misschien krijgt ie ook nieuwe tieten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
bedankt voor de antwoorden.
Ik hoop dat we er nog achter komen waarom Huub zo vrolijk is. De kwestie waarom hij boos was, is tamelijk fundamenteel. Dat maak je, denk ik, niet goed met een cadeautje of zo.
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
misschien krijgt ie ook nieuwe tieten?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.![]()
De reden waarom Huub boos was is niet zo moelijk te beantwoorden. De hele groep heeft moeite gedaan om Dennix weg te stemmen en op het laatste moment gooit iemand van het hokje roet in het eten door N de vrije hand te geven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat we er nog achter komen waarom Huub zo vrolijk is. De kwestie waarom hij boos was, is tamelijk fundamenteel. Dat maak je, denk ik, niet goed met een cadeautje of zo.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
brrrrrrr eng he homo s en bisexuelen![]()
Natuurlijk veranderd hij niet.... hij zou toch na donderdag meer van zich laten zien? Bij de eettafel was gewoon de echte 0. Ik snap dan ook niet dat niet alle ballen op hem en Natia gaan. Persoonlijk vind ik het tempo veel te laag. Waarom zouden hun tweetjes mogen genieten in de kooi? Laren ze eerst maar presteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me steeds af wat en hoe Dennis zou moeten veranderen. Volgens mij is het echt heel moeilijk iemands karakter te veranderen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee zo ver wil ik niet gaan. De pot verwijt de ketel als hij zwart ziet
![]()
misschien is het pannekoekje wel ontslagenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
Zou dat hokje nou ook roet in het eten gegooid hebben toen Lieke tot 2x toe Huub erin gehouden heeft ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
De reden waarom Huub boos was is niet zo moelijk te beantwoorden. De hele groep heeft moeite gedaan om Dennix weg te stemmen en op het laatste moment gooit iemand van het hokje roet in het eten door N de vrije hand te geven.
Zoals Huub zei: 3 generaals zijn het er mee eens en de 4e generaal beslist anders.
nog eens? was er dan al een eerdere keer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.![]()
Ik vind ze helemaal niet eng, het is meestal prettig gezelschap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
brrrrrrr eng he homo s en bisexuelen![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nog eens? was er dan al een eerdere keer?
Ik snap je vraag niet, kun je deze wat toelichten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zou dat hokje nou ook roet in het eten gegooid hebben toen Lieke tot 2x toe Huub erin gehouden heeft ?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nog eens? was er dan al een eerdere keer?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet, kun je deze wat toelichten?
Duidelijk antwoord op een niet zo'n moeilijke vraag,m.a.w. laat maar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:11 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me af of dat hokje dit zoals jij dat noemt, dit bij iedereen doet.
Misschien moeten we even wachten op de darkside van coldstar.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even wachten op de darkside van coldstar.![]()
Helaas heb ik geen dagboek bij gehouden van datums en tijd over voor vallen van DGK. Maar het is wel degelijk voorgevallen.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen dagboek bij gehouden van datums en tijd over voor vallen van DGK. Maar het is wel degelijk voorgevallen.
nah, eric heeft hem gemasseerd, maar huub heeft hem niet gepijpt. niet in de kooi iigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen dagboek bij gehouden van datums en tijd over voor vallen van DGK. Maar het is wel degelijk voorgevallen.
Jammer dat je zo onvolwassen reageerd. Er zijn ook nog mensen die een andere mening hebben als die van jou. Misschien kan je dat wat meer respecteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even wachten op de darkside van coldstar.![]()
Die heeft het slim bekeken. Vult via DGK misschien flink zijn zakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
lulletje luc heeft het ook maar druk met al die optredens.
Gnagna
Ik respecteer iedereen in de COS en op FOK, maar jij beweert dingen die je niet kunt onderbouwen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jammer dat je zo onvolwassen reageerd. Er zijn ook nog mensen die een andere mening hebben als die van jou. Misschien kan je dat wat meer respecteren.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
VV. Wie heeft er teveel gegeten vandaag, zoek dan nu snel je teiltje of toiletpot.
20:52 - Nadia's ego
“Ik vind dat je best mag zeggen als je jezelf mooi vindt, als dat zo is!” , roept Amanda na een discussie over het uiterlijk van de verschillende kandidaten die op tv verschijnen. Nadia is het helemaal met haar eens. “Als ik in de spiegel kijk.. dan is het gewoon een feit daar kun je niet omheen!” , zegt ze lachend. Na een sarcastische reactie van Luc voegt ze daar snel “Grapje! Grapje! , aan toe. Wat een zelfvertrouwen, Nadia. Twee mannen die je aanbidden doen je ego duidelijk goed!
Misschien heeft ze net gekotst na een paar happen Grieks eten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef Verida het volgende:
waar is nadia?
Ik zal er rekening mee houden Ruudemans.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil je dit soort posts NOOIT meer plaatsen
![]()
Ik heb maar twee toiletpotten en geen teiltjes meer![]()
![]()
Had ik nog niet eens zo bij stilgestaan, maar 2 keer een optreden in een discotheek in 3 of weken is niet bepaald een bloeiende carriere.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
lulletje luc heeft het ook maar druk met al die optredens.
Gnagna
Hij timmert nog aan de weg, hou het daar maar op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens zo bij stilgestaan, maar 2 keer een optreden in een discotheek in 3 of weken is niet bepaald een bloeiende carriere.![]()
inderdaad, nu is me ineens duidelijk waarom hij er gewoon de hoer konmt spelen in opdracht van achter. alles om die carriere enige leven in te blazenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens zo bij stilgestaan, maar 2 keer een optreden in een discotheek in 3 of weken is niet bepaald een bloeiende carriere.![]()
Tussen zijn billen. Maar die hoef ik echt niet te zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
OMG, een kussengevecht en D ligt op zijn bed een boek te lezen.
Waar blijft nu zijn darkside?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tussen zijn billen. Maar die hoef ik echt niet te zien.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
OMG, een kussengevecht en D ligt op zijn bed een boek te lezen.
Waar blijft nu zijn darkside?![]()
Die ligt ie op te vreten![]()
Ze hadden die met dat sjaaltje er uit moeten flikkeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef lorence1 het volgende:
nou pleur er een nieuwe gastspeler in en flikker die luc eruit!
Ophangen kan altijd nog. Laag plafond in de slaapamer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hadden die met dat sjaaltje er uit moeten flikkeren.![]()
ook idd, maar er zijn er wel meer die mogen vertrekken, maar een gastspeler zou wat meer actie erin mogen gooien, iets wat luc totaal niet doet; die huppelt alleen wat met brian mee en aangezien brian niets doet.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hadden die met dat sjaaltje er uit moeten flikkeren.![]()
Bel maar een taxi. Volgens mij maken ze er een gratis rit van als ze weten wie waar naar toe moet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:49 schreef farscapevr6 het volgende:
nou hup, wie geeft amanda ff een lift naar t cs?
Heb je er geld voor over? Ik welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zou echt wel en leuke stunt zijn als er een taxi voor de deur komt en de bewoners vragen: "Voor wie kom je?" Taxichauffeur: "Voor Amanda, ritje naar achter het CS"![]()
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je er geld voor over? Ik wel![]()
Laat die andere maar eens wat gaan doen.Die gaan weer lekker bij het kampvuur liggen.Luc mag van mij ook vertrekken,hij voegt echt niks toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
Lijkt me een uitgesproken mooie avond om 0% eens te gaan bashen.
Hij ligt zo zielig beneden op z'n bedje te lezen. Hij verveelt zich vast![]()
Ook goed, maar als ik mijn geld ergens voor in wil zetten dan ga ik voor D in dit geval. Homo afwerk/parkeerplaats lijkt me ook wel een optie.quote:
Ik ben in mijn tuin begin van dit jaar een homoafwerkplaats begonnen (parkeren kun je er niet !)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Homo afwerk/parkeerplaats lijkt me ook wel een optie.![]()
1en 2 ben ik met je eens, Huub, Lieke en Jaap hebben over diverse dingen gesproken, o.a over exen die eventueel dat hok binnen gaan komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
een gezellige zaterdagavond stel ik me anders voor
- de gangsta club gaat weer picknicken
- dennis "kan er niet meer mee, en sluit zich er voor af"
- HJL hebben weer een sjacho gesprek over alcohol
Nee alsjeblieft niet zeg.. voor niemand niet!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef Desii het volgende:
Huub denkt dat Hedda er wel een in kan komen of Tamara voor Brian.
Ik hoop dat er geen ex-en inkomen...
ik vind niet dat het "oude" levens van de spelers in dit spelen betrokken moeten en willen worden..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:08 schreef riri het volgende:
tamara erin zou het mooiste zijn
Juist,hij viel haar nu heel openlijk af want Amanda stond ook in de keuken.Lieke en Huub hebben ook afgesproken om minder discussies te hebben.Lieke gaat nu weg omdat ze er een aan voelt komen is dat ook weer niet goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef neehe het volgende:
Als Lieke het over Huub heeft met Jaap moet ze hier haar kop houden, nou zit Huub over Lieke te kletsen tegen Jaap.
HUUB KOP DICHT !! ( hij wil drinken )
Helemaal mee eens. Gastspelers ok maar geen exen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind niet dat het "oude" levens van de spelers in dit spelen betrokken moeten en willen worden..
dat is slechts mijn mening
Waar gaat dit over? Weer een tent op het laatste bed vanacht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:13 schreef Clank het volgende:
Dennis: Wil je het graag?
Nadia: Ja
Dennis: Dat andere ook??
Nadia: Ik wil beide heel graag. Schat ik ben buiten hoor.
Dennis: Is goed.
Dennis en Nadia hebben net via het aanwijzen van woorden in een boek elkaar iets verteld wat Dennis iig geruststeld.
Huub spreekt uit wat veel mensen bij Lieke voelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef neehe het volgende:
Huub ze'n opleving duurde maar kort, hij zit alweer in de zeurmodus.
Hij wil zo weer over de drank beginnen, hij mist de drank gewoon.
En maar roddelen over Lieke, moet hij nu ze'n kop niet houden ?
maar als lieke over huub zou roddelen is t en achterbaks kreng ws?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub spreekt uit wat veel mensen bij Lieke voelen.
Als Lieke hetzelfde doet, staat het hier vol met negative berichten over Lieke.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub spreekt uit wat veel mensen bij Lieke voelen.
Nou ik zie wel duidelijk verschillen. Dat gesprek tussen Lieke en Jaap ging alleen maar over Lieke: ik ik ik en nog eens ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:24 schreef neehe het volgende:
[..]
Als Lieke hetzelfde doet, staat het hier vol met negative berichten over Lieke.
Nu Huub het doet is het opeens heel wat anders, ja ja, ons Huub heeft altijd gelijk.
Hier is het van : Volg de leider, niet denken maar doen.
Net Lemmingen.
Komt denk omdat iedereen ook Eric en Sylvia iets tegen Lieke hebben.Jaap spreekt gewoon de waarheid.Lieke lult ook over Huub tegen andere en dat is denk het verschil.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als lieke over huub zou roddelen is t en achterbaks kreng ws?
Denk het niet maar Jaap zegt rake dingen, hoe krom dit ook klinkt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Quality talk, maar ik bespeur wel een beetje onzekerheid bij Huub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ze liegt om haar punt kracht bij te zetten. Ik hoor Huub nu niet liegen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt denk omdat iedereen ook Eric en Sylvia iets tegen Lieke hebben.Jaap spreekt gewoon de waarheid.Lieke lult ook over Huub tegen andere en dat is denk het verschil.
Als ik heel eerlijk ben heb ik nooit echt geloofd in oprechte liefde tussen Huub en Lieke. Kom maar op met je vragen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub heeft oprechte gevoelens voor Lieke. Maar als haar verbijf in dat hok ten koste van Huubje gaat dan vermorzelt hij haar.
Wil Jaap hier nou mee zeggen dat het niet mogelijk is om ineens op een ander type als gewoonlijk te vallen, kom nou, hoe vaak gebeurt het irl niet dat iemand met totaal iemand anders dan normaal thuis komt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:29 schreef Maria44 het volgende:
Huub: ik heb oprechte gevoelens voor haar en dat bouwde ik uit ondanks dat ik wist dat ze in de selectieprocedure zat. Toen zij wist dat ze in de selectieprocedure zat ging de relatie wel harder.
Jaap, ik quote Lieke: ik zou idd nooit op een type als Huub vallen.
Maar ze zit binnen als huishoudster en valt wel op je.
Huub: dat was bedoeld op het beeld wat ze van me had in de uitzendingen.
Hij heeft deze vraag vorige week al aan haar gesteld. Hij vroeg: vond je mij aantrekkelijk omdat ik de populairste bewoner was? Had dat er iets mee te maken dat je iets met mij begon?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Als Huub deze twijfels heeft en zo heeft hij ze nog niet eerder gesproken zou het ronduit laf zijn als hij dit gesprek laat bij wat het is en weer gewoon verder gaat...
dat kan in mijn ogen niet.
Voor mij is zoiets een naaistreek als je zo'n gesprek met dat soort twijfels niet tegen haar uitspreekt....dan is Huub voor mij diep gevallen....tot nu toe had ik dat nog niet met hem maar ik zal dat wel hebben als hij dit onbesproken met haar laat.
Hij hoort deze vragen aan haar te stellen.....
vind ik ook....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Als Huub deze twijfels heeft en zo heeft hij ze nog niet eerder gesproken zou het ronduit laf zijn als hij dit gesprek laat bij wat het is en weer gewoon verder gaat...
Voor mij is zoiets een naaistreek als je zo'n gesprek met dat soort twijfels niet tegen haar uitspreekt....dan is Huub voor mij diep gevallen....tot nu toe had ik dat nog niet met hem maar ik zal dat wel hebben als hij dit onbesproken met haar laat.
Arm Huubje, verblind door de liefde....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
Ik vind het ook dom van Huub, net zoals ik het dom van Lieke
dat moge duidelijk zijn.
toch hoor ik Huub niet echt slechte dingen over Lieke zeggen, terwijl dat andersom wel zo was
En die rake dingen maken wel wat twijfel bij Huub los. Heel goed en leuk gesprek overigens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk het niet maar Jaap zegt rake dingen, hoe krom dit ook klinkt.
Goeie vlucht gehad?
Huub die Luc in elkaar wilde slaan omdat ze met hem aan het stoeien was. Dat was een leugen. Dat hij nooit echt vraagt hoe het met haar gaat. Ook een leugen. Dat gesprek met Jaap was toen ronduit schandalig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:30 schreef Maria44 het volgende:
[..]
en ze liegt om haar punt kracht bij te zetten. Ik hoor Huub nu niet liegen.
Dat doet Jaap zelf. Huub lult open met Jaap, Lieke ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:29 schreef arneaux het volgende:
Huub en Lieke maken Jaap zo wel een hele sterke speler zo trouwens.
Dat klopt. En dáárom maken ze 'm ook zo sterk. Onbewust.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet Jaap zelf. Huub lult open met Jaap, Lieke ook.
Of is het nieuwe script.Lieke eruit.Zou toch te gek zijn als Lieke eerder gaat dan 1% en 0%.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:33 schreef misslady83 het volgende:
Jaap wil lieke eruit werken
Hij heeft het vaker met lieke over dit soort onderwerpen gehad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Dat zei je niet toen Lieke met Jaap sprak. Toen zei je geloof ik dat het normaal is als ze haar hart lucht en vrienden onder elkaar doen dat ofzo. Waarom mag Huub zijn hart niet even luchten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Dat zou idd schandalig zijn maar dat zie ik niet 1,2,3 gebeuren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of is het nieuwe script.Lieke eruit.Zou toch te gek zijn als Lieke eerder gaat dan 1% en 0%.
Nee, ik vind het ook niet zo raar om eens met iemand over om met iemand over je relatie te praten, maar als je dan met twijfels rond loopt moet je die ook uiten naar je vriend(in).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij heeft het vaker met lieke over dit soort onderwerpen gehad.
Ik vind het wel een goed gesprek, van Jaap en Huub.
Het is toch niet zo gek om eens met een vriend of vriendin over dit soort zaken te spreken?
Niet eens indirect.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:38 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt nu indirect dat hij vreemdgaat na de kooi?
Klopt. Bovendien, als Lieke en Huub uit elkaar gaan heeft hij beide backup.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Jaap wil gewoon stoken in de relatie van Huub en Lieke. Hij wil zijn positie veilig stellen zodat ze hem als stelletje niet dumpen.
Hij heeft hierover van de week al een gesprek met haar gehad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook niet zo raar om eens met iemand over om met iemand over je relatie te praten, maar als je dan met twijfels rond loopt moet je die ook uiten naar je vriend(in).
Wie gaan nix nou geloven als hij met dat verhaal komt. Alleen hij heeft t gehoord, en ze zullen allemaal denken dat hij t verteld om Huub een hak te zetten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef schatje het volgende:
Ze mogen wel af en toe kijken of 0% niet af staat luisteren.
Lieke stond toen iedereen tegen Huub en haar was haar 'mannetje'. Ze werd aangepakt soms door de hele groep en kon dat dan prima aan. Huub hoefde er niet achteraan te hobbelen om haar te beschermen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef ToughLove het volgende:
Lieke heeft zich vaak genoeg bewezen, 5 tegen 2 iemand?
Dat laatste heb ik hem niet horen zeggen Eigenlijk hoor ik hem niets negatiefs over Lieke zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Ik had nooit gedacht dat Huub zo in elkaar zou zitten zoals ik nu hoor.......
Voor mij was het over en uit als ik hoorde dat hij zulke twijfels over mij uitsprak tegen een ander.....ik vind zoiets een mes in iemands rug steken...ze kan zich totaal niet verdedigen
Hij zegt zelfs ik ga een scheve schaats rijden buiten.....hoezo houdt hij deze relatie dan aan in de Kooi?
Wil je het echt weten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:42 schreef Kinga het volgende:
Waar is onze ouwe rukker, Dennix, eigenlijk?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:42 schreef Kinga het volgende:
Waar is onze ouwe rukker, Dennix, eigenlijk?
Nou juich maar.Brian word gewoon in een zetel naar de finale gebracht.Nooit heeft hij het moeilijk en Amanda ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
We zullen zien hoe Lieke Jaap gaat bespelen de komende weken.... Jaap gaat beslissen of Huub of Lieke mag blijven. Zoals voorspelt...
Nou dan moeten ze eerst maar eens beginnen met Amanda en Brian.Maar nee hoor dat kan niet,want Brian loopt dan gevaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Denken jullie nu werkelijk dat dit alleen het geval is bij Huub en Lieke. Volgens mij hebben al die stelletjes alleen een relatie zodat ze back-up hebben. Denk niet dat 1 van de stellen na de kooi nog iets met elkaar zouden hebben. Brian denkt ook dingen over Amanda alleen brengt die niet naar buiten omdat hij dan back-up kwijt is. Van Nadia en Dennis weten we het inmiddels. Lijkt er meer op dat de FEBO wil dat alle stelletjes uit elkaar gaan zodat het weer een spel wordt waarbij iedereen zichzelf moet worden.
Amanda denkt toch echt dat ze voor de rest van haar leven met Brian blijft, maar ja zij leeft dan ook in haar eigen droomwereld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Denken jullie nu werkelijk dat dit alleen het geval is bij Huub en Lieke. Volgens mij hebben al die stelletjes alleen een relatie zodat ze back-up hebben. Denk niet dat 1 van de stellen na de kooi nog iets met elkaar zouden hebben. Brian denkt ook dingen over Amanda alleen brengt die niet naar buiten omdat hij dan back-up kwijt is. Van Nadia en Dennis weten we het inmiddels. Lijkt er meer op dat de FEBO wil dat alle stelletjes uit elkaar gaan zodat het weer een spel wordt waarbij iedereen zichzelf moet worden.
Je relatie met een vriend of vriendin bespreken is niet erg,heel normaal.Alleen gaat dit naar mijn idee heel wat verder dan wat Lieke met Jaap besproken heeft.Jaap is goed fout hier, hij zegt nu dingen tegen Huub die hij eerlijk tegen Lieke had moeten zeggen.Hij heeft goede gesprekken met Lieke gehad maar nog nooit heeft hij tegen haar de dingen gezegd die hij nu tegen Huub over haar zegt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Ik had nooit gedacht dat Huub zo in elkaar zou zitten zoals ik nu hoor.......
Voor mij was het over en uit als ik hoorde dat hij zulke twijfels over mij uitsprak tegen een ander.....ik vind zoiets een mes in iemands rug steken...ze kan zich totaal niet verdedigen
Hij zegt zelfs ik ga een scheve schaats rijden buiten.....hoezo houdt hij deze relatie dan aan in de Kooi?
Die plaat voor d'r kop is haar grootste wapen. Daar kun je het niet van winnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda denkt toch echt dat ze voor de rest van haar leven met Brian blijft, maar ja zij leeft dan ook in haar eigen droomwereld.
Huub vertelde dat Lieke zei dat ze het buiten de Kooi al lang had uitgemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
Precies Huub zoals je al eerder zei: Buiten de Kooi had ik het al lang uitgemaakt. Dus hoezo durf je dan te beweren dat je toekomst ziet buiten de kooi
En wij nog gestoorder dat we er vrijwillig naar kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Houden van... houden van... In dat hok, na zo'n lange tijd op elkaars lip te hebben gezeten, is niets meer normaal, zelfs houden van niet. Na zo'n lange tijd afzondering van de buitenwereld zijn ze allemaal gestoord.![]()
Omgekeerd ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub vertelde dat Lieke zei dat ze het buiten de Kooi al lang had uitgemaakt.
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij nog gestoorder dat we er vrijwillig naar kijken.
Maar je hebt gelijk, hun wereldje is zo klein, dat de stelletjes er allemaal van overtuigd zijn dat ze wel van elkaar houden. Ze hebben alle realiteitszin verloren.
Hij mag niet drinken van de Febo en dat vindt ie niet tof. Die onvrede projecteert ie af en toe op Lieke.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:51 schreef arneaux het volgende:
Is Huub zon alcholist dan? ik zie 'm nu ook niet drinken?
Spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Houden van... houden van... In dat hok, na zo'n lange tijd op elkaars lip te hebben gezeten, is niets meer normaal, zelfs houden van niet. Na zo'n lange tijd afzondering van de buitenwereld zijn ze allemaal gestoord.![]()
Zuipen kan hij als de beste maar eigenlijk staat hij al ongeveer een half jaar zo goed als droogquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:51 schreef arneaux het volgende:
Is Huub zon alcholist dan? ik zie 'm nu ook niet drinken?
Achso. Das nie tof dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag niet drinken van de Febo en dat vindt ie niet tof. Die onvrede projecteert ie af en toe op Lieke.
Ik juich omdat het precies gaat zoals ik dacht toen Jaap bij Huub en Lieke terrecht kwam. 3 in dit spel is gewoon teveel nu er geen derde BU meer nodig is. Zou me niets verbazen dat er iets van een deal van de febo komt.... eerst Lieke dan 0. Het spel wordt misschien wel dat Brian en z'n bitches Jaap gaat proberen om te lullen Huub weg te stemmen. Aan Jaap de keus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou juich maar.Brian word gewoon in een zetel naar de finale gebracht.Nooit heeft hij het moeilijk en Amanda ook niet.
Onzin, het zit hem wel dwars, zeker als er feestjes zijn , maar voor de rest heeft hij er echt geen probleem mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag niet drinken van de Febo en dat vindt ie niet tof. Die onvrede projecteert ie af en toe op Lieke.
Hier mag je inderdaad geen andere mening hebben. Laat Huub geen scheet dwars zitten of Lieke is de boosdoener, of Jaap, of Brain, of Dennis enz. enz.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:24 schreef neehe het volgende:
[..]
Als Lieke hetzelfde doet, staat het hier vol met negative berichten over Lieke.
Nu Huub het doet is het opeens heel wat anders, ja ja, ons Huub heeft altijd gelijk.
Hier is het van : Volg de leider, niet denken maar doen.
Net Lemmingen.
Nadia heeft er ook twee en Amanda ook.Word het gewoon spuugzat dat die debiel van een Brian altijd maar vakantie kan vieren en lekker spelletjes doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik juich omdat het precies gaat zoals ik dacht toen Jaap bij Huub en Lieke terrecht kwam. 3 in dit spel is gewoon teveel nu er geen derde BU meer nodig is. Zou me niets verbazen dat er iets van een deal van de febo komt.... eerst Lieke dan 0. Het spel wordt misschien wel dat Brian en z'n bitches Jaap gaat proberen om te lullen Huub weg te stemmen. Aan Jaap de keus.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop.
Houden van doe je van FOKkers die meeleven met DGK.![]()
Je maakt nu de aanname dat hij haar ziet als teamgenoot. Hij ziet haar op de eerste plaats als vriendin, die samen met hem een team vormt. En wat ik uit het gesprek filter is dat hij haar niet wantrouwt, hij heeft het over alle lieve dingen die ze voor hem doet, etc.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef riri het volgende:
Hoe kan dit dat Huub dit doet?.....zulk wantrouwen tegen een teamgenoot mag je toch niet zo voor je houden?
Heeft hij ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef riri het volgende:
Hoe kan dit dat Huub dit doet?.....zulk wantrouwen tegen een teamgenoot mag je toch niet zo voor je houden?
Ik ben me van geen kwaad bewust.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef ToughLove het volgende:
Hoorde je die lach van Jaap! Ik dacht even dat Natasia weer terug was![]()
Huub rapporteert het in ieder geval meteen dat het gesprek heeft plaatsgevonden en gaat er nog met Lieke over hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef riri het volgende:
Ik zal zoals het er nu uitziet.... en Huub dit gesprek laat bij wat het is..... en er niet met Lieke over praat....nooit meer voor Huub smssen
Nogal satanisch ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef ToughLove het volgende:
Hoorde je die lach van Jaap!
Huub zegt nu tegen Lieke dat hij een zwaar gesprek met jaap heeft gehad over hun...... hij wil het nog even laten zakken en daarna besprekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef riri het volgende:
Ik zal zoals het er nu uitziet.... en Huub dit gesprek laat bij wat het is..... en er niet met Lieke over praat....nooit meer voor Huub smssen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
Jaap lacht hem uit........ stookjaap dus wederom
Dat is Huub ten voeten uit.........hij begrijpt het spel en weet wat er omgaat in de hoofden van de streamers, ik vind dat toch wel knap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef Maria44 het volgende:
Huub: ik twijfel niet aan Lieke maar dat betekent niet dat ik andere scenario's niet in ogenschouw neem. Ik zie het niet als een bash van jou op haar, het komt vrij oprecht op mij over wat jij zegt.
Hij weet dat er nu topics op internet zijn die zeggen dat Jaap Huub probeert erin te lullen. Hij houdt rekening met wat Sylvia zei en wat Jaap zegt.
Kutzooi daar.En Brian maar een beetje warm bij het vuur zitten en spelletjes doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub weg, een sneaky lachje van Japio. Duidelijk dat we een act van StookJaap hebben gezien !
Dat deed Lieke geloof ik niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef Maria44 het volgende:
Huub tegen Lieke dat hij met Jaap over de relatie heeft gesproken. Hij vertelt het later aan haar.
Ik hoop dat de vlammen naar z'n lelijke kutkapsel overwaaien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kutzooi daar.En Brian maar een beetje warm bij het vuur zitten en spelletjes doen.![]()
Ach kom nou.... Nadia heeft alleen 0... waarom denk je dat z ehem erin had gehouden... van vanwege z'n leuk gezellig spontaan karakter? Het is 2 - 2 - 3... dus het groepje van drie moet iemand laten gaan. En wie gaat wie naaien.... het wordt een spannende ontslagronde...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nadia heeft er ook twee en Amanda ook.Word het gewoon spuugzat dat die debiel van een Brian altijd maar vakantie kan vieren en lekker spelletjes doen.
Nou, lekkere 'vriend' heeft Huub aan Jaap..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
Jaap lacht hem uit........ stookjaap dus wederom
Ik hoop dat Tamara EN een ex van Amanda komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kutzooi daar.En Brian maar een beetje warm bij het vuur zitten en spelletjes doen.![]()
Dat was niet zo handig van Huub, hij weet hoe Lieke is.quote:
Zou dat even mooi wezen.Is weer een keer wat anders.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop dat de vlammen naar z'n lelijke kutkapsel overwaaien.![]()
Volgens mij spreek je jezelf tegen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou, lekkere 'vriend' heeft Huub aan Jaap..![]()
Terwijl Huub aan Jaap wél een echte vriend heeft!!
Komt die popupoll al snel?? Moet Jaap vooral zó doorgaan...
Doet ie goed dat moet ik toegevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:04 schreef Kinga het volgende:
WTF JAPIO, die lult ook met iedereen mee.
Ja die ziet die bui alhangen....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef ruby het volgende:
Lieke gaat verhaal halen bij Jaap.
Vorige keer ook toen zij Huub buiten sloot en ze dacht dat hij kwaad was, werd meteen een grote ruzie. Nu zegt hij wel iets, maar zegt dat hij het nog even wil laten zakken en er later op terugkomt omdat het een zwaar gesprek was en Lieke is meteen boos.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef ruby het volgende:
Lieke gaat verhaal halen bij Jaap.
Vind je? Ik hoor hem maar een klein deel vertellen van het gesprek met Huub.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:04 schreef arneaux het volgende:
Jaap speelt wel open kaart.
Dat kan de redactie vast wel regelen voor ons.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou dat even mooi wezen.Is weer een keer wat anders.![]()
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach kom nou.... Nadia heeft alleen 0... waarom denk je dat z ehem erin had gehouden... van vanwege z'n leuk gezellig spontaan karakter? Het is 2 - 2 - 3... dus het groepje van drie moet iemand laten gaan. En wie gaat wie naaien.... het wordt een spannende ontslagronde...
Nee Lieke was niet meteen boos, maar Huub bleef met een lang gezicht erbij zitten en deed allerlei crytische uitspraken over zijn gesprek met Jaap. Toen raakte Lieke pas geirriteerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Vorige keer ook toen zij Huub buiten sloot en ze dacht dat hij kwaad was, werd meteen een grote ruzie. Nu zegt hij wel iets, maar zegt dat hij het nog even wil laten zakken en er later op terugkomt omdat het een zwaar gesprek was en Lieke is meteen boos.
Heel slim van Jaap hij heeft er op gewacht tot Lieke hem eindelijk vertrouwde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap zorgt voor de ondergang van Huub en Lieke. Sinds ze weer met z'n drieen een team zijn gaat het alleen maar bergafwaarts met de relatie van Huub/Lieke.
Dat zou goed kunnen. Hij zei daarbij ook:"Dit is de ergste keer."quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:04 schreef bosb het volgende:
Zou dit dan de reden zijn dat huub gister zo boos was, hij moet met lieke gaan breken..... Hij zei gister namelijk ook "fucking hell, ik ben geen fucking marionette"
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou, lekkere 'vriend' heeft Huub aan Jaap..![]()
Terwijl Huub aan Jaap wél een echte vriend heeft!!
Nou...ik ben benieuwd wat hij daarin gaat zeggen...ik geef hem het voordeel van de twijfel nu nog......ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen tegen Lieke en of hij eerlijk is in dat wat hij net allemaal heeft besproken met Jaapquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub zegt nu tegen Lieke dat hij een zwaar gesprek met jaap heeft gehad over hun...... hij wil het nog even laten zakken en daarna bespreken
Haha dat is wel mooi.Nu kan hij zien wie er eerlijk is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Huub luister af, sneaky hoor.
Hij had dan beter gewoon even z'n mond kunnen houden (dus geen cryptische omschrijvingen waardoor zij moet raden wat er loos is) en het op een later moment ter sprake kunnen brengen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Vorige keer ook toen zij Huub buiten sloot en ze dacht dat hij kwaad was, werd meteen een grote ruzie. Nu zegt hij wel iets, maar zegt dat hij het nog even wil laten zakken en er later op terugkomt omdat het een zwaar gesprek was en Lieke is meteen boos.
Ik heb hem vanavond maar één keer horen zeggen dat hij wel een borrel zou lusten, wat ik me helemaal voor kan stellen na zo'n gesprek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:06 schreef neehe het volgende:
Zonder drank is Huub niet scherp meer, het zit hem teveel dwars dat hij niet meer mag drinken.
Hij moet zich meer met het spel bezighouden, inplaats van maar over die drank te zeuren.
Toen Jaap er nog niet bij was hadden ze ook al ruzies om helemaal niks.Als iemand dat stel nog kan redden is het Jaap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap zorgt voor de ondergang van Huub en Lieke. Sinds ze weer met z'n drieen een team zijn gaat het alleen maar bergafwaarts met de relatie van Huub/Lieke.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:04 schreef bosb het volgende:
Zou dit dan de reden zijn dat huub gister zo boos was, hij moet met lieke gaan breken..... Hij zei gister namelijk ook "fucking hell, ik ben geen fucking marionette"
Dat heb je goed gezien, StookJaap dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Stupidisco het volgende:
ik denk het echt....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Hij zei daarbij ook:"Dit is de ergste keer."
Oftwel, erger dan het vertrek van Sylvia of Eric.
Hij doet exact hetzelfde als wat zij vorige week deed en toen werd het ook al grote ruzie en kreeg hij de schuld. Ze ging toen ook meteen naar Jaap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Lieke was niet meteen boos, maar Huub bleef met een lang gezicht erbij zitten en deed allerlei crytische uitspraken over zijn gesprek met Jaap. Toen raakte Lieke pas geirriteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |