Precies, en Gordon heeft al helemaal geen recht van spreken. Of gelden er gewoon andere regels voor vrouwenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:45 schreef N.icka het volgende:
Belachelijk wat ze weer laten uitsralen naar meisjes , dik is slecht en dus wordt je daar op afgerekend. Walgelijk
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Together het volgende:
Hier verder dus. Waarom staan topics niet meteen in de topiclist.![]()
Volgens mij stemde hij voor doorgaan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies, en Gordon heeft al helemaal geen recht van spreken. Of gelden er gewoon andere regels voor vrouwen![]()
Dat is al heel lang. Met een ctrl-F5 zie je hem wel als het goed is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Together het volgende:
Hier verder dus. Waarom staan topics niet meteen in de topiclist.![]()
Ze heeft zeker een goeie stem. Hoe durft Gordon, alsof hij volle zalen trekt met zijn uiterlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:45 schreef octopussy het volgende:
hoe zorg je ervoor dat iemand gaat crashdieten. Alsof Gordon zo'n goddelijk lijf had/heeft. Miss Piggy heeft wel een prachtige stem!
Moet wel. Anders vind ik het ruk. Rotte vis jury. Lekker puhquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:46 schreef --Globe-- het volgende:
Ze gaat vast nog wel door.
Ja, die was wel erg blij met zichzelf, dat hoertje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Darklight het volgende:
En wat een irritant mens, die andere in dat jurkje
Niet hier, bedoel ik. En wat is FOK! vreselijk traag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
ja was ook geen ideaal jurkje idd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Ze gaat vast wel door
En dat tuniekje maakt ook erg dik
Maar hij noemde haar miss piggyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij stemde hij voor doorgaan?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:49 schreef octopussy het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom je met een maatje meer ineens geen idool meer kan zijn. Als die meid lekker in haar vel zit en verder gezond is denk ik dat ze een beter rolmodel is dan menig slank bakvisje.
Wat een gezeik weer. Ken je Gordon pas sinds Idols ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar hij noemde haar miss piggy![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is hier nou mister piggy?
Rustig maar, ze mag door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar hij noemde haar miss piggy![]()
Mee eensch. Je zou haast zeggen dat de productie heeft meegelezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:45 schreef vw_caddy het volgende:
Tot nu toe wel een aardige uitzending. Meer mensen die doorgaan dan vorige week en de grappen van Gordon vallen imo nog mee.
dat was idd een beetje jammer .. maar ze is toch door nu, gelukkigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:53 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Steeds dat refereren aan dat afvallen, zum kotsen
Ja maar ze moet wel 'keihard aan haarzelf werken' oftewel even 30 kilo afvallen voor de volgende rondequote:
Dat gezichtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef sbientje het volgende:
pffff die met dat rood witte jurkje :S
Schildklieraandoening, kan ze dus weinig aan doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef sbientje het volgende:
pffff die met dat rood witte jurkje :S
Ik zit zijn wenkbrauwen te zoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Karina het volgende:
Wat een nicht zeg. En hij ziet er wel ouder uit dan 18.
een ander jurkje aandoen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Together het volgende:
[..]
Schildklieraandoening, kan ze dus weinig aan doen.
Er zijn meer 'volslanke' zangeressen die wereldberoemd zijn geworden. Haar zangprestatie zal de doorslag geven, niet haar figuur (al betekent dat wel dat ze nog beter moet presteren van de meiden met een 'ideaalbeeld')quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja maar ze moet wel 'keihard aan haarzelf werken' oftewel even 30 kilo afvallen voor de volgende ronde![]()
Maar da's precies waarom we in Nederland nooit een echt talent zullen vinden met zo'n show. De jury's kunnen nooit verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn meer 'volslanke' zangeressen die wereldberoemd zijn geworden. Haar zangprestatie zal de doorslag geven, niet haar figuur (al betekent dat wel dat ze nog beter moet presteren van de meiden met een 'ideaalbeeld')
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft geen foute stem, maar geen enkele beheersing. Beetje zangles en je komt al een heel end.
Ze moet ook nog leren in dezelfde toonaard te blijvenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft geen foute stem, maar geen enkele beheersing. Beetje zangles en je komt al een heel end.
Valt allemaal onder beheersing. Niet iedereen kan het vanzelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Ze moet ook nog leren in dezelfde toonaard te blijven
Ik vind dat dit net nu het tegendeel heeft bewezen. De jury werkt voor TV en moet ook kijken naar het totaalplaatje. Dat totaalplaatje is nog niet ideaal voor TV maar toch mag ze vanwege haar zangprestatie door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's precies waarom we in Nederland nooit een echt talent zullen vinden met zo'n show. De jury's kunnen nooit verder kijken dan hun neus lang is.
Terwijl het juist niet mooi camoufleertquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:06 schreef Karina het volgende:
Stippeltjes zijn wel in bij de wat vollere vrouw inderdaad, zo te zien.
Ze gooien haar er zonder twijfel uit als ze straks niet 30 kilo in 6 weken is afgevallen hoor. Niet hard genoeg aan jezelf gewerkt of zo. Ja, ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind dat dit net nu het tegendeel heeft bewezen. De jury werkt voor TV en moet ook kijken naar het totaalplaatje. Dat totaalplaatje is nog niet ideaal voor TV maar toch mag ze vanwege haar zangprestatie door.
Ja, echt wel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Potentiële gasten voor Jensen.
Je beter kleden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je nu zo wanstaltig dik ben, schildklier probleem of niet, wat ga je er dan doen
Nou dat zingen van haar vond ik ook niet best.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:10 schreef Together het volgende:
Brenda kan wel zingen, maar ze zal absoluut geen Idol kunnen worden.
dat zat ik net te denken... stik in je "ssskjoema"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:13 schreef soylent het volgende:
Oprotten met dat KOFFIESETAPARAT.
Zeg me alsjeblieft dat het die Ruth Jakutt kloon was?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef Logician het volgende:
Jemig... zie ik ineens een van mijn beste vriendinnetjes uit de lagereschool tijd voorbij komen...
Mens gingen we op den duur gewoon niet meer mee om omdat ze heul aan de drugs enz was
Nu is ze gewoon door bij Idols
Een diep decollete leidt af van de restquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat zingen van haar vond ik ook niet best.
En hoe haal je het in je kop om op je 17e jaar met zo'n figuur zo'n laag uitgesneden jurk aan te trekken.
Was dat die zo blij met zichzelf was?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef Logician het volgende:
Jemig... zie ik ineens een van mijn beste vriendinnetjes uit de lagereschool tijd voorbij komen...
Mens gingen we op den duur gewoon niet meer mee om omdat ze heul aan de drugs enz was
Nu is ze gewoon door bij Idols
Ben je 50+?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, die meneer ziet er fit uit.
Maandag snel Davitamon kopen.![]()
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat het die Ruth Jakutt kloon was?
Mevrouw Sandy, ze kan trouwens echt heel goed bubblin dansen, en ook goed zingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat het die Ruth Jakutt kloon was?
Valt me ook opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:20 schreef Karina het volgende:
Gordon heeft wel een zwak voor dikkertjes.
sorry... maar dan hebben we wel gelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Logician het volgende:
Ik wou ook al de vergelijking met Pp maken
Jij kent haar?!?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Mevrouw Sandy, ze kan trouwens echt heel goed bubblin dansen, en ook goed zingen.
We zongen als meisjes van 11 a 12 altijd met een groepje van 4 meisjes, alleen ze was zo'n vreselijk arrogant mens dat het leuk vond om meisjes in elkaar te slaan zonder reden en toen er ook nog andere "geneugten" bijkwamen hadden we het allemaal wel met haar gehad....
Ze heeft een geweldige stem, maar over de rest moet ik misschien maar niet te veel uitwijden
edit=typtyfus
Wat zei ik nou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Valt me ook op
Volledig terecht dat ze door is.
Bij muziek maken gaat het toch niet om het uiterlijk. Bij muziek gaat het om de zang. Waarom denk je dat Kurt Nielsen en Paul Potts al dit soort talentenjachten hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdàt ze dik is.
Een mooie bezienswaardigheid voor bij de theaterronde.
liever nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij kent haar?!?!
Mag ik je aanraken n betasten?
En dat is het meest ware wat ik vandaag heb gehoord!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdàt ze dik is.
Een mooie bezienswaardigheid voor bij de theaterronde.
Ik ben nog niet overtuigt, mop. Zoals vorige week, Babs, ze kijken niet door hun standaard liedjeskeuze heen. Maar ach, misschien weten ze me nog te verbazen. Denk het niet. Dit is meer een dikke mensen zijn toch loik-campagne. Nadat ze net zijn afgefikt. Achquote:
Babs was nou niete cht een hoogstaande auditiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigt, mop. Zoals vorige week, Babs, ze kijken niet door hun standaard liedjeskeuze heen. Maar ach, misschien weten ze me nog te verbazen. Denk het niet. Dit is meer een dikke mensen zijn toch loik-campagne. Nadat ze net zijn afgefikt. Ach
ja, daar was ik nog niet aan toe gekomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
@HuubTuub: dat Amy Winehouse mag ook doorgestreept worden in je sign.
off-topic, maar Paul Potts zingt echt geniaal! Echt 1 van de beste stemmen die ik ooit gehoord hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij muziek maken gaat het toch niet om het uiterlijk. Bij muziek gaat het om de zang. Waarom denk je dat Kurt Nielsen en Paul Potts al dit soort talentenjachten hebben gewonnen.
Toch deze uitzending heel wat minder botte opmerkingen dan vorige week.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil je wat drinken mischien? Een milkshake?
Vertel is, wat was er danquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:32 schreef golfer het volgende:
Die gozer op het laatst, wat een kwast.![]()
Jah dat telt niet he, jij hebt connecties met ervaringquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:32 schreef Logician het volgende:
Is er al een Fok! Idols? Ik wil meeeeeeeeeeedoen
Zet een clip op Youtube en open een topic. Wij zijn de jury.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:32 schreef Logician het volgende:
Is er al een Fok! Idols? Ik wil meeeeeeeeeeedoen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jah dat telt niet he, jij hebt connecties met ervaring![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet een clip op Youtube en open een topic. Wij zijn de jury.
Ze vonden haar lief en ze zong redelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef Tammymara het volgende:
Hebben ze dat grietje met die rood witte stippeltjesjurkje nou doorgelaten omdat ze zo zielig was? Zo goed zong die toch helemaal niet ? ik was even plassen, kom terug en hoor dat ze door is.....
Ja dat lief zal best maar verkoopt Lief ook plaatjes en hangen ze "lief"ook op posters?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze vonden haar lief en ze zong redelijk.
ik ben het met je eens. vorige week was een teleurstellende aflevering, maar deze week maakte dat goed. Ze lieten deze week ook een aantal goede kandidaten zien, wat het leuker maakt om naar te kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Cee het volgende:
Omdat de aflevering van vorige week zo vies tegenviel, had ik 'm vandaag opgenomen en net teruggekeken zodat ik door de reclame heen kon zappen
- wat een leuke aflevering/goede kandidaten/verrassende wendingen dit keer!![]()
![]()
Het was hier ook gezellig tijdens de reclames hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Cee het volgende:
Omdat de aflevering van vorige week zo vies tegenviel, had ik 'm vandaag opgenomen en net teruggekeken zodat ik door de reclame heen kon zappen
- wat een leuke aflevering/goede kandidaten/verrassende wendingen dit keer!![]()
![]()
Als het goed is kun je alles terug kijken hoor. Weet je welk liedje hij zong? 06900 kan dat zoekding van idols niet vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat niet alle audities online staan (of nog niet), want ik zou de hele auditie van een jongen waarvan ik de naam niet kan verstaanwel willen terugzien. Kandidaatnummer 06900 (dacht ik) en in de online-uitzending ongeveer op 43:22 te zien.
Ik ben eigenlijk van plan dit jaar alleen al de voorrondes bekijken, die vind ik leuker dan die latere afvalrace met nog maar een paar kandidaten waar je dan opeens toch een voorkeur voor krijgt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef soylent het volgende:
Ik love nog niemand dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |