Het ligt aan je lichaamsbouw. Als je skelet heel erg smal is en je hebt hele lange spieren gaat het nog wel, hoewel je dan wel echt heeeel dun bent. Maar als je skelet wat wulpser is (zoals het jouwequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik denk dat er ook aan ligt hoe je tot dat gewicht afvalt
als je gewoon flink sport en gezond eet ga je er niet zo uit zien met een normaal gewicht
hoelang ben je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan zou ik 55 kilo wegen
niet helemaal gezond naar mijn idee
ja dat vraag ik me dus af of dat echt zo zou zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ligt aan je lichaamsbouw. Als je skelet heel erg smal is en je hebt hele lange spieren gaat het nog wel, hoewel je dan wel echt heeeel dun bent. Maar als je skelet wat wulpser is (zoals het jouwe) kun je over het algemeen echt ribben tellen...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:02 schreef teigan het volgende:
Ik kon het niet laten, maar je zou in dat theoretische geval op een BMI van 17,9 uitkomen, en dat is toch voor het overgrote deel van de mensen niet gezond meer..
Ik zou het niet gaan uitproberen als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me dus af of dat echt zo zou zijn
maar goed ik ga er niet van uit dat ik ooit onder de 60 ga wegen
BMI is niet zaligmakend though, het is echt wel heel erg randje ondergewicht. Voor een meisje van 18 zou het nog gezond kunnen zijn, voor een vrouw van 30 zeker niet meer...quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bmi van 18 is nog gezond dus zou inderdaad op het randje zijn
dat is ook niet iets dat je uitprobeerdquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou het niet gaan uitproberen als ik jou was![]()
Dan krijg je ana-problemen
toen ik 15 was woog ik 98quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil max 20 kwijt.
Toen ik 15 was woog ik 68 en minder hoeft echt niet.
Ow ja, dit was vanwege jouw gode berichtquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:18 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks voor jullie lieve berichtjes!![]()
Ik wil nog 31 kg afvallen. Dan weeg ik 75 kg en dat vind ik een mooi gewicht. Dan ben ik al bijna de helft van mn lichaamsgewicht kwijt... Gek idee is dat!
is een gezond bmi niet iets wat je met je operatie kan bereiken dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gezond BMI zou mooi zijn maar is niet te doen volgens mij. Dan moet ik 72 kg wegen.
Onder de 100 kg ben ik erg blij en daarna is 85 wel een mooi einddoel.
Maar goed eerst maar weer onder het mes enzo![]()
Nee 70-75% is statistisch gezien de max er zijn er die meer afvallen en minderquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is een gezond bmi niet iets wat je met je operatie kan bereiken dan?
Kreeg ja. Maar met die nieuwe regeling dus ook niet meer. Ik kreeg 'm ook vergoed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:39 schreef YPPY het volgende:
Soms is fok zo leuk. Ik heb zo gelachen.
Ik kreeg de pil gelukkig wel altijd vergoed, onder de noemer van medicijn (de diane 35)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |