Hoe komt dat?quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar juist steeds minder worden.
Vind haar gewoon niet zo sympathiek.. Dat arrogante is even leuk, maar zó goed is ze nou ook weer niet.quote:
quote:
Ja, die arrogantie is volgens mij ook wel een beetje gespeeld. Zeker als je zag hoe onzeker ze op een gegeven moment overkwam.quote:
quote:
ze was wel aandoenelijk vanavond ook met d'r kindjequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die arrogantie is volgens mij ook wel een beetje gespeeld. Zeker als je zag hoe onzeker ze op een gegeven moment overkwam.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die arrogantie is volgens mij ook wel een beetje gespeeld. Zeker als je zag hoe onzeker ze op een gegeven moment overkwam.
Wanda Sykes!quote:Op zondag 2 december 2007 17:22 schreef Suuz_ het volgende:
nee die bedoel ik niet, ben nog aan het zoeken.
Lastig als je geen naam hebt en geen idee in welke film of iets dat ze zat.
Maarre ik vind Sandy wel goed, ze zette idd echt een aditude weg en als het gespeeld was vind ik dat briljant. Iedereen weet over wie het gaat en er zijn zoveel van die mensen die goed zijn maar gewoon niet "blijven hangen" en das zonde. Zelfde als Raffaëlla vorige x. Vond ook iedereen belachelijk maar wel slim gedaan.
Wel vind ik dat meer mensen daarachter komen en er dus steeds meer mensen "iets" willen doen waardoor ze opvallen en herinnerd worden vanaf de voorrondes. Het moet wel leuk blijven denk ik dan. En mensen die zichzelf blijven en dan nog opvallend en goed zijn die hebben het écht naar mijn idee. Maar tot nu toe vind ik Sandy niet mega irritant.
*gaat weer ff verder zoeken naar de actrice*
quote:Ik kan niet beschrijven hoe het voeld om van de 22.000 kandidaten met 18 over te zijn. voor mijn gevoel heb ik al gewonnen ookal vlieg ik er in de eerste liveshow uit. Doodat ze alles knippen en plakken kwam ik vaak arrogant over, maar dat was pure zenuwen en enthousiasme, was gewoon super blij om daar te zijn. En had geen zin om mee te gaan in een negatieve spiraal van onzekerheid van sommige mensen. Je moet je voorstellen dat het wachten wachten en wachten was in 1 ruimte en geen buitenlucht dus als je eindelijk aan de beurt was tja dan wou ik er wel naar toe rennen dus wat je dan zag op tv was een sandy die helemaal wild was. Ben superblij en hoop ook dat jullie allemaal de 15 gaan kijken en dan stemmen op mij natuurlijk. dikke kus en heel veel knuffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |