Valt me ook opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:20 schreef Karina het volgende:
Gordon heeft wel een zwak voor dikkertjes.
sorry... maar dan hebben we wel gelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Logician het volgende:
Ik wou ook al de vergelijking met Pp maken
Jij kent haar?!?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Mevrouw Sandy, ze kan trouwens echt heel goed bubblin dansen, en ook goed zingen.
We zongen als meisjes van 11 a 12 altijd met een groepje van 4 meisjes, alleen ze was zo'n vreselijk arrogant mens dat het leuk vond om meisjes in elkaar te slaan zonder reden en toen er ook nog andere "geneugten" bijkwamen hadden we het allemaal wel met haar gehad....
Ze heeft een geweldige stem, maar over de rest moet ik misschien maar niet te veel uitwijden
edit=typtyfus
Wat zei ik nou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Valt me ook op
Volledig terecht dat ze door is.
Bij muziek maken gaat het toch niet om het uiterlijk. Bij muziek gaat het om de zang. Waarom denk je dat Kurt Nielsen en Paul Potts al dit soort talentenjachten hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdàt ze dik is.
Een mooie bezienswaardigheid voor bij de theaterronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |