Dat scheelt weer een slotje wegens "te vroeg".quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Geen Gert TT?
Lean and mean!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:27 schreef Gert het volgende:
Bijna goed. Jij kwam wel voor in een vergelijking die ze maakte, maar dat was met de herdershond van de buren.
Wil jij wel héél gauw je blauwe kleppie dichtschroeven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:47 schreef Gert het volgende:
Die rat is gewoon bratwursten gaan happen, en laat ons in onzekerheid zitten over wat er over vier dagen te gebeuren staat.
Dat heb ik nou ookquote:
Oi Veulerst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:59 schreef Veulen het volgende:
Navond
Is nog niet zo lang geleden begonnenquote:
Hap hap hap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vind jij het lekkerder mét tanden?
Uh Oh, waren die van jou?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:59 schreef Lobasca het volgende:
O, schat die liggen nog op jouw nachtkastje...![]()
Maar waar moet het over gaan dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Oi Veulerst.
Maak jij 's een leuk topic van dit saaie teringdraadje.
Canadaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
Uh Oh, waren die van jou?![]()
Vandaag per FedEx naar oma in Canada verzonden.
Dan is er iemand jarig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar waar moet het over gaan dan?
En wat is er over 4 dagen?
- Dan word Lobasca d'r kind geboren?
- Dan is APK z'n APK verlopen?
- Dan word Gert omgebouwd?
- Dan doet NS mee aan een recordpoging bier drinken?
- Dan zien we Soury in idols?
Oops, 1-0 Twente.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:11 schreef APK het volgende:
Alves!![]()
GVD, easier money maken kan niet.![]()
Gert, hoe staat het met die Feijenoord bet?
Neuh, ik vroeg iets aan Gert met betrekking tot de overwaarde van zijn hypotheek die hij op Feijenoord kampioen heeft gezet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh...volgens mij zit je in het verkeerde topic moneymaker![]()
Die Blauwe staat Rood?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg iets aan Gert met betrekking tot de overwaarde van zijn hypotheek die hij op Feijenoord kampioen heeft gezet.
En net daarna kwamen ze 1-0 achter.
Gert ligt nu waarschijnlijk in een hoekje van zijn overwaarde hypotheekhuis te huilen.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg iets aan Gert met betrekking tot de overwaarde van zijn hypotheek die hij op Feijenoord kampioen heeft gezet.
Gert ligt nu waarschijnlijk in een hoekje van zijn overwaarde hypotheekhuis te huilen.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap nu pas wat je vannacht met blauwe bedoelde...
![]()
Een surewin is wel mogelijk, zélfs na die 1-0quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is idd gegarandeerde winst!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:30 schreef Gert het volgende:
Ik wacht wel weer tot ik op Turkije in kan zetten bij het songfestival.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:35 schreef APK het volgende:
Onze homo-connectie komt speciaal eerder terug uit Brazilie om een preview te geven!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
Hij wil mij zeker nog graag een keer weer Ding-A-Dong horen zingen.![]()
Weer en kut film bedoel jequote:
Munich... zal best een goeie film zijn, ik hou gewoon niet zo van films...quote:
Ohh is wel een goeiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Munich... zal best een goeie film zijn, ik hou gewoon niet zo van films...![]()
quote:
Tja is wel lang iid. Maar ben een filmfreak .quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
het idee dat ik dan 2,5 uur stil moet zitten![]()
puh-lease...![]()
net als hubbie hier...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja is wel lang iid. Maar ben een filmfreak .
En lekker fokkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
net als hubbie hier...![]()
is zijn ultieme ontspanning. ik word niet goed. of het moet een kekke thriller zijn in de lijn van 7 of the sixth sence. Bitter Moon was ook een leuke....
het kan mij niet zo boeien. Ben nu al wel helemaal ingelezen hoe ik een pompoen leuk kan snijden morgen met de jongens. En lichamelijke oefening van Midas Dekkers is een briljant boek...![]()
én dat ook nog....quote:
Krijg zo bezoek .. dus dan ga ik ff single taskquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én dat ook nog....
lekker eigenlijk multitasken.![]()
ik ook denk ik, gezien de drukte hier...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg zo bezoek .. dus dan ga ik ff single task![]()
De drukte komt later wel weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook denk ik, gezien de drukte hier...![]()
true....quote:
Oh ja bah.. nou ja lekker lang in bed blijven morgen voor mij .. Sorryquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
true....
Maar aangezien de klok vannacht een uur terug gaat...
normale mensen slapen dan een uur langer, voor mij betekent het een langere dag.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja bah.. nou ja lekker lang in bed blijven morgen voor mij .. Sorry![]()
![]()
Ja dan gaat het ineens hard.. Kut met kerst komt de hele fam. hier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar moet je geen sorry voor zeggen, maar lekker van genieten...
![]()
op een of andere gekke manier komt de goeie tijd er weer aan. langer donker, koeler. Dan slaapt het tuig ook wat langer.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
op een of andere gekke manier komt de goeie tijd er weer aan. langer donker, koeler.
En verplicht om spaarlampen te gebruikenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik HAAT het om 's middags om 4 uur het licht aan te doen.
Optiefen met die wintertijd.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan gaat het ineens hard.. Kut met kerst komt de hele fam. hier.![]()
ook goed! als dat geschuif met die uren maar afgelopen is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik HAAT het om 's middags om 4 uur het licht aan te doen.
Optiefen met die wintertijd.![]()
Hahahahaha.. Ken(de) dat.. Moet je doen. Ga lekker weg !!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik wil dit jaar eigenlijk wel op vakantie met de kerst...
lijkt me heeeeeeerlijk... geen verplichte schoonfamilie-gourmet-taferelen of oma-heeft-het -wedgwood-uit-de-kast-opzit-en pootjesgeef-kerstmaal...
mén.![]()
Die waren in de aanbieding bij AH!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En verplicht om spaarlampen te gebruiken![]()
Bij mij hangt er nog een bouwlamp in de kamerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Die waren in de aanbieding bij AH!![]()
3 gekocht @ 2,95, terwijl ik ze nog niet eens nodig had.
Ik ben vanaf nu een klimaatneutrale held!![]()
Die schevequote:
Whehehehe, dat doe ik al sinds eind 2000.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ik wil dit jaar eigenlijk wel op vakantie met de kerst...
lijkt me heeeeeeerlijk... geen verplichte schoonfamilie-gourmet-taferelen of oma-heeft-het -wedgwood-uit-de-kast-opzit-en pootjesgeef-kerstmaal...
mén.![]()
heb je al aan het spel meegedaan? kan je een werkster winnen voor een jaar!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Die waren in de aanbieding bij AH!![]()
3 gekocht @ 2,95, terwijl ik ze nog niet eens nodig had.
Ik ben vanaf nu een klimaatneutrale held!![]()
als ik nog ff door sonjabakker kan ik best doorgaan voor handbagagequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehehe, dat doe ik al sinds eind 2000.
Ik ga nu voor de achtste keer kerst en oud en nieuw vieren onder een palmboom in Thailand.![]()
moeten die nu niet juist UIT het vet?quote:
Een werkster voor een jaar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je al aan het spel meegedaan? kan je een werkster winnen voor een jaar!![]()
Wil ik ook errug graag wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een werkster voor een jaar?
WTF
Wie, wat, hoe, waar?![]()
Uhmm.. o ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moeten die nu niet juist UIT het vet?![]()
alleen al daarom zou je nooit spaarlampen nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhmm.. o ja.![]()
Heb al 15 jaar niet meer op die dingen gestaan.
Leve de global warming.![]()
Ik heb nieuwe gekocht tig jaar geleden. En zijn nog steeds nieuwquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhmm.. o ja.![]()
Heb al 15 jaar niet meer op die dingen gestaan.
Leve de global warming.![]()
Heb de link opgeslagen. Denk dat ik het morgen maar doequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.ah.nl/huishoud/quiz/
wel eerst ff nadenken over de slagzin:
wat is je favoriete huishoudproduct en waarom... (ik heb het niit bedacht hè)
prijzen raden van de producten. eerste ronde is oefenen. goed opletten, tweede ronde komen dezelfde producten weer langs
Urm..sorry....ze zijn tig jaar oud.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe gekocht tig jaar geleden. En zijn nog steeds nieuw![]()
ik had alles goed en dan begint het weer opnieuw zonder te zeggen dat het dan om het echie gaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
prijzen raden van de producten. eerste ronde is oefenen. goed opletten, tweede ronde komen dezelfde producten weer langs
ik zei het nog...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
ik had alles goed en dan begint het weer opnieuw zonder te zeggen dat het dan om het echie gaat.
Ze bekijken het maar met hun huishoudster.![]()
De huishoudster.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:44 schreef ppi het volgende:
wat is je favoriete huishoudproduct en waarom...![]()
jesus alsof ik spaarlampen koopquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
als het nou makkelijk was....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:44 schreef ppi het volgende:
wat is je favoriete huishoudproduct en waarom...![]()
vragen om een ban is......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesus alsof ik spaarlampen koop![]()
offtopic, Gert kunnen diegene die lopen te zuigen over feyenoord en fan zijn van die amsterdamse subtop komkommer in de ster ploeg een ban krijgen ?
Och jezus...nog zo'n halve zool uit de plattelandsrandstadomgeving.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesus alsof ik spaarlampen koop![]()
offtopic, Gert kunnen diegene die lopen te zuigen over feyenoord en fan zijn van die amsterdamse subtop komkommer in de ster ploeg een ban krijgen ?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:49 schreef Jappie het volgende:
O ..ennuh btw...nope......de tekst op mijn homepgae geldt in gelijke mate voor mijn teksten.![]()
quote:Klik op de smiley en zie hier de code die je in je forum kunt plakken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och jezus...nog zo'n halve zool uit de plattelandsrandstadomgeving.![]()
O ..ennuh btw...nope......de tekst op mijn homepgae geldt in gelijke mate voor mijn teksten.![]()
Deadline gehaald en na de deadline toch nog moeten overwerken en het allemaal naar tevredenheid oplossen.quote:
Na "trots" is "nieuwsgierigheid" toch wel mijn 2e favo menselijke zwakte zou Al gezegd hebben.quote:
Ik trek nu een halve liter open.quote:
Buuv komt morgen geswellig pompoenen uithakken bij mij op de kinderboerderij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben nu al wel helemaal ingelezen hoe ik een pompoen leuk kan snijden morgen met de jongens.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Na "trots" is "nieuwsgierigheid" toch wel mijn 2e favo menselijke zwakte zou Al gezegd hebben.![]()
![]()
Was die lovesong van vannacht onderdeel van die deadline....of was dat een stukje onbetaalde vrijetijdsbestedingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Deadline gehaald en na de deadline toch nog moeten overwerken en het allemaal naar tevredenheid oplossen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik trek nu een halve liter open.![]()
Als ik op die bediening van jou moet wachten.![]()
Het ondragelijke genot van het niet weten is ook wat waard.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kom er eerlijk voor uit hoor!
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het ondragelijke genot van het niet weten is ook wat waard.![]()
Schenk maar door...en we zullen het snel weten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alsof je bij Gert enige kans maakt op wel weten zeg...
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schenk maar door...en we zullen het snel weten.![]()
WTF, heb jij echt niets beters te doen dan al die vage shit nalezen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
Was die lovesong van vannacht onderdeel van die deadline....of was dat een stukje onbetaalde vrijetijdsbesteding![]()
Momenteel ff niet neequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
WTF, heb jij echt niets beters te doen dan al die vage shit nalezen?![]()
Effe wachten nog of die neuzen morgen klop krijgen van utreg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
dat vooral, a-hoi-a-hoiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe wachten nog of die neuzen morgen klop krijgen van utreg.![]()
Buuv, vanwaar dat bier? Gewoon zaterdag-avondse vriendelijkheid?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Lobasca het volgende:
Ik pleit voor een bier-boycot!
quote:
lusjegeenbier?quote:
Allergischvooralchol.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
lusjegeenbier?
quote:
Je mag extra lang slapen door de wintertijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
asje![]()
ik ben echt slapen, anders ben ik morgen echt gesloopt....
![]()
Kijk dat begint ergens op te lijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Trekker met aanhanger vol met hooi is onderweg......![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je mag extra lang slapen door de wintertijd![]()
En ik extra kort![]()
Hier nog een handvol biks...........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dat begint ergens op te lijken![]()
En een aai over je bolletje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dat begint ergens op te lijken![]()
Ben al bezig, nog ff een beetje werken en dan echt loss.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zak hooiverkeerde quote die van dat bier je weet
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier nog een handvol biks...........![]()
[ afbeelding ]
Durfde al niet te vragen waar je bleef....SKATTIE!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ben al bezig, nog ff een beetje werken en dan echt loss.
moet nog ff aan de tekentafel maar denk dat ik het maar ff laat liggen tot morgen ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Durfde al niet te vragen waar je bleef....SKATTIE!![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
moet nog ff aan de tekentafel maar denk dat ik het maar ff laat liggen tot morgen ofzo![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier nog een handvol biks...........![]()
[ afbeelding ]
Memory lanequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:52 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rrdtXxzhBWA WJ
En als je dan bezopen bent moeten we in FB zijn, begrijp ik?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Zo, net een tweede fles wijn open getrokken...![]()
Dat kan wel, met dat uurtje extra vannacht.![]()
Huh?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En als je dan bezopen bent moeten we in FB zijn, begrijp ik?
jalalalalala !!!!quote:
Huh?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Over waar ik niet meer over mag posten.
Verwacht we een Ian original inquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Puickend paint topic in ONZ, dude.
Godverdomme.quote:
Ik wacht even op een ingeving.quote:
O, vrij saai. Ze heeft net een nieuwe bank gekocht en is daarvan aan het genieten.quote:
Muhehehequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O, vrij saai. Ze heeft net een nieuwe bank gekocht en is daarvan aan het genieten.![]()
[ afbeelding ]
Ik snap niet waar je op doelt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Godverdomme.
Lees je laatste paar posts in FB eensch.
Dat helpt misschien.
Ik heb zojuist alle klokken in huis een uur terug gezet! [insert ADHD smiley]quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Zo, net een tweede fles wijn open getrokken...![]()
Dat kan wel, met dat uurtje extra vannacht.![]()
Maar die liter per avond dat is dus onzin. Of je bent echt een superwijf. Jij mag kiezen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Brandewijn
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O, vrij saai. Ze heeft net een nieuwe bank gekocht en is daarvan aan het genieten.![]()
[ afbeelding ]
Glimmende tering.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je op doelt.![]()
Als het die opmerking over het zuipen is: dat is dus als ik weer met APK ga zuipen. Dus dat het dan juist niét in de FB komt zeg maar.![]()
Lekken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Als het die opmerking over het zuipen is: dat is dus als ik weer met APK ga zuipen. Dus dat het dan juist niét in de FB komt zeg maar.![]()
Beidequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar die liter per avond dat is dus onzin. Of je bent echt een superwijf. Jij mag kiezen.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:37 schreef TherAngelina het volgende:
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEGEHEHEHEGEHEGEGEHER.
De heren komen blijkbaar iets te kort...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
Waarom zijn er alleen maar zeikstreams en waarom worden er alleen maar geile meisjes gepost hier als ik ziek ben? Ik heb ter afleiding spanning en sensatie nodig, en plaatjes van warme bedden en hoestdrankjes en butlers die thee met citroen op bed serveren.
Dat is lief, maar ik heb mijn maag er zowat uit gehoest dus daar giet ik liever even niets in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De heren komen blijkbaar iets te kort...
En ik heb alleen maar citroenbrandewijn voor je in de aanbieding...kan je ook aardig van opknappen btw![]()
Later poppetje!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:42 schreef TherAngelina het volgende:
DOEIIIIIIIIIIIIII![]()
. Ik ga out, ik houd van jullie, bijna van jullie allemaal, groetjes, Thera Carola Angelina.
Veel plezierquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:42 schreef TherAngelina het volgende:
DOEIIIIIIIIIIIIII![]()
. Ik ga out, ik houd van jullie, bijna van jullie allemaal, groetjes, Thera Carola Angelina.
Dag Thera Carola Angelinaquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:42 schreef TherAngelina het volgende:
DOEIIIIIIIIIIIIII![]()
Ja maar...ja maar....als je drinkt...verzacht je je keel...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is lief, maar ik heb mijn maag er zowat uit gehoest dus daar giet ik liever even niets in.
Heren willen gewoon altijd meer, dat weet je toch![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
Waarom zijn er alleen maar zeikstreams en waarom worden er alleen maar geile meisjes gepost hier als ik ziek ben? Ik heb ter afleiding spanning en sensatie nodig, en plaatjes van warme bedden en hoestdrankjes en butlers die thee met citroen op bed serveren.
Proost lekker ingedronkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:42 schreef TherAngelina het volgende:
DOEIIIIIIIIIIIIII![]()
Speciaal uit tibet gemolken Yak melkquote:
Neem er dan maar eentje op onze gezondheidquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar....als je drinkt...verzacht je je keel...![]()
qoute je nu de verkeerde?quote:
Mijn vriendin is vandaag terug uit Tibet gekomen, morgen maar 'ns kijken of ze een bottle voor me meegenomen heeft...en dat lekkertje erbij...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Speciaal uit tibet gemolken Yak melk
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem er dan maar eentje op onze gezondheid![]()
Waar?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En doe er ook maar een op alle vrolijke gay boys alhier![]()
Ik zag wel wat groeien, jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Heidi en Pave toch? Of zag ik het verkeerd dat daar iets moois aan het opbloeien is.
WJ is er niet en mn gayheid moet ik nu op een ander botvierenquote:
quote:
Ik mis hem ook hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
WJ is er niet en mn gayheid moet ik nu op een ander botvieren![]()
Hatzee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
[PAINT} With the stars OMG die laatste![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Vaag... en dan ook nog zo'n post over "yak-melk".... maar OK: moet kunnen hoor!![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
[jambers voice over]
overdag is pavement vader van 6 kinderen en gelukkig getrouwd, s avonds gaat de stropdas in de kast en komt de snoeigeyle gayboy in hem boven. [/jambers voice over]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
[jambers voice over]
overdag is pavement vader van 6 kinderen en gelukkig getrouwd, s avonds gaat de stropdas in de kast en komt de snoeigeyle gayboy in hem boven. [/jambers voice over]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
Hoe faket een homo een orgasme?
Met wat warme yoghurt.
Hee, Pavert.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
WJ is er niet en mn gayheid moet ik nu op een ander botvieren![]()
Maar je noemt jezelf een vuige lesbianquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
[jambers voice over]
![]()
![]()
![]()
Aaahhh, nou snap ik waarom Heidi een aantal dagen geleden zo gebrand was op het ontkalken van haar douchequote:Op zondag 28 oktober 2007 01:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Warme yoghurt door een douchekop?
It's cohesive!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Aaahhh, nou snap ik waarom Heidi een aantal dagen geleden zo gebrand was op het ontkalken van haar douche![]()
[..]
![]()
[jambers voice over]
![]()
![]()
![]()
En dan die klontjes waardoor de boel verstopt en er enkel nog een pisstraaltje uitkomt...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Warme yoghurt door een douchekop?
Ja, en dán moet je dus ontkalken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan die klontjes waardoor de boel verstopt en er enkel nog een psstraaltje uitkomt...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, en dán moet je dus ontkalken.
HiDi is een fakende homo squirter![]()
Heb je de eerste pagina van je posthistory al eensch aangekeken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kom er wel eens vaker hoor drollie..![]()
Moek er dan ook posten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Heb je de eerste pagina van je posthistory al eensch aangekeken?
Dat is nogal DGK.![]()
Zullen we anders gewoon vechten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moek er dan ook posten?![]()
Als ik vroeg wakker ben wil ik nog wel eensch een kusje aan DOKA werpen in het GM-topic..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zullen we anders gewoon vechten?
Nah... leg het maar gewoon netjes uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
GERT!!!
Mag ik wel naar porno linken?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moek er dan ook posten?![]()
Als ik vroeg wakker ben wil ik nog wel eensch een kusje aan DOKA werpen in het GM-topic..
Zo een vrouw die laat maar zeggen uhm als ze soort van klaar komt je helematras verziektquote:
Ook goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... leg het maar gewoon netjes uit.![]()
That's me!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zo een vrouw die laat maar zeggen uhm als ze soort van klaar komt je helematras verziekt
iemand een plaatje![]()
Ik had een filmpje klaar, maar het mocht niet van Gert.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zo een vrouw die laat maar zeggen uhm als ze soort van klaar komt je helematras verziekt
iemand een plaatje![]()
Ik geef wel even een voorzetje:quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... leg het maar gewoon netjes uit.![]()
Muziek please, freak!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef wel even een voorzetje:
[ afbeelding ]
De bart smit wordt steeds ziekerquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef wel even een voorzetje:
[ afbeelding ]
Fucking hellquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=voE_Muex3Q4 roflpantoffel Voor gert !
In mijn herinnering was onze eerste keer toch anders, helaas ben ik te dom om plaatjes te kunnen posten...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik wil eerst mijn eerste keer nog met je delen:
[ afbeelding ]
Jammer, had het graag gezienquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn herinnering was onze eerste keer toch anders, helaas ben ik te dom om plaatjes te kunnen posten...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn herinnering was onze eerste keer toch anders, helaas ben ik te dom om plaatjes te kunnen posten...
Au!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=voE_Muex3Q4 roflpantoffel Voor gert !
Beschrijf het eens..quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
Iemand een idee waar Soury zit?![]()
[ afbeelding ]
Soury kreeg bezoekquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
Iemand een idee waar Soury zit?![]()
[ afbeelding ]
En dat het dan een Goatse wordt omdat je aan het hotlinken bentquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
plaatje 'kopieren':
Rechtsklik op een plaatje
Eigenschappen
Trek cursor over de url
Ctr+C
posten:
klik op plaatjesikoon
Ctrl+v
OK
invoeren
Mja, het gaat nu even om het basisprincipe.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En dat het dan een Goatse wordt omdat je aan het hotlinken bent![]()
Tnx, en met plaatjesicoon bedoel je dat 'schilderijtje'?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
plaatje 'kopieren':
Rechtsklik op een plaatje
Eigenschappen
Trek cursor over de url
Ctr+C
posten:
klik op plaatjesikoon
Ctrl+v
OK
invoeren
Ja precies! En dan kun je leuke plaatjes als deze posten!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tnx, en met plaatjesicoon bedoel je dat 'schilderijtje'?
Ik vraag me wel eens af, sta je nu ook te dansen zo in je huis met die muziek.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DXa6GVEg8Zw
Kan ik eindelijk obscene foto's van je plaatsen....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies! En dan kun je leuke plaatjes als deze posten!![]()
[ afbeelding ]
Niet altijd, maar nu welquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af, sta je nu ook te dansen zo in je huis met die muziek.
Ach joh, die heb ik iedereen allang ge'pm'd... Maar doe je best hoor... als jij iemand met een loopneus en rode oren spannend vindt...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk obscene foto's van je plaatsen....![]()
Je hebt het beste met me voor..maar WTF is een 'tag'?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Anders: plaatje op je harde schijf opslaan.
Uploaden bij bijvoorbeeld www.tinypic.com.
De code met de [ img ] [ /img ] tags in het bericht venster op Fok! plakken
OMG ! disana wtfquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Over loopneus gesproken.... Paaaaaaaaaaaaaaaaave? Krijg jinj die ook altijd op de fiets?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach joh, die heb ik iedereen allang ge'pm'd... Maar doe je best hoor... als jij iemand met een loopneus en rode oren spannend vindt...
Een loopneus op de fiets. Hoe ironisch.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over loopneus gesproken.... Paaaaaaaaaaaaaaaaave? Krijg jinj die ook altijd op de fiets?
Moest vandaag aan je denken, terwijl ik trappend snotterde...![]()
Moet dit?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
nu plaats ik je avatar tussen tags.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt het beste met me voor..maar WTF is een 'tag'?
Jij zit de hele dag met tranende ogen achter je pc?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:42 schreef doka het volgende:
[..]
Een loopneus op de fiets. Hoe ironisch.![]()
nope, wel last van mn reet. Tijd voor een nieuw zadel deze krijg ik echt spierpijn vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over loopneus gesproken.... Paaaaaaaaaaaaaaaaave? Krijg jinj die ook altijd op de fiets?
Dat img tussen die haakjes...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt het beste met me voor..maar WTF is een 'tag'?
AH (what's in a name)... dus die url-shit zijn tags?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
nu plaats ik je avatar tussen tags.
[ afbeelding ]
Of het nou echt nodig is dat Disana zo'n plaatje post.quote:
quote:
Ik zie het!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[NEO]quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Haal dat smerige dikke wijf met die bewegende tieten eensch weg!![]()
Ik postte een lief plaatje van twee teddybeertjes!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Of het nou echt nodig is dat Disana zo'n plaatje post.
Echt niet?!! Hou ik de peptalk van mijn huisarts over cokegebruik maar voor me..quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
nope, wel last van mn reet. Tijd voor een nieuw zadel deze krijg ik echt spierpijn van
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik postte een lief plaatje van twee teddybeertjes!
Noem jij dat teddybeertjes?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik postte een lief plaatje van twee teddybeertjes!
Ach... die lulhannes moet natuurlijk wel snappen dat jij zonder wit niet meer op je poten blijft staan, met zo'n fles cb in je knar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet?!! Hou ik de peptalk van mijn huisarts over cokegebruik maar voor me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |