Rustige momenten. Het valt soms helemaal dood. Vooral de quiz.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:51 schreef iamredleader het volgende:
Stoffig? Hoe bedoel je dat, Nem?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rustige momenten. Het valt soms helemaal dood. Vooral de quiz.
quote:
Hoezo dat? Waar vlieg je mee dan? En hoe lang ging je ook alweer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat ik alleen handbagage mag meenemen naar Engeland.![]()
Mag wel maar alleen in 100ml verpakkingen. En die moet je dan van tevoren laten controleren. Maar dat moet te vinden zijn op de site van Schiphol.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
Ik moest blijkbaar apart m'n bagage aangeven en ik heb dat niet gedaan. Moet je apart extra voor betalen.
En ik ga niet zo lang. 5 dagen.Ik denk dat ik het wel red met alleen handbagage, alleen mag je dan geen vloeistoffen meenemen. Dat is wel een beetje vervelend.
Hoezo sucked dat? Die kun je gewoon meenemen als je ze maar in een zakje stopt. Die delen ze daar ook nog ergens uit geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Soempie het volgende:
En inderdaad, medicijnen ook.That sucks.
Ik ga even m'n nichtje bellen om te vragen of zij wel gewoon bagage heeft, zodat ik medicijnen afgepast in haar koffer kan stoppen. We reizen samen, dat is wel tof.![]()
Niet per definitie kwijt. Je kunt bij de gate kiezen: inchecken in het bagageruim of weggooien.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben van de week naar Polen geweest. Doe je toiletspullen (idd zoals Nem zei, minder dan 100 ml per verpakking) in zo'n plastic doorzichtige zip bag, anders be je het kwijt.
Die flikker je weg natuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, maar dan sta je vervolgens een half uur te wachten op een tube tandpasta
Ozo, ik dacht dat het helemaal niet mee mocht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo sucked dat? Die kun je gewoon meenemen als je ze maar in een zakje stopt. Die delen ze daar ook nog ergens uit geloof ik.
Samenvatting honkbal is net afgelopenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Vorig jaar September vloog ik met 2 vrienden naar Amerika en die regels waren redelijk nieuw. Dus ik had ze op het hart gedrukt dat ze GEEN vloeistoffen, gels of tandpasta in hun handbagage mochten doen. Bij de gate nog maar eens aan ze gevraagd of ze er zeker van waren dat ze dat niet in hun handbagage hadden gestopt.
2 minuten later loop ik langs de scanner. Haalt de beste man een aantal eau de toilettes/aftershaves uit mijn rugzak
Automatisme zuigt
Waar?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Samenvatting honkbal is net afgelopenGo red Sox
![]()
NOS zond het uit voor het schaatsen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar?
Ik kijk de hoogtepunten op ESPN maar dat is altijd vrij kort
De Red Sox gaan erg goedNog één wedstrijd en ze zijn er
Had je nog gelezen dat ik bij de kampioenswedstijd(regio) was?
ik heb nog geen wordquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een woord in Word verticaal kan krijgen?
Maar dan krijg je van die dikke, lelijke letters. Het lukt mij niet dit aan te passen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef Soempie het volgende:
Met WordArt. Dat A-tje onderin.
Damn you! (a la Stewie)quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NOS zond het uit voor het schaatsen.
Ik kijk altijd de live wedstrijden via NASN. Vannacht dus wedstrijd 4 die allesbeslissend kan zijn.
Wij waren op vakantie in NYC en Boston. We hadden al een Yankees game gezien in NYC en wilden in Boston ook nog een wedstrijd meepakken. We zouden een zaterdag terug vliegen en hadden berekend dat ze die dag kampioen konden worden en dus naar de play-offs konden.quote:En nee, ik heb niet gelezen over de kampioenswedstrijd....vertel....
Als ik de meest simpele doe met zwarte letters kan ik deze later aanpassen naar TNR 12. Als ik het woord nog een keer aanklik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar dan krijg je van die dikke, lelijke letters. Het lukt mij niet dit aan te passen...
Kun je niet gewoon 1 letter per regel doen? Of moet je meerdere dingen zo doen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar dan krijg je van die dikke, lelijke letters. Het lukt mij niet dit aan te passen...
Dan is de regelafstand weer te groot...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon 1 letter per regel doen? Of moet je meerdere dingen zo doen?
Damn you!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn you! (a la Stewie)
[..]
Wij waren op vakantie in NYC en Boston. We hadden al een Yankees game gezien in NYC en wilden in Boston ook nog een wedstrijd meepakken. We zouden een zaterdag terug vliegen en hadden berekend dat ze die dag kampioen konden worden en dus naar de play-offs konden.
......................................................
De hele straat uit z'n naad. Cameraploegn op straat, politie erom heen. Iedereen elkaar omhelzen en zingen. Dat was echt heel gaafVooral omdat we er niet op gerekend hadden
Dan verander je DIE toch?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan is de regelafstand weer te groot...
1x raden tegen wie de Sox toen speelden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Damn you!!!Nu ben ik hartstikke jaloers!!!!!! Klinkt schitterend! En zo'n sfeer kan volgens mij ook alleen maar in de US en bij de Blue Jays in Toronto. Da's de enige ploeg die ik ooit heb mogen zien spelen Tegen de Red Sox.
Met een tabel kan je de tekstrichting wel wijzigen, maar dat zet je het woord zeg maar op z'n kant, maar niet de letters onder elkaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
met een tabel kan het ook geloof iken dan rechtsklikken en dan ergens tekstrichting (als ik me niet vergis)
of dat was met een tekstvak zo
I need wordweet het niet uit m'n hoofd
quote:Plaats tekst verticaal
Wanneer u in Word een tabel maakt met getallen, dan zijn de kolommen in de eerste rij dikwijls te smal voor de beschrijvende kolomtitels. Uw tabel zal er fraaier uitzien wanneer u in dat geval gebruik maakt van een handige functie die Word u biedt: het verticaal plaatsen van tekst in een tabel. Vaak past de kolomtitel er dan wel in. Dit gaat als volgt:
Maak de werkbalk Tabellen en randen zichtbaar op het scherm via Beeld >> Werkbalken >> Tabellen en randen.
Selecteer de cel of cellen waarin de tekst verticaal geplaatst moet worden.
Klik op de knop Tekstrichting wijzigen op de werkbalk Tabellen en randen. Elke klik op deze knop plaatst de tekst in de geselecteerde cel of cellen in een andere richting.
Klik dus zo vaak op de knop Tekstrichting wijzigen totdat de tekst staat zoals u dat wilt.
ohwquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Met een tabel kan je de tekstrichting wel wijzigen, maar dat zet je het woord zeg maar op z'n kant, maar niet de letters onder elkaar.
Handig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet morgen iets af hebben over auteursrecht, maar heb de opdracht niet hier. Nu ben ik maar de hele auteurswet aan het uitprinten, maar dat zijn 30 A4-tjes. Ik weet niet welke stukken ik moet hebben, dus ik zie in de trein wel wat me nodig lijkt en wat niet
. Bij de printopties nog een optie aangevinkt die me handig leek, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Nu moet ik de papiertjes zo zelf weer op volgorde leggen
Vond ik ook al. Nu heb ik moeite om een nietje er door te krijgen, hopen dat dit voldoende houdtquote:
Echt even naar Polen en terug.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Werk. Maandagochten zeven uur vliegen, dinsdagavond 23.30 weer thuis
Geen idee. Het staat heel sneaky onder "Paginavolgorde", daar koos ik voor de optie "Van achteren naar voren". Mijn idee was dat de laatste pagina als eerste geprint zou worden, en dat is wel handig want dan ligt de stapel goed. Het was precies andersomquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:26 schreef Soempie het volgende:
Waar is die printoptie goed voor dan?
Ligt een beetje aan het programma/de pagina. Bij routes van Routenet.nl wordt ook eerst de laatste pagina afgedrukt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee. Het staat heel sneaky onder "Paginavolgorde", daar koos ik voor de optie "Van achteren naar voren". Mijn idee was dat de laatste pagina als eerste geprint zou worden, en dat is wel handig want dan ligt de stapel goed. Het was precies andersom
Dat valt dan weer tegen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wisselend. Soms een aantal keren kort na elkaar en soms maanden niet.
Het enige wat je ziet op zo'n trip is een taxirit naar de betreffende fabriek, een fabriek, een vergaderzaal, het hotel en del voldende dag nog een keer precies hetzelfde en dan weer terug naar huis.
Dit waren de algemene printer-settings, dus of ik vanuit Opera of Word iets print, die optie is aanwezigquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het programma/de pagina. Bij routes van Routenet.nl wordt ook eerst de laatste pagina afgedrukt.
* teddybeer toegooitquote:
Teddyberen knuffelen niet terug.quote:
ik weet niet of ik daar blij van wordt hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:01 schreef Soempie het volgende:
Je bent bijna jarig.![]()
Ik moet ook nog een cadeaulijstje maken voor Sinterklaas.![]()
AU!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
* iamredleader gooit nu Etcetera naar Soempie *
zo, knuffelen!
Hoezo niet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet of ik daar blij van wordt hoor
al dat gedoequote:
Ja..quote:
kom je nu meequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader gooit ook een handvol kussens richting de "technisch-doende dames" *
Ik doe altijd het eerste rondje wel en dan verder: 'je weet waar het staat'quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
al dat gedoemoet ik voor hapjes zorgen. en voor taart. en er komt toch bijna niemand
![]()
en ik moet dan helpen met koffieen hapjes
enzo, ik vind dat als ik jarig ben ik geen ruk hoef te doen. maar dat werkt niet zo bij ons geloof ik
![]()
daar doen m'n ouders moeilijk overquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe altijd het eerste rondje wel en dan verder: 'je weet waar het staat'![]()
Maarja, dat is alleen bij vrienden. En bij m'n familie kom ik daar trouwens ook nog wel mee weg.![]()
Ja, dat snap ik. En ik zeg dus dat het dan het omgekeerde resultaat geeft OMDAT sommige programmas dat zelf al doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit waren de algemene printer-settings, dus of ik vanuit Opera of Word iets print, die optie is aanwezig
Heb je de film Rent a Friend ooit gezien? Dat was een mooi concept voor zulke dingenquote:
Wat denk je dat m'n vrouw daarvan denkt? iamredleader tussen de kussens en twee knuffelende vrouwen?quote:
je gooide mij naar soemp, niet jezelf tochquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat denk je dat m'n vrouw daarvan denkt? iamredleader tussen de kussens en twee knuffelende vrouwen?
![]()
* iamredleader gooit Nembrionic in de strijd *
![]()
Pas je wel op je rug kerel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat denk je dat m'n vrouw daarvan denkt? iamredleader tussen de kussens en twee knuffelende vrouwen?
![]()
* iamredleader gooit Nembrionic in de strijd *
![]()
Ligt helemaal aan de sfeer natuurlijk. Als er verre familie op m'n verjaardag komt dan serveer ik wel zelf alles.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar doen m'n ouders moeilijk over
sowieso, moet je verplicht gezellig doendaar hou ik niet van
terwijl het wel altijd gezellig wordt hoor
Niet gezien en volgens mij spreekt dat concept me ook niet aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de film Rent a Friend ooit gezien? Dat was een mooi concept voor zulke dingen
Ah, misverstandje,quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je gooide mij naar soemp, niet jezelf toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |