misschien krijgt ie ook nieuwe tieten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
bedankt voor de antwoorden.
Ik hoop dat we er nog achter komen waarom Huub zo vrolijk is. De kwestie waarom hij boos was, is tamelijk fundamenteel. Dat maak je, denk ik, niet goed met een cadeautje of zo.
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
misschien krijgt ie ook nieuwe tieten?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.![]()
De reden waarom Huub boos was is niet zo moelijk te beantwoorden. De hele groep heeft moeite gedaan om Dennix weg te stemmen en op het laatste moment gooit iemand van het hokje roet in het eten door N de vrije hand te geven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat we er nog achter komen waarom Huub zo vrolijk is. De kwestie waarom hij boos was, is tamelijk fundamenteel. Dat maak je, denk ik, niet goed met een cadeautje of zo.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
brrrrrrr eng he homo s en bisexuelen![]()
Natuurlijk veranderd hij niet.... hij zou toch na donderdag meer van zich laten zien? Bij de eettafel was gewoon de echte 0. Ik snap dan ook niet dat niet alle ballen op hem en Natia gaan. Persoonlijk vind ik het tempo veel te laag. Waarom zouden hun tweetjes mogen genieten in de kooi? Laren ze eerst maar presteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me steeds af wat en hoe Dennis zou moeten veranderen. Volgens mij is het echt heel moeilijk iemands karakter te veranderen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee zo ver wil ik niet gaan. De pot verwijt de ketel als hij zwart ziet
![]()
misschien is het pannekoekje wel ontslagenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
Zou dat hokje nou ook roet in het eten gegooid hebben toen Lieke tot 2x toe Huub erin gehouden heeft ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
De reden waarom Huub boos was is niet zo moelijk te beantwoorden. De hele groep heeft moeite gedaan om Dennix weg te stemmen en op het laatste moment gooit iemand van het hokje roet in het eten door N de vrije hand te geven.
Zoals Huub zei: 3 generaals zijn het er mee eens en de 4e generaal beslist anders.
nog eens? was er dan al een eerdere keer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.![]()
Ik vind ze helemaal niet eng, het is meestal prettig gezelschap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
brrrrrrr eng he homo s en bisexuelen![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nog eens? was er dan al een eerdere keer?
Ik snap je vraag niet, kun je deze wat toelichten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zou dat hokje nou ook roet in het eten gegooid hebben toen Lieke tot 2x toe Huub erin gehouden heeft ?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nog eens? was er dan al een eerdere keer?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet, kun je deze wat toelichten?
Duidelijk antwoord op een niet zo'n moeilijke vraag,m.a.w. laat maar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:11 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me af of dat hokje dit zoals jij dat noemt, dit bij iedereen doet.
Misschien moeten we even wachten op de darkside van coldstar.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even wachten op de darkside van coldstar.![]()
Helaas heb ik geen dagboek bij gehouden van datums en tijd over voor vallen van DGK. Maar het is wel degelijk voorgevallen.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen dagboek bij gehouden van datums en tijd over voor vallen van DGK. Maar het is wel degelijk voorgevallen.
nah, eric heeft hem gemasseerd, maar huub heeft hem niet gepijpt. niet in de kooi iigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen dagboek bij gehouden van datums en tijd over voor vallen van DGK. Maar het is wel degelijk voorgevallen.
Jammer dat je zo onvolwassen reageerd. Er zijn ook nog mensen die een andere mening hebben als die van jou. Misschien kan je dat wat meer respecteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even wachten op de darkside van coldstar.![]()
Die heeft het slim bekeken. Vult via DGK misschien flink zijn zakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
lulletje luc heeft het ook maar druk met al die optredens.
Gnagna
Ik respecteer iedereen in de COS en op FOK, maar jij beweert dingen die je niet kunt onderbouwen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jammer dat je zo onvolwassen reageerd. Er zijn ook nog mensen die een andere mening hebben als die van jou. Misschien kan je dat wat meer respecteren.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
VV. Wie heeft er teveel gegeten vandaag, zoek dan nu snel je teiltje of toiletpot.
20:52 - Nadia's ego
“Ik vind dat je best mag zeggen als je jezelf mooi vindt, als dat zo is!” , roept Amanda na een discussie over het uiterlijk van de verschillende kandidaten die op tv verschijnen. Nadia is het helemaal met haar eens. “Als ik in de spiegel kijk.. dan is het gewoon een feit daar kun je niet omheen!” , zegt ze lachend. Na een sarcastische reactie van Luc voegt ze daar snel “Grapje! Grapje! , aan toe. Wat een zelfvertrouwen, Nadia. Twee mannen die je aanbidden doen je ego duidelijk goed!
Misschien heeft ze net gekotst na een paar happen Grieks eten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef Verida het volgende:
waar is nadia?
Ik zal er rekening mee houden Ruudemans.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil je dit soort posts NOOIT meer plaatsen
![]()
Ik heb maar twee toiletpotten en geen teiltjes meer![]()
![]()
Had ik nog niet eens zo bij stilgestaan, maar 2 keer een optreden in een discotheek in 3 of weken is niet bepaald een bloeiende carriere.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
lulletje luc heeft het ook maar druk met al die optredens.
Gnagna
Hij timmert nog aan de weg, hou het daar maar op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens zo bij stilgestaan, maar 2 keer een optreden in een discotheek in 3 of weken is niet bepaald een bloeiende carriere.![]()
inderdaad, nu is me ineens duidelijk waarom hij er gewoon de hoer konmt spelen in opdracht van achter. alles om die carriere enige leven in te blazenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens zo bij stilgestaan, maar 2 keer een optreden in een discotheek in 3 of weken is niet bepaald een bloeiende carriere.![]()
Tussen zijn billen. Maar die hoef ik echt niet te zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
OMG, een kussengevecht en D ligt op zijn bed een boek te lezen.
Waar blijft nu zijn darkside?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tussen zijn billen. Maar die hoef ik echt niet te zien.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
OMG, een kussengevecht en D ligt op zijn bed een boek te lezen.
Waar blijft nu zijn darkside?![]()
Die ligt ie op te vreten![]()
Ze hadden die met dat sjaaltje er uit moeten flikkeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef lorence1 het volgende:
nou pleur er een nieuwe gastspeler in en flikker die luc eruit!
Ophangen kan altijd nog. Laag plafond in de slaapamer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hadden die met dat sjaaltje er uit moeten flikkeren.![]()
ook idd, maar er zijn er wel meer die mogen vertrekken, maar een gastspeler zou wat meer actie erin mogen gooien, iets wat luc totaal niet doet; die huppelt alleen wat met brian mee en aangezien brian niets doet.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hadden die met dat sjaaltje er uit moeten flikkeren.![]()
Bel maar een taxi. Volgens mij maken ze er een gratis rit van als ze weten wie waar naar toe moet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:49 schreef farscapevr6 het volgende:
nou hup, wie geeft amanda ff een lift naar t cs?
Heb je er geld voor over? Ik welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zou echt wel en leuke stunt zijn als er een taxi voor de deur komt en de bewoners vragen: "Voor wie kom je?" Taxichauffeur: "Voor Amanda, ritje naar achter het CS"![]()
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je er geld voor over? Ik wel![]()
Laat die andere maar eens wat gaan doen.Die gaan weer lekker bij het kampvuur liggen.Luc mag van mij ook vertrekken,hij voegt echt niks toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
Lijkt me een uitgesproken mooie avond om 0% eens te gaan bashen.
Hij ligt zo zielig beneden op z'n bedje te lezen. Hij verveelt zich vast![]()
Ook goed, maar als ik mijn geld ergens voor in wil zetten dan ga ik voor D in dit geval. Homo afwerk/parkeerplaats lijkt me ook wel een optie.quote:
Ik ben in mijn tuin begin van dit jaar een homoafwerkplaats begonnen (parkeren kun je er niet !)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Homo afwerk/parkeerplaats lijkt me ook wel een optie.![]()
1en 2 ben ik met je eens, Huub, Lieke en Jaap hebben over diverse dingen gesproken, o.a over exen die eventueel dat hok binnen gaan komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
een gezellige zaterdagavond stel ik me anders voor
- de gangsta club gaat weer picknicken
- dennis "kan er niet meer mee, en sluit zich er voor af"
- HJL hebben weer een sjacho gesprek over alcohol
Nee alsjeblieft niet zeg.. voor niemand niet!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef Desii het volgende:
Huub denkt dat Hedda er wel een in kan komen of Tamara voor Brian.
Ik hoop dat er geen ex-en inkomen...
ik vind niet dat het "oude" levens van de spelers in dit spelen betrokken moeten en willen worden..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:08 schreef riri het volgende:
tamara erin zou het mooiste zijn
Juist,hij viel haar nu heel openlijk af want Amanda stond ook in de keuken.Lieke en Huub hebben ook afgesproken om minder discussies te hebben.Lieke gaat nu weg omdat ze er een aan voelt komen is dat ook weer niet goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef neehe het volgende:
Als Lieke het over Huub heeft met Jaap moet ze hier haar kop houden, nou zit Huub over Lieke te kletsen tegen Jaap.
HUUB KOP DICHT !! ( hij wil drinken )
Helemaal mee eens. Gastspelers ok maar geen exen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind niet dat het "oude" levens van de spelers in dit spelen betrokken moeten en willen worden..
dat is slechts mijn mening
Waar gaat dit over? Weer een tent op het laatste bed vanacht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:13 schreef Clank het volgende:
Dennis: Wil je het graag?
Nadia: Ja
Dennis: Dat andere ook??
Nadia: Ik wil beide heel graag. Schat ik ben buiten hoor.
Dennis: Is goed.
Dennis en Nadia hebben net via het aanwijzen van woorden in een boek elkaar iets verteld wat Dennis iig geruststeld.
Huub spreekt uit wat veel mensen bij Lieke voelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef neehe het volgende:
Huub ze'n opleving duurde maar kort, hij zit alweer in de zeurmodus.
Hij wil zo weer over de drank beginnen, hij mist de drank gewoon.
En maar roddelen over Lieke, moet hij nu ze'n kop niet houden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |