Lelijk? Je bent niet goed=Pquote:Op zondag 25 november 2007 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind haar haar echt enorm lelijk. En het heeft nergens iets mee te maken, maar toch kan ik er niet omheen.
Wronggggquote:
cool !! weer wat geleerd.quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef EricT het volgende:
[..]
Wrongggg![]()
Cultureel geografisch gezien horen de Molukken bij Oceanie, dat is dus Papua, Fiji, Samoa, Vanuatu, Cook Islands, Solomon Islands, Hawaii, etc. Dat de bezetter toevallig aziaat is, doet daar niets aan af![]()
Maar dat ff offtopic
Huh? heb je wel naar hetzelfde programma gekeken?quote:
nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...quote:
Ik vind dat haar ook maar niks. Het lijkt wel visdraad ofzo, met die glans en textuur. Slechte weaves zijn echt zo vreselijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...
Maar misschien Windforce 11 wel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...
Wel eens naar de jonge Joan Baez geluisterd?quote:Op zondag 9 december 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het gepieperdepiep met haar stem, niet fijn voor het oor.
Kokosolie om precies te zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef Skaai het volgende:
Ja dat wel, mooi koppie en toffe stem maar het lijkt alsof d'r haren in vaseline hebben gezeten.
quote:Op zondag 9 december 2007 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mensen die naar kokos stinken verdienen een klap.
Nee, laat ik dat eens doen, het zegt me niks.quote:Op zondag 9 december 2007 02:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wel eens naar de jonge Joan Baez geluisterd?
Inderdaad. Bovendien vind ik haar stem erg mooi, ik ben fan.quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef thaleia het volgende:
Dat haar ziet er van dichtbij wel onecht uit maar van een afstandje, op een podium, ziet ze er prachtig uit hoor
Dan moeten ze d'r maar niet meer close-uppen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef thaleia het volgende:
Dat haar ziet er van dichtbij wel onecht uit maar van een afstandje, op een podium, ziet ze er prachtig uit hoor
Erg overdreven idd, als Naomi en Aisha ernaast zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit naam van de muziek door.Welke muziek?
zeker de emotiesquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit naam van de muziek door.Welke muziek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |