Klopt, maar dan is het nog wel dramatischquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, instructies zijn er niet voor niets hè..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook creatief, maar dat zou nogal stigmatiserend werken voor m'n image
Ah, uit de omschrijving uit het nieuwsbericht dacht ik dat abseilen hetzelfde wasquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
abseilen:
[ afbeelding ]
tokkelen:
[ afbeelding ]
Wat lief dat je er aan denkt! Ik heb een fijne verjaardag gehad, maar heb het niet echt gevierd ofzo. Ik heb de afgelopen week (herfstvakantie) non-stop aan mijn afstuderen gezeten, dus vandaag was een welkome rustdag.quote:
Ah nouja, rust is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker tochquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat lief dat je er aan denkt! Ik heb een fijne verjaardag gehad, maar heb het niet echt gevierd ofzo. Ik heb de afgelopen week (herfstvakantie) non-stop aan mijn afstuderen gezeten, dus vandaag was een welkome rustdag.
Ik hoop donderdag mijn eindverslagen in te kunnen leveren, en weer wat vaker hier aanwezig te zijn.
Ondanks het feit dat iedereen had afgezegd ben ik naar voornoemde The Madd geweestquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
Leuk, wat ga je doen?
Ik ben lerares Engels en Nederlands. Binnenkort dus bevoegd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:34 schreef Nesle het volgende:
Ah nouja, rust is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker toch
Wat doe je ook alweer? Iets met onderwijs toch?
Of je neemt tram 1,2 of 5quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je via de nwz voorburgwal wilt moet je diegewoon helemaal uit,, op een gegeven momen thoudt het fietspad op maar ga dan gewoon over de stoep als je fietsend bent en dan kom je uit op het spui, helemaal op het einde gewoon. Je fietst als het ware tegen de lutherse kerk aan, rechts van je café de beiaard, links american bookcenter. Is wel een beetje om maar wellicht makkelijker
Alsnog gefeliciteerdquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben lerares Engels en Nederlands. Binnenkort dus bevoegd.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef Etcetera het volgende:
hey Nem TuneUp werkt uitstekend en ik kan hem nog erg lang gebruiken![]()
Niets bijzonders gedaan, wel wat leuks gekregen, onder andere hele toffe Wallace & Gromit boeksteunen, een mooie sjaal, een contactgrill en cadeaubonnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog wat bijzonders gedaan met je verjaardag, of wat leuks gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |