Dat scheelt weer een slotje wegens "te vroeg".quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Geen Gert TT?
Lean and mean!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:27 schreef Gert het volgende:
Bijna goed. Jij kwam wel voor in een vergelijking die ze maakte, maar dat was met de herdershond van de buren.
Wil jij wel héél gauw je blauwe kleppie dichtschroeven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:47 schreef Gert het volgende:
Die rat is gewoon bratwursten gaan happen, en laat ons in onzekerheid zitten over wat er over vier dagen te gebeuren staat.
Dat heb ik nou ookquote:
Oi Veulerst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:59 schreef Veulen het volgende:
Navond
Is nog niet zo lang geleden begonnenquote:
Hap hap hap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vind jij het lekkerder mét tanden?
Uh Oh, waren die van jou?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:59 schreef Lobasca het volgende:
O, schat die liggen nog op jouw nachtkastje...![]()
Maar waar moet het over gaan dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Oi Veulerst.
Maak jij 's een leuk topic van dit saaie teringdraadje.
Canadaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
Uh Oh, waren die van jou?![]()
Vandaag per FedEx naar oma in Canada verzonden.
Dan is er iemand jarig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar waar moet het over gaan dan?
En wat is er over 4 dagen?
- Dan word Lobasca d'r kind geboren?
- Dan is APK z'n APK verlopen?
- Dan word Gert omgebouwd?
- Dan doet NS mee aan een recordpoging bier drinken?
- Dan zien we Soury in idols?
Oops, 1-0 Twente.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:11 schreef APK het volgende:
Alves!![]()
GVD, easier money maken kan niet.![]()
Gert, hoe staat het met die Feijenoord bet?
Neuh, ik vroeg iets aan Gert met betrekking tot de overwaarde van zijn hypotheek die hij op Feijenoord kampioen heeft gezet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh...volgens mij zit je in het verkeerde topic moneymaker![]()
Die Blauwe staat Rood?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg iets aan Gert met betrekking tot de overwaarde van zijn hypotheek die hij op Feijenoord kampioen heeft gezet.
En net daarna kwamen ze 1-0 achter.
Gert ligt nu waarschijnlijk in een hoekje van zijn overwaarde hypotheekhuis te huilen.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg iets aan Gert met betrekking tot de overwaarde van zijn hypotheek die hij op Feijenoord kampioen heeft gezet.
Gert ligt nu waarschijnlijk in een hoekje van zijn overwaarde hypotheekhuis te huilen.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap nu pas wat je vannacht met blauwe bedoelde...
![]()
Een surewin is wel mogelijk, zélfs na die 1-0quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is idd gegarandeerde winst!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:30 schreef Gert het volgende:
Ik wacht wel weer tot ik op Turkije in kan zetten bij het songfestival.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:35 schreef APK het volgende:
Onze homo-connectie komt speciaal eerder terug uit Brazilie om een preview te geven!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
Hij wil mij zeker nog graag een keer weer Ding-A-Dong horen zingen.![]()
Weer en kut film bedoel jequote:
Munich... zal best een goeie film zijn, ik hou gewoon niet zo van films...quote:
Ohh is wel een goeiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Munich... zal best een goeie film zijn, ik hou gewoon niet zo van films...![]()
quote:
Tja is wel lang iid. Maar ben een filmfreak .quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
het idee dat ik dan 2,5 uur stil moet zitten![]()
puh-lease...![]()
net als hubbie hier...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja is wel lang iid. Maar ben een filmfreak .
En lekker fokkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
net als hubbie hier...![]()
is zijn ultieme ontspanning. ik word niet goed. of het moet een kekke thriller zijn in de lijn van 7 of the sixth sence. Bitter Moon was ook een leuke....
het kan mij niet zo boeien. Ben nu al wel helemaal ingelezen hoe ik een pompoen leuk kan snijden morgen met de jongens. En lichamelijke oefening van Midas Dekkers is een briljant boek...![]()
én dat ook nog....quote:
Krijg zo bezoek .. dus dan ga ik ff single taskquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én dat ook nog....
lekker eigenlijk multitasken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |