
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:41 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ik vind jullie juist zo ontzettend moedig!!
En ik denk dat heel veel mensen (sommige geven het ook al aan) hier vooral lezen en eigenlijk niet weten wat ze hier neer moeten zetten. En moet ook zeggen dat dat zo moeilijk is om te verwoorden. Daarom vind ik het ook knap dat jullie de woorden vinden om alles te beschrijven.
Voor mensen die het niet meemaken is het eigenlijk met geen woord uit te leggen hoe je ergens begrijpt wat jullie doormaken maar ook weer helemaal niet eigenlijk. Omdat nooit hetelfde is wat jullie moeten hebben doormaken. Ik moet nog heel veel lezen maar voor nu is het even genoeg. Het gekke is wel dat het je gewoon niet loslaat. Van te voren had ik dit nooit allemaal willen lezen maar het is goed te beseffen dat het er is.
Wat lief dat je reageert!
Het is sowieso, ik denk voor iedereen wel, moeilijk om in dit topic een reactie te plaatsen en dat jij en sommige andere lurkers dat toch zo lief doen en durven....echt fijn en lief dankjewel!
pi_56090176
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:26 schreef phluphy het volgende:
Yep, en om het helemaal compleet te maken heb ik er ook nog even een (2e) sollicitatiegesprek tussen gepland. Nou ja, een lunchafspraak om de arbeidsvoorwaarden te bespreken. Komt wel goed.
De stresstijd begint met een gezellig dagje naar Snoopy. Daarna kan ik de hele wereld aan.
Woow spannend Phluph! Inderdaad een stressvol dagje zeg.
Gelukkig dat je ervoor nog even gezellig kunt relaxen bij Snoopy.
Hou je taai meis
pi_56090687
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:14 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ken dat ja.
Zeker in het begin regelmatig geprobeerd te doen, lukte niet altijd om het verdriet op die manier los te krijgen. Misschien omdat m`n lijf aanvoelde dat ik het op dat moment niet aankon of zo? Ik weet niet goed hoe dat werkte. Maar ik weet wel dat die druk op m`n borst, die steen, daarna weer even minder drukte en dat gaf weer even lucht.
Ik voelde me er soms ook raar en schuldig onder en werd dan boos op mezelf omdat ik me opzettelijk "zielig" aan het maken was of zo. "stel je niet aan trut je bent niet zielig het is je eigen schuld" dacht ik dan.
Pffff, nahja het hielp soms wel om die muziek van de begrafenis op te zetten, dan lukte het om zo`n huilbui te krijgen en dan voelde je die harte pijn even weer wat minder scherp.

Ik heb nu ook, net als jullie, dat ik er weer meer aan terug denk sinds de dood van ayden.
Vooral ook aan die weg die ze nog moeten gaan.
Dan lees je die blog en zie je dat mooie kleine mannetje, zo verdrietig allemaal.
pi_56091699
Het valt ook allemaal niet mee he Pepper
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:48:47 #246
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56095436
pepper, ik vroeg me al af of het bij jou ook zoveel impact zou hebben. Blijkbaar maakt het niet uit hoe lang het geleden is, je kunt maar zo weer teruggeworpen worden als zoiets gebeurt zoals met Ayden.

Het voelt inderdaad als een stapje terug, maar zoals ik laatst al zei, daarna kun je -hopelijk- weer 2 stapjes vooruit.
... ♥ ik mis je ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 januari 2008 @ 09:56:14 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56095575
Gewoon even wat in het rond strooit...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:36:18 #248
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56150982
Eén dezer dagen moet ik toch echt gaan inpakken,en afscheid nemen van één van Danyel's hoekjes in ons chaletje.

Avond-impressie:

En bij daglicht:

In het nieuwe huis komt er heus wel weer zo'n plekkie, maar dan wat mooier, netter, overzichtelijker, duurzamer en onderhouds-vriendelijker. De huidige collage hangt boven de gaskachel en is erg, heel erg stoffig!!

Ik ben blij dat ik eraan dacht er snel nog even een foto van te maken. Vond het altijd zo'n knus hoekje.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:43:03 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56151077
Dat is inderdaad een mooi knus hoekje.
Sterkte hier allemaal
Lekker douchen!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:47:44 #250
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56151160
Nooit gedacht dat ik hier ooit zou gaan schrijven...

Allereerst, wat een prachtig hoekje, met zoveel liefde samengesteld, echt heel mooi

En nog even zeuren... in de openingspost klopt de datum van Aydens geboorte en overlijden niet ... het is 2008 en niet 2007

Verder heb ik hier op het moment nog niet zoveel te vertellen, maar dat komt vast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')