quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje erg opgetut, maar d'r stem was bij vlagen erg fijn.
Dresscode was: Impress... althans van wat ik via de wandelgangen hoordequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje erg opgetut, maar d'r stem was bij vlagen erg fijn.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:01 schreef PeRi het volgende:
Ik vond haar stom.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft plastic haar.
Ahh daar kende ik haar dus vanquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:00 schreef Together het volgende:
Ze zingt bij het gospelkoor Eppata & Ada-Nipa in Appingedam. (Waarschuwing: muziek en bewegende dingen op de site.)
Beyoncé - Irreplaceablequote:Op maandag 29 oktober 2007 22:51 schreef Andiyan het volgende:
Leuk. Ben benieuwd of ze ver komt, wat zong ze ook alweer?
Oh ja zij, ze was best goed idd!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef Svensational het volgende:
Ik kam me haar niet meer herinneren.
Eh, op 'r hoofd (de rest kon ik niet zienquote:
volgens mij is het gewoon echt hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, op 'r hoofd (de rest kon ik niet zien)?
het zag er zo nep uit. Onnatuurlijk.
Alleen is ze geen aziaat...quote:Op zondag 25 november 2007 12:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ugh. Nee, als zij de laatste 12 bereikt wordt dit mijn Ellen van deze Idols zeg maar
. Ze heeft echt zo'n vreselijk hoog geknepen stemmetje, afschuwelijk gewoon. En ze ziet eruit als een Aziatische versie van Sneeuwitjes stiefmoeder.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 25 november 2007 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind haar haar echt enorm lelijk. En het heeft nergens iets mee te maken, maar toch kan ik er niet omheen.
Lelijk? Je bent niet goed=Pquote:Op zondag 25 november 2007 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind haar haar echt enorm lelijk. En het heeft nergens iets mee te maken, maar toch kan ik er niet omheen.
Wronggggquote:
cool !! weer wat geleerd.quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef EricT het volgende:
[..]
Wrongggg![]()
Cultureel geografisch gezien horen de Molukken bij Oceanie, dat is dus Papua, Fiji, Samoa, Vanuatu, Cook Islands, Solomon Islands, Hawaii, etc. Dat de bezetter toevallig aziaat is, doet daar niets aan af![]()
Maar dat ff offtopic
Huh? heb je wel naar hetzelfde programma gekeken?quote:
nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...quote:
Ik vind dat haar ook maar niks. Het lijkt wel visdraad ofzo, met die glans en textuur. Slechte weaves zijn echt zo vreselijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...
Maar misschien Windforce 11 wel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...
Wel eens naar de jonge Joan Baez geluisterd?quote:Op zondag 9 december 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het gepieperdepiep met haar stem, niet fijn voor het oor.
Kokosolie om precies te zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef Skaai het volgende:
Ja dat wel, mooi koppie en toffe stem maar het lijkt alsof d'r haren in vaseline hebben gezeten.
quote:Op zondag 9 december 2007 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mensen die naar kokos stinken verdienen een klap.
Nee, laat ik dat eens doen, het zegt me niks.quote:Op zondag 9 december 2007 02:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wel eens naar de jonge Joan Baez geluisterd?
Inderdaad. Bovendien vind ik haar stem erg mooi, ik ben fan.quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef thaleia het volgende:
Dat haar ziet er van dichtbij wel onecht uit maar van een afstandje, op een podium, ziet ze er prachtig uit hoor
Dan moeten ze d'r maar niet meer close-uppen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef thaleia het volgende:
Dat haar ziet er van dichtbij wel onecht uit maar van een afstandje, op een podium, ziet ze er prachtig uit hoor
Erg overdreven idd, als Naomi en Aisha ernaast zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit naam van de muziek door.Welke muziek?
zeker de emotiesquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit naam van de muziek door.Welke muziek?
Alvin & the Chipmunks-esque inderdaad. Voor de 80's referenties.quote:Op zondag 23 december 2007 10:45 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het net alsof ze helium heeft ingeademt. Jakkes wat een naar stemgeluid.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk optreden, lekker energiek. Afgrijselijk nummer, maar ze maakte er nog wat van.
Gele tanden zijn sterk ehquote:Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef Cherryberry het volgende:
Ik vind asnat ook wel oke, Maar ik irriteer me wel verschrikkelijk aan haar GELE TANDEN. Bah
Vooral toen ze als die kiss zanger verkleed was, was dat echt duidelijk te zien. :S
Wie?quote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef Hockeylotje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat 't een vriendin is van de winnares van X-Factor, Sharon?
Dat heb ik dus ook, al vond ik haar gisteren qua zang echt een van de besten, als ze dat volhoudt mag ze van mij nog wel een paar weken mee...quote:Op zondag 30 december 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel echt helemaal geen connectie met haar als ze op het podium staat. komt koud op me over.
Ga jij eerst maar uit dit topiquequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:43 schreef ChilllayD het volgende:
Asnat eruit ajb :p
Iedereen mag hier posten hoor, ook als je Asnat saai en stom vind.quote:
Idd man. oplichters..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ja liedjes keuze verraden en kritiek op idols leveren, dan lig je eruit!
Ik vond haar stem ook niet altijd prettig. Hoewel ik liever Bas had zien vertrekken vanavond, vind ik haar exit niet zo erg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef Silvieja het volgende:
Als zij zingt, krijg ik kippevel.
En dat is niet positief.
Zelfs het gekras van een nagel over een schoolbord is prettiger om te luisteren.
Precies, dat was haar probleem. Ze valt ietwat in het niet bij Geweldige Zangeressen als Charlene, Mirjam en Pauline.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze is niet slecht, maar na een optreden ben ik haar al snel weer vergeten.
quote:
Asnat/Sandy hoorden wel bij de laatste 3, maar dan bepaald de regie imo welke van de 3 eruit gaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:16 schreef dwergplaneet het volgende:
Had Sandy ook al niet uit de school geklapt over de liedjeskeuze? Het zou niet de eerste keer zijn dat er zogenaamd met SMS gestemd wordt, maar de regie bepaalt wie eruit moet. Bij Big Brother was het ook al zo.
Total Touch is leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eruit. Zal haar totaal niet missen. Het nummer wat ze zong vond ik trouwens wel tof
. Volgende week Mirjam exit en dan wordt het pas leuk.
nee, eerst bas of misschien neil, vindt mirjam totaal niet interessant, maar ze lijkt me wel een aardig type.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eruit. Zal haar totaal niet missen. Het nummer wat ze zong vond ik trouwens wel tof
. Volgende week Mirjam exit en dan wordt het pas leuk.
Op zich is het geen excuus. Je wordt toch min of meer gedwongen om een nummer te zingen die je niet ligt. Probeer er dan maar eens alles van jezelf in te gooien als je een nummer moet zingen waar je niet achter staat.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:24 schreef PeRi het volgende:
Ik zal haar niet missen, al weet ik niet of ze verdiend er uit is deze week. Ze deed het best aardig. Alleen jammer van die excuzen achteraf, 'mocht niet kiezen boohoo'.
Volgens mij heb je wel een keuze, maar moet er een juiste mix tussen ballads en up-tempo's zijn ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:38 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe dat kiezen gaat. Er zijn dus tien nummers waaruit ze moeten kiezen, en als je de laatste bent, heb je blijkbaar gewoon pech?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet erg geconcentreerd kijk, maar wat ik hoorde was "Het was ook niet mijn eerste keuze.", nadat iemand zei dat hij het niet het beste nummer van Total Touch vond.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:57 schreef _Arual_ het volgende:
Nou, Asnat zei dat ze de laatste was die mocht kiezen, en dat dit liedje nu eenmaal was overgebleven. Blijkbaar waren er geen andere liedjes meer.
En daarna vroeg Gordon dus door waarom ze niet kon kiezen, waarop Asnat zei dat ze eigenlijk een ballad wilde doen, maar dat dit het enige nummer was dat over was omdat ze de laatste was die mocht kiezen. Gordon reageerde hierop zeer verontwaardigd en zei dat-ie het stom vond dat ze niet mocht kiezen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:23 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet erg geconcentreerd kijk, maar wat ik hoorde was "Het was ook niet mijn eerste keuze.", nadat iemand zei dat hij het niet het beste nummer van Total Touch vond.
Ja bij Bas en Neil zit er nog veel meer in.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Terecht eruit, haar stem irriteerde mij enorm in Liveshow 3. Verder zat er weinig meer in.
Hoe anders dan? Leg eens uit?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wat anders, dit gaat over Asnat.
Zijn reactie gaat over de zangkwaliteiten van Asnat in relatie tot die van twee anderen. Dat is ontopic. Dat zie jij toch ook wel?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wat anders, dit gaat over Asnat.
Nee is elke week zo dat ze uit een lijst moeten kiezen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:16 schreef CJ het volgende:
[..]
En daarna vroeg Gordon dus door waarom ze niet kon kiezen, waarop Asnat zei dat ze eigenlijk een ballad wilde doen, maar dat dit het enige nummer was dat over was omdat ze de laatste was die mocht kiezen. Gordon reageerde hierop zeer verontwaardigd en zei dat-ie het stom vond dat ze niet mocht kiezen.
Dus blijkbaar krijgen ze een lijst voorgeschoteld waaruit ze mogen kiezen en is het allemaal niet zo 'vrij' als we dachten. Het kan natuurlijk ook zijn dat het alleen voor dit thema gold, omdat Jerney natuurlijk als boegbeeld van Stichting Konamus het Nederlands product moet promoten en die stichting een selectie van nummers had gekozen.
Filmpje waarin dit te zien is staat op de idols-site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |