Oh gatver....quote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef phluphy het volgende:
maar onze advocaat heeft ons erop voorbereid dat het onderwerp van morgen een vies, smerig karakter zal hebben.
Blerg... Heb je je zo ingesteld op "vandaag"....quote:Op donderdag 13 december 2007 08:28 schreef phluphy het volgende:Hold your horses
![]()
Het is uitgesteld. Onze advocaat is letterlijk gevloerd door een spit-aanval. Er is nog even overwogen een collega te sturen, maar gezien de complexiteit van de zaak gaat de voorkeur uit naar uitstel.
Onder het motto "het zal wel ergens goed voor zijn" wachten we maar weer gelaten af wat er verder gaat gebeuren.
Goh...quote:Op donderdag 13 december 2007 08:28 schreef phluphy het volgende:
Onder het motto "het zal wel ergens goed voor zijn" wachten we maar weer gelaten af wat er verder gaat gebeuren.
Nou idd.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:42 schreef Yoni het volgende:
Getsie Fluf, dat is vervelend zeg! Wel fijn dat ze er niet 'zomaar' iemand anders op zetten, maar je laadt je toch op voor zo'n dag...
Sterkte!
Die behoefte hadden we inderdaad, en het is nog gelukt ook.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:31 schreef Sugar het volgende:
Lieve Fluf, vandaag misschien iets moois doen, iets symbolisch, iets wat speciaal is voor jullie?
Het is alleen nog steeds niet helemaal naar mijn zin...quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:26 schreef sombie het volgende:
Voor alle ouders hier een extra dikkeop deze verdrietige dag.
Ik heb het ook deze keer weer als een steun ervaren, dat jullie ook aan "ons" dachten. De saamhorigheid binnen OUD! is toch wel erg bijzonder vind ik. Ik weet nog goed dat er tijdens Danyel's kritische dagen ook veel kaars-icoontjes waren, en een kring werd gemaakt, enz. Mijn zus heeft toen al die topics voor me uitgeprint en gebundeld, ik zal dit altijd bewaren en koesteren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef vamperotica het volgende:
Ook ik zit hier met tranen in mn ogen aan jullie te denken...
Dit "nieuwe" verdriet voor Tan... Zo pijnlijk voor mij al.. Hoe moet het dan voor jullie zijn... Jullie die maar al te goed weten waar ze doorheen moet...
Maar Bluezz, jouw verdriet mag ook aandacht, toch? Hoe triest ook, maar ook Jamie en jij hebben een plekje hier in dit topic. En zoals ik je al eerder zei, ook al heeft het een plekje, het blijft kwetsbaar. Dus juist ook in dit soort tijden is het fijn als je hier enigszins wat troost kunt vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom niet in dit topic binnenlopen om aandacht te genereren hoor,
Heel erg mooiquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Lois het volgende:
Ik zag net een mooi gedichtje, jullie vast al bekend:
"Als tranen een trap konden bouwen,
en herinneringen een brug,
Dan klommen we omhoog naar de hemel,
en namen je gewoon mee terug"
Ik moet heel erg oppassen dat het huis niet één groene bloem wordt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:44 schreef YPPY het volgende:
Fluf, ben je er al uit of je iets met een groene bloem gaat doen in je huis? Dat is wel mooi om Danyel mee te nemen.
Heel mooi, en zo waar!! Als dát kon!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Lois het volgende:
Zo Lois, die hakte er even in hierquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Lois het volgende:
Toen Mink geboren werd en overleed was ik nog geen moeder, ik weet nog dat ik dat toen verschrikkelijk vond maar de impact daarvan besefte ik pas toen ikzelf moeder werd. Een van de eerste minuten dat ik mijn kind op mijn buik had moest ik daaraan terugdenken en realiseerde ik me pas hoe verschrikkelijk het moet zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:44 schreef YPPY het volgende:
Met Danyel en Thijs vond ik het wel anders, voor mijn gevoel. Dat vond ik al echte jongens die we 'kenden'. Met Mink, en nu met Ayen zijn het baby'tjes die niet eens een kans hebben gehad om zich te laten kennen. (hopelijk zeg ik nu niks stoms)
Dat heb ik nu dus ook heel sterk idd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:11 schreef easy-going het volgende:
[..]
Toen Mink geboren werd en overleed was ik nog geen moeder, ik weet nog dat ik dat toen verschrikkelijk vond maar de impact daarvan besefte ik pas toen ikzelf moeder werd. Een van de eerste minuten dat ik mijn kind op mijn buik had moest ik daaraan terugdenken en realiseerde ik me pas hoe verschrikkelijk het moet zijn.voor iedereen hier
Lois ik heb hem 'geleend' voor de kring van Ayden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Lois het volgende:
Ik weet al deels wat Jeroen wil bespreken, maar ik sta er niet achter. Grofweg iets in de trant van vergeving. Ik sta wel achter het principe, maar ik voel het zelf niet zo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:55 schreef piglet het volgende:
O moeilijk phluphy. Wil je straks wel weten wat er besproken is of dat liever ook (nog) niet?
Ik denk nog vaak aan Danyel. En zeker de laatste dagen komt de tijd van de geboorte van Danyel en Lucas weer terug. Dat blijft voor mij voor altijd verbonden met elkaar
En ook eenvoor de andere ouders in dit topic.
Oh, maar zo bedoelde ik het ook niet hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:20 schreef phluphy het volgende:
Oh, maar het staat niet tussen ons in, BE. Ook al denken we er anders over, we respecteren elkaar volledig hierin. Waar ik overigens heel blij om ben.
Ik krijg opeens zo'n raar, maar fijn beeld in mijn hoofd:quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:12 schreef kozakken het volgende:
Ik denk aan jullie.
Aan al die prachtige kleine engeltjes, vlindertjes, helikopters, bloemetjes, sterretjes en al die kindjes die daarvoor staan.
De kindjes die we hier 'kennen':
Aan Jamie.Dochter van Bluezz
Aan Max. Zoon van Pepper961
Aan Mink. Zoon van Moussy en BlackCrow
Aan Pepijn. zoon van mama_van_Pepijn
Aan Stan. Zoon van Irule25
Aan Esmee. Dochter van Humpeltje
Aan Danyel. Zoon van Phluphy
Aan Thijs. Zoon van Bar en SoaringCondor
Aan Estee. dochter van Dayves
Aan Ayden. zoon van Tan
Voor altijd bewaard in herinneringen en voortlevend in naam, gedachten en gesprekken.
Ik heb dat ook wel eens... Als er 's winters bijvoorbeeld opeens een paar vlokjes sneeuw nar beneden dwarrelen... Of wat druppeltjes regen... Of er verschijnt opeens een gaatje in een wolkendek waar een zonnestraaltje tussendoor piept.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:14 schreef Moonah het volgende:
Oh, zo'n kinderkringetje is wel heel ontroerend.![]()
Ik ben ervan overtuigd dat ze daar niet alleen zijn, en dat er familie is die zich over hen ontfermd, maar zo'n beeld van lieve kleine schatjes die met elkaar kunnen spelen is wel heel fijn.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zo'n raar, maar fijn beeld in mijn hoofd:
de kindjes in het lijstje maken ook een kring, net zoals in het topic voor Ayden.
Jamie pakt de hand vand Max
Max pakt de hand van Mink
Mink pakt de hand van Pepijn
Pepijn pakt de hand van Stan
Stan pakt de hand van Esmee
Esmee pakt de hand van Danyel
Danyel pakt de hand van Thijs
Thijs pakt de hand van Estee
Estee pakt de hand van Ayden
(En om het kringetje weer rond te maken pakt Ayden de hand van Jamie)
![]()
Wat een mooi beeld schets je daar phluphy.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zo'n raar, maar fijn beeld in mijn hoofd:
de kindjes in het lijstje maken ook een kring, net zoals in het topic voor Ayden.
Jamie pakt de hand vand Max
Max pakt de hand van Mink
Mink pakt de hand van Pepijn
Pepijn pakt de hand van Stan
Stan pakt de hand van Esmee
Esmee pakt de hand van Danyel
Danyel pakt de hand van Thijs
Thijs pakt de hand van Estee
Estee pakt de hand van Ayden
(En om het kringetje weer rond te maken pakt Ayden de hand van Jamie)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |