quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom net uit de Vera, leuk podium hier, rollenEen vriend van mij moest daar voor het eerst draaien en het was heel leuk
![]()
Ik had nog niet gezien dat Ash komt spelen, maar ze spelen wel in Frog, de kroeg die MaJo me in Londen aanraadde
Rustige momenten. Het valt soms helemaal dood. Vooral de quiz.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:51 schreef iamredleader het volgende:
Stoffig? Hoe bedoel je dat, Nem?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rustige momenten. Het valt soms helemaal dood. Vooral de quiz.
quote:
Hoezo dat? Waar vlieg je mee dan? En hoe lang ging je ook alweer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat ik alleen handbagage mag meenemen naar Engeland.![]()
Mag wel maar alleen in 100ml verpakkingen. En die moet je dan van tevoren laten controleren. Maar dat moet te vinden zijn op de site van Schiphol.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
Ik moest blijkbaar apart m'n bagage aangeven en ik heb dat niet gedaan. Moet je apart extra voor betalen.
En ik ga niet zo lang. 5 dagen.Ik denk dat ik het wel red met alleen handbagage, alleen mag je dan geen vloeistoffen meenemen. Dat is wel een beetje vervelend.
Hoezo sucked dat? Die kun je gewoon meenemen als je ze maar in een zakje stopt. Die delen ze daar ook nog ergens uit geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Soempie het volgende:
En inderdaad, medicijnen ook.That sucks.
Ik ga even m'n nichtje bellen om te vragen of zij wel gewoon bagage heeft, zodat ik medicijnen afgepast in haar koffer kan stoppen. We reizen samen, dat is wel tof.![]()
Niet per definitie kwijt. Je kunt bij de gate kiezen: inchecken in het bagageruim of weggooien.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben van de week naar Polen geweest. Doe je toiletspullen (idd zoals Nem zei, minder dan 100 ml per verpakking) in zo'n plastic doorzichtige zip bag, anders be je het kwijt.
Die flikker je weg natuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, maar dan sta je vervolgens een half uur te wachten op een tube tandpasta
Ozo, ik dacht dat het helemaal niet mee mocht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo sucked dat? Die kun je gewoon meenemen als je ze maar in een zakje stopt. Die delen ze daar ook nog ergens uit geloof ik.
Samenvatting honkbal is net afgelopenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Vorig jaar September vloog ik met 2 vrienden naar Amerika en die regels waren redelijk nieuw. Dus ik had ze op het hart gedrukt dat ze GEEN vloeistoffen, gels of tandpasta in hun handbagage mochten doen. Bij de gate nog maar eens aan ze gevraagd of ze er zeker van waren dat ze dat niet in hun handbagage hadden gestopt.
2 minuten later loop ik langs de scanner. Haalt de beste man een aantal eau de toilettes/aftershaves uit mijn rugzak
Automatisme zuigt
Waar?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Samenvatting honkbal is net afgelopenGo red Sox
![]()
NOS zond het uit voor het schaatsen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar?
Ik kijk de hoogtepunten op ESPN maar dat is altijd vrij kort
De Red Sox gaan erg goedNog één wedstrijd en ze zijn er
Had je nog gelezen dat ik bij de kampioenswedstijd(regio) was?
ik heb nog geen wordquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een woord in Word verticaal kan krijgen?
Maar dan krijg je van die dikke, lelijke letters. Het lukt mij niet dit aan te passen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef Soempie het volgende:
Met WordArt. Dat A-tje onderin.
Damn you! (a la Stewie)quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NOS zond het uit voor het schaatsen.
Ik kijk altijd de live wedstrijden via NASN. Vannacht dus wedstrijd 4 die allesbeslissend kan zijn.
Wij waren op vakantie in NYC en Boston. We hadden al een Yankees game gezien in NYC en wilden in Boston ook nog een wedstrijd meepakken. We zouden een zaterdag terug vliegen en hadden berekend dat ze die dag kampioen konden worden en dus naar de play-offs konden.quote:En nee, ik heb niet gelezen over de kampioenswedstrijd....vertel....
Als ik de meest simpele doe met zwarte letters kan ik deze later aanpassen naar TNR 12. Als ik het woord nog een keer aanklik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar dan krijg je van die dikke, lelijke letters. Het lukt mij niet dit aan te passen...
Kun je niet gewoon 1 letter per regel doen? Of moet je meerdere dingen zo doen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar dan krijg je van die dikke, lelijke letters. Het lukt mij niet dit aan te passen...
Dan is de regelafstand weer te groot...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon 1 letter per regel doen? Of moet je meerdere dingen zo doen?
Damn you!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn you! (a la Stewie)
[..]
Wij waren op vakantie in NYC en Boston. We hadden al een Yankees game gezien in NYC en wilden in Boston ook nog een wedstrijd meepakken. We zouden een zaterdag terug vliegen en hadden berekend dat ze die dag kampioen konden worden en dus naar de play-offs konden.
......................................................
De hele straat uit z'n naad. Cameraploegn op straat, politie erom heen. Iedereen elkaar omhelzen en zingen. Dat was echt heel gaafVooral omdat we er niet op gerekend hadden
Dan verander je DIE toch?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan is de regelafstand weer te groot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |