Je beter kleden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je nu zo wanstaltig dik ben, schildklier probleem of niet, wat ga je er dan doen
Nou dat zingen van haar vond ik ook niet best.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:10 schreef Together het volgende:
Brenda kan wel zingen, maar ze zal absoluut geen Idol kunnen worden.
dat zat ik net te denken... stik in je "ssskjoema"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:13 schreef soylent het volgende:
Oprotten met dat KOFFIESETAPARAT.
Zeg me alsjeblieft dat het die Ruth Jakutt kloon was?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef Logician het volgende:
Jemig... zie ik ineens een van mijn beste vriendinnetjes uit de lagereschool tijd voorbij komen...
Mens gingen we op den duur gewoon niet meer mee om omdat ze heul aan de drugs enz was
Nu is ze gewoon door bij Idols
Een diep decollete leidt af van de restquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat zingen van haar vond ik ook niet best.
En hoe haal je het in je kop om op je 17e jaar met zo'n figuur zo'n laag uitgesneden jurk aan te trekken.
Was dat die zo blij met zichzelf was?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef Logician het volgende:
Jemig... zie ik ineens een van mijn beste vriendinnetjes uit de lagereschool tijd voorbij komen...
Mens gingen we op den duur gewoon niet meer mee om omdat ze heul aan de drugs enz was
Nu is ze gewoon door bij Idols
Ben je 50+?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, die meneer ziet er fit uit.
Maandag snel Davitamon kopen.![]()
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat het die Ruth Jakutt kloon was?
Mevrouw Sandy, ze kan trouwens echt heel goed bubblin dansen, en ook goed zingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat het die Ruth Jakutt kloon was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |