chick in de koelkastquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Misschien heb ik ook wel een chick [afbeelding]
Dan hebben jullie allebei een chick èn een koelkastquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Misschien heb ik ook wel een chick
Ja, 3 weken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
De tijd gaat snel zeg... hoe lang was je weg, drie weken? Tering zeg..
Kan ze wat afkoelenquote:
Win win situatiequote:Op zondag 28 oktober 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hebben jullie allebei een chick èn een koelkast![]()
ftw!
Dank.quote:
En je bent net pas thuis?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga pitten.
Moet om 1400 die chick oppikken.
Juistquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan ze wat afkoelen
[..]
Win win situatie
Aha, waar moet je die chick ophalen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, kom net bed uit.
Maar misselijk en moe.
@ chris'.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, waar moet je die chick ophalen dan?
Bent gewoon een mietje jij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, kom net bed uit.
Maar misselijk en moe.
quote:
Zijn die chicks vriendinnen? Waar komen ze vandaan dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
@ chris'.
Zij slep daar, alsmede chris z'n chick.
Ja, al bijna een jaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zijn die chicks vriendinnen? Waar komen ze vandaan dan?
En Chris een vriendin![]()
Kom danquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben hier met de wagen polly, kijk maar uit.
Ik kom je zo een pomper op je oog geven /mad
Duck and coverquote:
Zie je dan, verdommequote:
tegen wie moet je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Zie je dan, verdommeik ga m'n honkbalknuppel zoeken.
Aha, dat is nog wel enigszins in de buurt. Wat doen ze verder in het leven? School?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, al bijna een jaar.
Langeraar wonen ze.
who's the pussy nowquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:37 schreef crossover het volgende:
Damn, weer een keer gedrumd en meteen weer spierpijn.
die van chris mbo, die ander hbo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, dat is nog wel enigszins in de buurt. Wat doen ze verder in het leven? School?
Simpele vraag, jijquote:
Regel haar dan ff joh! Daar hejje geen verkeerde aan, zo lijkt het!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die van chris mbo, die ander hbo.
allebei in leiden.
En die ander werkt bij een bierbrouwer
Zeker niet, ik ga m'n best doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Regel haar dan ff joh! Daar hejje geen verkeerde aan, zo lijkt het!![]()
Ja, k ben niet zo moe meer nu /madquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga weer leren!
eer-ik, slaap lekker dalek! Pussy!
En good luch with the chicks!![]()
quote:
Je moet je neushaar knippen.quote:
Liefquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
ja joehoe![]()
![]()
* motorbloempje strooit kusjes rond
Hoi mobloquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
ja joehoe![]()
![]()
* motorbloempje strooit kusjes rond
fucking hell, dat moet ik oko nog doen /madquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo m'n dagen.. zo maar aan de studie denk ik
blah..
woensdag moet mn portfolio af zijn.. moet alles nog doen zo ongeveer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |