De Tovenaar heb ik eigenlijk ook nog nooit over stoppen gehoord. In gedachte is die man voor tegen de 40 en speelde hij ook nog tegen Becker enzo.quote:Op maandag 31 december 2007 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
Santoro.
Forehand-slice-drop-shot terug naar eigen helft.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Tim86 het volgende:
De Youzmeister is ook begonnen aan het jaar waarin hij zijn eerste Grand Slam gaat pakken
Ja, of Eurosport 2.quote:Op maandag 31 december 2007 15:53 schreef Tim86 het volgende:
live op eurosport toch gewoon?
have a little faith brother XLquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 16:01 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal heeft ook zijn eerste wedstrijd al verloren![]()
Weliswaar in de dubbel, maar toch.
Ga maar snel wat filmpjes zoeken, luie donderquote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Tim86 het volgende:
De Youzmeister is ook begonnen aan het jaar waarin hij zijn eerste Grand Slam gaat pakken
Die zijn uit elkaarquote:Op maandag 31 december 2007 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
Dubbelen Coetzee en Wassen dit jaar niet samen? Ze stonden vandaag allebei met een andere partner te spelen.
Thxquote:Op maandag 31 december 2007 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
Stream Chennai (Youzhny nu): http://www.cyberviewtv.com/tvhtml/zee%20aports.html
Is ook wel een ideale tegenstander voor Murray. Alles wat Rochus goed kan, kan Murray 3x beter.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:11 schreef Nalbandian het volgende:
Murray heeft O. Rochus even van de baan geveegd met 6-0 6-2 in Doha
Je bent in de warquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:39 schreef Norrage het volgende:
Dit wordt het jaar van Murray, dat zeg ik je! Murray
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent in de war![]()
Oh sorry..Het wordt inderdaad ook het jaar van de andere andy...het laatste jaar in de top 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat zijn berichten! Hoewel, ik heb Andy liever lekker hoog. Een altijd winst voor Federer!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh sorry..Het wordt inderdaad ook het jaar van de andere andy...het laatste jaar in de top 10
Belangrjik voor hem (Murray) dat hij eens blessurevrij blijft. Elk jaar 3 maanden missen vanwege een blessure helpt je natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:36 schreef Mindlight het volgende:
Ik verwacht dit jaar ook veel van Murray!
Maar ik ben vooral benieuwd wat er met Djokovic gaat gebeuren.
Ik vind het juist erg leuk, lekker veel dropshots en lobsquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind die Murray wel zo'n saaie tennisser he. Alles beetje terugbrengen, wachten, die bal nog es een hijs geven. Ik vind het zo saai om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |