Ontdekte ze net ! mooie streams volgens mij. Maar moet je daar ook inleggen om te streamen ? Of is het , na registratie gratis ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:20 schreef Tim86 het volgende:
ja die doen ook vaak live verslag
Volgens mij registeren, maar dat kan daar (nog) niet als Nederlander, met dank aan de overheid (quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ontdekte ze net ! mooie streams volgens mij. Maar moet je daar ook inleggen om te streamen ? Of is het , na registratie gratis ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Rafa faalt bij het uitserveren van de set: 5-5.
Murray al een break voor na één game, hopelijk wordt het wel een leuke wedstrijd en geen veegpartij.
Niks tie-breakquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
shit, de streams lopen achter
TB dus
![]()
Top wedstrijd![]()
Hup Nadal
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks tie-break, dat is bij 6-6 doorgaans.
Gaaf punt ja. Verder veel fouten langs beide kanten en belachelijk slecht commentaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef Tim86 het volgende:
iemand het 3e punt gezien bij murray...wat een bal!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een tie-break zeg. *4-0 Moya 6-3* Moya, nog een MP, 7-9 Rafa en een derde set.
Wawrinka komt toch wel wat klasse te kort. Al is zijn vorm erg goed (ook eind 2007).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:17 schreef Nalbandian het volgende:
Wawrinka raakt ze nog niet echt lekker zeg. Nogal wat slordige fouten, en Murray speelt ook nog niet zijn beste tennis.
Daar was ik bij, te geniaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:16 schreef XL het volgende:
John v Lottum was het waarschijnlijk niet eens geweest met het "deze Zwitser blijft altijd rustig" van de dweil die vandaag commentaar geeft.
Ze maken ook nu alles persoonlijk. Steeds naar elkaar wijzen en lachen bij de vele domme foutenquote:
OMGquote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Youzhny 6-0 6-1, slechts 17 punten voor Nadal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |